Лікарчук відмовився від участі у презентації реформи освіти

Керівник робочої групи з розробки Концепції розвитку освіти неповажливо висловився до учасників її обговорення

Лікарчук відмовився від участі у презентації реформи освіти

Директор Українського центру оцінювання якості освіти відмовився від участі в круглому столі, присвяченому презентації Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років, що має відбутися 6 листопада. Про це він написав у своєму Facebook.

Свою відмову від участі у заході Ігор Лікарчук мотивував неповагою керівника групи розробників концепції розвитку освіти Георгія Касьянова до учасників обговорення проекту документа на своїй сторінці у Facebook.

Зокрема, він повідомив, що Касьянов назвав деякі пропозиції членів обговорення концепції "фарсом з граблями".

Також Ігор Лікарчук зазначив, що дискусія буде продовжуватися, незважаючи на те, подобається зміст коментарів іі учасників керівнику робочої групи чи ні.



"Я обурений тим, що спроби учасників дискусії висловити свої думки стосовно опублікованого документа кваліфіковані як "про все на свете" и "фарс с граблями". Це неподобство і неповага до учасників дискусії, які є моїми друзями по ФБ. Зважаючи на це, я прилюдно відмовляюся від участі в оголошеному на 6 листопада "круглому столі", де буде презентована ця Концепція", - наголосив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.

Як відомо, Міністерством освіти і науки було презентовано проект Концепції розвитку освіти на період 2015-2025 років. Концепція охоплює п’ять основних напрямів розвитку освітньої галузі, реформування яких здійснюватиметься впродовж наступних років.

Текст запропонованої концепції освітньої реформи викликав резонанс серед освітньої громадськості. Згодом на сайті Міністерства освіти і науки з’явилося повідомлення, в якому від імені авторів, учасників громадського обговорення закликали висловлювати максимально конкретні пропозиції.

