Osvita.ua Новини Семиноженко хоче підвищити якість природничо-математичної освіти
Семиноженко хоче підвищити якість природничо-математичної освіти

Падіння рівня знань з математики і природничих наук, яке фіксується в Україні останнім часом, є серйозною загрозою для економіки

Семиноженко хоче підвищити якість природничо-математичної освіти

Як повідомляє прес-служба уряду, віце-прем'єр-міністр України Володимир Семиноженко доручив Міністерству освіти і науки України підготувати пропозиції до Державної програми підвищення якості природничо-математичної освіти.

"Падіння рівня знань з математики і природничих наук, яке фіксується в Україні останнім часом, є серйозною загрозою для економіки, яку ми будуємо, – економіки знань, заснованої на технологіях шостого укладу", - зазначив Володимир Семиноженко.

"Іншого шляху забезпечити високі темпи і сталість тренду економічного зростання, ніж забезпечувати найвищий освітній рівень, Україна сьогодні немає", - вважає Володимир Семиноженко.

Освіта.ua
15.04.2010

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Мариванна
Согласна с Семиноженко во многом, только не надо забывать, что "природничи" науки это не только математика, а и химия и биология. Насчет гибкого ума у математиков не согласна в корне, дети приходят совершенно не умея решать простые логические задачи. Не знают как применить пропорцию, зато натасканы решать абстрактные задачи. Полнейшее неравенство наук: историй куча, а химии в 10 классе 1 час! Кабинеты лежат в руинах-все что могли, учителя уже туда вложили, но если транспортиром и динамометром можно пользоваться годами, то реактивы расходуются каждый урок безвозвратно, а держава за 18 лет не удосужилась даже пробирку для кабинета приобрести! Биологию и химию не преподают на пальцах! Это экспериментальные науки. Оборудованные кабинеты - путь к успеху.
Tanya
Ребята,хотелось бы общаться с грамотными,адекватными людьми.Пусть даже наши точки зрения не совпадают.Ну мы же тут не отморозки на лавочке?Да,мне тоже не нравятся воззрения пана министра, но ведь МЫ детей РАСТИМ!Мы вкладываем им в голову многое из того,с чем НАМ же потом и встречаться придётся.И если МЫ станем общаться между собой на уровне НЕГРАМОТНЫХ зеков и их языком, то чего же ждать дальше?
Inna
Да по сегодняшним дебильным школьным учебникам вообще ничего понять и знать невозможно: физика 7-го кл.- со 2го семестра изучается ОПТИКА! Какая оптика с 7м классе?! Они еще не знают ни синусов, ни косинусов...А взять книги по математике: умиляют рубрики "Для тех, кто хочет больше знать" в которых кое-как коряво даны самые основные формулы без которых вообще дальше в мат-ке делать нечего! Нужно вернуть учебники в школу таких авторов, как Шевченко,Киселев и др., кстати, купила на Петровке 1956 г.изд., и мой сын именно по ним учится!!!Написаны просто и доступно!Нынешние учебники бездарны!Их нужно менять,но,С УМОМ! ведь в математ. школьного уровня доступнее Киселева до сих пор никто ничего не написал.
Tanya
Підтримую Дядька Миколу!!!!! Окрім того - хіба можна,залишивши 4 години математики на тиждень, накидавши до програми "всього потроху",особливо в 5-6 класах,коли формуються УМІННЯ ТА НАВИКИ ,що потрібні для вивчення ВСІХ ТЕМ шкільної математики вимагати від дітей МІЦНИХ ЯКІСНИХ ЗНАНЬ?Певно,якщо дитя навчатиметься в ліцеї,спеціалізованій школі,існує можливість хоча б збільшити кількість годин за рахунок факультативів, гуртків... Далі.В країні не існує виробництва.Те, що є ,то залишки МИНУЛОГО ЖИТТЯ, то навіщо ж вимагати знання математики? Адже люди,що ВМІЮТЬ МИСЛИТИ,тобто мають ГНУЧКИЙ,як тіло гімнаста,розум,що його треную математика, державі заважатимуть.Чи не так?
читач
Пане Семиноженко, а це не Ви за часів Леоніда Даниловича впроваджували повальну гуманітаризацію освіти, відмінівши в тому числі, на десять років обов'язковий державний іспит з математики?
Дядько Микола
Еге, тепер вони затурбувалися! А коли запроваджували дебільну Болонську систему, тоді про що думали? Чому завжди кланяємося чужому і не цінуємо своє? Падає рівень знань - звичайно ж падає, і ще дужче буде падати, бо вчити ж тепер не модно і не актуально. Вчитель тепер лише фасилітатор, а не вчитель, а до чого це призведе, ніхто не подумав. Кинемось тоді, коли втратимо все те найкраще, що мали. Жаль...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!