Osvita.ua Новини Контакт-центр Дельта Банку — один з кращих серед колл-центрів провідних банків України!
Контакт-центр Дельта Банку — один з кращих серед колл-центрів провідних банків України!

Контакт-центр Дельта Банку — один з кращих серед колл-центрів провідних банків України!

Контакт-центр Дельта Банку посів заслужене місце в трійці лідерів, що показали високі результати якості телефонного обслуговування клієнтів українських банків (високий рівень — від 90 до 95% включно). Щорічне незалежне дослідження даної галузі проводиться Клубом керівників колл-центрів «Hot Skills» і Експертною радою з напрямку колл-центрів при Українській Асоціації Директ Маркетингу (УАДМ).

Отримані результати дослідження свідчать про загальну тенденцію зростання якості обслуговування. Згідно з методикою дослідження (на основі методології «Апекс Берг Контакт-Центр Консалтинг», експерта на ринку контакт-центрів СНД, та методології Beeper Contact Center (Україна)) оцінювалися навички спілкування, знання предмета розмови, доброзичливість і стресостійкість операторів гарячих ліній. Для аналізу були відібрані провідні банки України, що входять до ТОП-25 за обсягом депозитного портфеля, у яких є колл/контакт-центри. Дуже важливо, що до складу експертної ради були включені незалежні фахівці з інших сфер бізнесу, в яких також використовують послуги контакт-центрів.

«Уже вдруге поспіль Контакт-центр Дельта Банку посідає почесне місце у трійці лідерів серед контакт-центрів найбільших банків України, що підтверджує правильність обраної стратегії розвитку висококласного сервісу, який Дельта Банк надає своїм клієнтам, професіоналізм і результати роботи всієї команди», — каже Євгенія Бандалак, керівник Департаменту клієнтської підтримки АТ «Дельта Банк».

З грудня 2010 року Контакт-центр Дельта Банку працює на віддаленому майданчику в м. Полтава. Структура Контакт-центру включає такі напрямки, як «гаряча лінія» для фізичних осіб, лінія з обслуговування телефонних звернень внутрішніх клієнтів, центр з обслуговування клієнтів — представників малого і середнього бізнесу, а також окремо виділену лінію для обслуговування телефонних звернень VIP-клієнтів. Контакт-центр Дельта Банку обслуговує понад 14 000 телефонних звернень на день, невпинно розвивається, відображаючи високі темпи розвитку самого банку.

«Основне наше завдання — забезпечити стабільно високий рівень якості послуг, що надаються Контакт-центром. Ми постійно вдосконалюємо процеси обслуговування клієнтів, орієнтуючись на їхні побажання і потреби. Саме знання предметної області співробітниками Контакт-центру, стиль спілкування з клієнтом і процедурна частина процесу обслуговування вдруге поспіль забезпечують настільки високі бали!», — резюмує Євгенія Бандалак.

Сайт Дельта Банку: http://deltabank.com.ua/

Освіта.ua
18.07.2013

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
сергей
БАНК НЕ СТАБИЛЕН И СЛАБ НА ДЕПОЗИТЫ

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!