У МОН розповіли про основні досягнення за 2020 рік

Найважливішим досягненням є напрацювання алгоритму роботи на період дистанційного навчання

У МОН розповіли про основні досягнення за 2020 рік

Найважливішим досягненням Міністерства освіти і науки в 2020 році стало напрацювання алгоритму роботи на період дистанційного навчання.

Про це сказав міністр освіти Сергій Шкарлет, презентуючи напрацювання 2020 року, що стали підґрунтям для визначення стратегічних цілей на 2021 рік.

За його словами, спільними зусиллями батьків, вчителів, здобувачів освіти та громад вдалося впоратися з викликами, спричиненими COVID-19.

«Це дало поштовх на шляху до діджиталізації освіти в Україні. Спільно з партнерами продовжуємо роботу, навчаємо вчителів і створюємо нові уроки, платформи, забезпечуємо покриття Інтернетом і знаходимо кошти на технічні можливості», – зазначив Шкарлет.

Також важливим здобутком Міністерстві освіти у відомстві називають затвердження Державного стандарту базової середньої освіти, на основі якого розроблено Типову освітню програму та розпочато розроблення модельних навчальних програм.

Окрім того, у Міністерстві освіти зазначають, що для розвитку в учнів логічного і математичного мислення, наукового розуміння природи і сучасних технологій Кабінетом Міністрів було схвалено Концепцію розвитку STEM-освіти, реалізація якої передбачена до 2027 року.

«У 2020 році також активно розпочато впровадження реформи шкільного харчування під патронатом Першої Леді України. Зокрема, було виділено 400 млн грн з державного бюджету та майже 100 млн грн з місцевих бюджетів на ремонт харчоблоків та їдалень закладів освіти і придбання для них сучасного технологічного обладнання й устаткування. Станом на сьогодні у 1809-ти закладах загальної середньої освіти, в яких навчається понад мільйон учнів, створено належні умови для організації якісного харчування», – повідомляють у Міносвіти.

У межах реформи децентралізації та відповідно до законів «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту» важливим напрямом є формування в освітній мережі опорних закладів освіти, яких наразі 1033, та їхніх 1540 філій. В опорних закладах та їх філіях навчаються понад 470 тисяч здобувачів освіти.

«Для розвитку сфери професійної освіти розпочато її реформування та модернізацію. Так, рішенням колегії МОН схвалено Стратегію розвитку професійно-технічної освіти до 2023 року. Ідеї, закладені в Стратегії, деталізують завдання Концепції реформи «Сучасна професійно-технічна освіта» на період до 2027 року», – йдеться у повідомленні МОН.

Ще одним досягненням у Міністерстві освіти назвали розширення доступу вступників з тимчасово окупованих територій до українських закладів вищої освіти.

«2020 року вперше за квотою-2 мали право вступати не лише діти з тимчасово окупованого Криму та Севастополя, а і діти з тимчасово окупованої частини Донбасу та лінії зіткнення. У зв’язку зі збільшенням кількості освітніх центрів збільшено обсяг квоти-2 до 12 755 місць, що майже у 5 разів більше, ніж у 2019 році», – підкреслили в Міністерстві освіти і науки.

Освіта.ua
04.03.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учитель
Досягнення МОН?))) Полностью переложили на плечи родителей функции получения полного среднего образования - вот такие досягнення. Это задолго до дистанционки началось ещё.
Іван
Під час першого локдауну Міністество було безпорадним і завело всіх в глухий кут. Пані Мандзій рекомендувала використовувати всі наявні платфооми для дистанційного навчання,чим звела в ступор всіх учасників освітнього процесу. Нормальні рекомендації з’явились наприкінці квітня. До того,були дивні конференції з підказками з під столу.
Скрипач не нужен
Основное достижение - отжатие 20к у молодых специалистов. Просто шикарно. Повышение з/п с 1-го января на 20% с одновременным снятием 25% престижности тоже очень хорошее достижение, но уже 21-го года. Боже, здесь уже ничего не исправить. Жги.
Местный
Для Скрипач не нужен: та угомонитесь вы со своими 20К! Это справедливо, что не было этих выплат. Например, чем хуже преподаватели спец.предметов и мастера п/о, которые так же имеют стаж до 10 лет, в тех же училищах или техникумах?
Скрипач не нужен
Для Местный: Рабская психология. А как же скачки и вопли о том, что "мы не рабы"? Ну не типичная ли украинская черта характера? Лишь бы у соседа было плохо. Понимаешь, вася, требовать нужно не отмены доплаты молодняку, а дополнительных доплат себе. 30-40к. Но ты никогда не вякнешь в сторону олигархов которые эти 20 и твои 30к отжали.
Коментувати