Освіта.ua
05.11.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Справедливо
Для Прохожий: Наше "шановне "Мiнiстерство не вчасно хоче заробити грошi на реформах для шкiл,вчителям на даний момент такого "покращення "непотрiбно! У нас у краiнi вiйна,але не так тривожить це МО,як школа.Вони хочуть взагалi знищити ще i ту освiту,яка ще виживае.Треба працювати у школi,щоб розумiти,чи треба таких реформ.А чи знають,що нашi вчителi зараз е i в АТО, а скiльки повернулися у гробах? Чому така гонитва за школами? Схаменiться,дайте працювати!
Прохожий
Пока в Министерстве будут люди, которые и дня не работали в школе, такие реформы и будут.
Єгор Стадний
Come on! "Керівник робочої групи з розробки Концепції розвитку освіти неповажливо висловився до учасників її обговорення", - Оствіта.ua, ви у соцмережах це взяли, де кожен збирає собіу френдах прихильників, тому не варто екстраполювати "дискусію на сторінці" на загальне обговорення.
Олекса Позняк
Вот интересно кроме уроков занимаюсь репетиторством зно. Очередь стоит забивают ещё с лета , многим отказываю. так как максимально могу читать 10 уроков в день, дальше голова не варит. И нету на до мной директора районо мона и работаешь с удовольствием. Потому что дети заинтересованы в знаниях.Может надо не с учителя начинать а с деток.Освоил программу 5 класса ну и сиди там до армии если дальше не тянеш. А то наша работа в пустую- дитё учиться не хочет и другим мешает. А заинтересовать можно единицы. Как говорил коллега : я ему о ненасыщенных углеводах рассказйваю а он голую женщину рисует, заинтересуй его углеводами...
зеркало
Ликарчук меня во второе своё пришествие разочаровал, не вижу от него конструктива. Может все-таки возраст имеет значение?
Олекса Позняк
Для зеркало: конструктива нет но денежку под свои прожекті получает. А солдаты спят в нетопленых землянках
Коментувати
Наатля
Директор УЦОЯО почти во всех своих комментариях проявляет удивительное неуважение, хамство к педагогам. Он уже достал свей "обиженностью" к "попередникам". Я устала от таких реформаторов-самодуров! Где свежие, новые, молодые и креативные?
1
Для Наатля: А что совсунов и квитов молодых и креативных не хватает? Старый маразматик, конечно плохо, но молодые тупицы, по-моему, не лучше
Коментувати
Ольга
Директор УЦОЯО іноді досить суворо коментує якість освіти! Ось, наприклад, це його повідомлення: http://znoclub.com/novyny/478-polovina-tsogorichnikh-medalistiv-lipovi.html
Бєлий Володимир
Продовження попереднього: Є небезпека, що від такого перебігу дискусії може статися як з тими вимогами студентів коледжів вступати до ВНЗ без ЗНО - Концепцію замість втілювати у життя, щоб хоч трохи сформувати більш сучасно-успішний освітній простір буде відкинуто і "торжество комунізму знову замайорить попереду".
Gordon
Для Бєлий Володимир: А сейчас что плохо?Много лет никто не возмущался,а тут вдруг захотели позаниматься псевдо-реформаторством.И конкретно,студенты колледжей не должны сдавать ЗНО,хотя бы потому что они поступали на других условиях,и при другом законе об образовании.И вот ещё интересно,как Вы относитесь к тому что у них был план сделать поступление после колледжа на первый курс?Это честно?
Татьяна Сердечная
Для Бєлий Володимир: Что же касаемо поступления в ВУЗы выпускников коледжей, то - дети могут попасть лишь на контракт, и - очень сложно сдавать выпускные экзамены в колледже и параллельно готовиться к ЗНО (знаю как мама такого выпускника). Но когда ребята-медики со второго курса колледжа готовятся к будущей профессии, помогая волонтёрами в больнице, это что-то да значит. К тому же те, кто на бюджете учится, обязаны после выпуска ехать на работу по направлению, что так же не способствует качественной подготовке к ЗНО
Наатля
Ситуация со студентами - позор МОН, они ничего, кроме того, что записано вновом законе не требовали. А МОН тупорезы неудосужились в закон вчитаться, а потом типа пошли на уступки. Студенты изначально были правы, читайте новый закон
Коментувати
Бєлий Володимир
Продовження попереднього: 1. Якісна освіта є там, де як учні, так і вчителі на навчання як таке витрачають більше часу і зусиль, ніж було то раніше; 2. Концепцію формують посадовці з ПОВНОВАЖЕННЯМИ за підтримки незалежних ЕКСПЕРТІВ, а вчителям прицінюватись чи здатні вони її потягнути. Не здатен, то долучатимуть інших, у тому числі й більшими окладами. Яскрава прикладна модель - - це ТРЕНЕР і спортсмени, навіть видатні. Сумно, що МОН замість спочатку провести роз"яснення ЩО вони хочуть і ЧОМУ воно буде краще і краще лише для тих, хто націлюється на якісну освіту, а про тих, хто розраховує на розслабуху та махлювання не турбота вкинуло на "доопрацювання" майже конспективний документ, а тепер навздогін буде виправдовуватись. Це щось подібне до вчителя, який на уроці замість пояснити новий програмний матеріал змушує учнів весь урок читати підручник, а потім буде казати: "Ну які вони тупі..."
V.L.
Для Бєлий Володимир: "Концепцію формують посадовці з ПОВНОВАЖЕННЯМИ ...". А я то думав, що концепції пишуть фахівці.
Татьяна Сердечная
Для Бєлий Володимир: ,Есть такое понятие, как "играющий тренер". Так вот мне думается, что учителя в данном случае и должны выступать в роли такого тренера, зная изнутри проблемы школы. Добавлю - хороший тренер ЗНАЕТ, что способен потянуть его подопечный, а что нет, когда нагрузку можно увеличить, а когда всё оставить так, как идёт...
Коментувати
Бєлий Володимир
Шановні вчителі, підхід за якого посадову інструкцію та режим роботи в основному готують самі ж її виконавці (наше ноу-хау) зазвичай призводить до того, що цих виконавців і силою не змусиш купувати свій продукт. Їхні погляди у бік імпортних речей та послуг. Більше того, сподіваємося на техніку та зброю від "тупих америкосів", щоб захистити країну попри сотні технічних національних університетів. У нашому освітньому контексті: заможні вчать своїх дітей за кордоном, а всі інші працюють понаднормово, щоб найняти репетиторів чи взяти додаткові підготовчі курси. Не може бути мова про Концепцію від рядових вчителів. Рядовим вчителям необхідно орієнтуватись на дві речі:
сможем ли
Для Бєлий Володимир: Ви вірите в те, що вчителі ось так відразу й почнуть пропонувати щось власне?
сможем ли
Для Бєлий Володимир: і... хіба у нас є "свій продукт"? Ми ось вже 23 роки годуємо турків та поляків, китайців та Тайвань. У нас не може існувати, апріорі, власного продукту. "Заможні" це хто? Явно не вчителі звичайних шкіл. То звідкіля ж заможним авторам концепції знати реальність шкільного життя в Україні
Георгій Касьянов
Прошу портал подавати інформацію коректно і повно, а не лише те, що вигідно одній зі сторін. Георгій Касьянов (тобто я), говорячи про "фарс і граблі" процитував підлеглу п. Лікарчука, пані Чуприну, яка, власне вжила ці терміни на адресу авторів концепції і взагалі висловлювалася у вкрай неконструктивний спосіб. Пан Лікарчук висмикнув фрагмент тексту і інтерпретував його у вигідний йому спосіб. В результаті замість дискусії виникла елементарна сварка. Вважаю дії п. Чуприни і п. Лікарчука такими, що не відповідають елементарній етиці ділового спілкування та правилам публічної дискусії. З повагою, Георгій Касьянов
Коментувати