Osvita.ua Новини В ОЕСР розповіли про недоліки української освіти
В ОЕСР розповіли про недоліки української освіти

Організація економічного співробітництва та розвитку презентувала звіт щодо стану освіти

В ОЕСР розповіли про недоліки української освіти

Освітня система України має вісім значних недоліків, що впливають, а деякі навіть зумовлюють розвиток недоброчесності. Про це йдеться у звіті «Огляди ОЕСР на тему доброчесності в освіті: Україна 2017», що був підготований і презентований Організацією економічного співробітництва та розвитку.

За словами директора департаменту освіти і навичок ОЕСР Андреаса Шляйхера, більшість цих недоліків засновані на недосконалості або зарегульованості українського законодавства та деяких нормативних актів уряду.

«Нерівний доступ до дошкільної освіти, що спричинений чергами у дитсадки, або репетиторство, – це феномени, які потребують втручання органів влади. У своєму звіті ми не критикуємо, а вказуємо на проблеми та чинники, що їх викликають, щоб МОН та місцевим органам було легше їх вирішити», – зазначив Шляйхер.

У підготовленому ОЕСР звіті окремо виокремлено недоліки дошкільної, середньої та вищої освіти в Україні.

Зокрема, основною проблемою дошкільної освіти визначено черги до дітячих садків, і, відповідно, нерівний доступ дітей дошкільного віку до освіти.

Головними проблемами середньої освіти, за визначенням фахівців Організації економічного співробітництва та розвитку, є неналежне визнання навчальних досягнень учнів, додаткові приватні заняття вчителів зі школярами, неналежне використання батьківських внесків та корумпований вплив на закупівлю підручників.

Вища освіта, на думку фахівців ОЕСР, має позбавитись корумпованого вступу до магістратури та академічної недоброчесності.

Прочитати Звіт англійською

Освіта.ua
27.03.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Pasufik
А скільки понавтикували дисциплін, які зовсім не мають прямого відношення до задекларованої спеціальності, зате розтягують термін навчання у часі. Такі предмети вчать, щоб завтра забути, бо наперед видно, що ніколи ці знання людині не пригодяться. Для багатьох спеціальностей ВО взагалі не потрібна, наприклад парикмахеру( достатньо професійного коледжу). Якби у нас була притомна АПНУ вже давно був би лад у цьому і зникло б стільки недорозумінь. А так переливаємо з пустого в порожнє, експерти ламають списи, іноземці заробляють на експертизах, а віз і нині там. І хочемо щоб нас після цього поважала Європа!
Голосzнарода
Судячи із даного огляду, його замовили і проплатили високопосадовці мону, тому що в ньому висвітлюються лише ті проблеми, які бачить та визнає міністерство. Перша проблема - це фальшивість та недосвіченість, і недоброчесність, і недобропорядність, науковців, які керують системої освіти на всіх рівнях, та створюють погане навчально-методичне забезпечення для учнів. Феодалізм в освіті, при якому не існує справедливих та відкритих конкурсів на посади вчителів чи чиновників, а робочі місця лише продаються удільними неофеодалами тим, хто захоче. Не проводяться чесні та обєктивні моніторинги, результати весь час лише фальсифікуються та завищуюються, проблема виявляється в тому, що фальсифікувати результати економічного процвітання та росту держави не вдається :0 Низька якість освіти на виході спричинює та поглиблює економічний занепад країни.
Голосzнарода
Financial and human resources availabble for education are inefficiently used. - Фінансові та людські ресурси для освіти використовуються неефективно. Access to educational opportunities is limited, or unfairly awarded. - Доступ до освітніх можливостей обмежений, або несправедливо присуджений. Quality of education is diminished. - Якість освіти знижується. Trust in educational credentials and institutions is undermined. - Довіра до освітніх документів та установ підривається. Students who come in contact with corrupt behavior learn and continue culture of corruption. - Студенти, які вступають в контакт з корупційним поводженням, вчаться і продовжують культуру корупції.
Pasufik
Написали звіт англійською, аби не могли довідатися про зміст їх критичних зауважень. Зрештою у нас не бракує власних критиків, одні експерти скільки накопали. Проблема у тому, що МОН не знає і не має засобів длі їх вирішення.
sos
не хоче!!!! в МОН сидять старі і не дуже старі...., які не здатні не тільки щось міняти, а і тверезо, логічно мислити. будуть звіти чи не будуть, а нашій освіті повний триндець!!!!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!