МОН пропонує для обговорення програми тестів ЄФВВ

Предметні тести будуть використовуватись у 2022 році під час складання ЄФВВ вступниками у магістратуру

МОН пропонує для обговорення програми тестів ЄФВВ

Міністерство освіти пропонує до громадського обговорення проєкти програм предметних тестів єдиного фахового вступного випробування для вступу в магістратуру.

Обговорення має на меті задоволення права вступників на ознайомлення із програмами предметних тестів, що будуть використовуватись у 2022 році під час складання ЄФВВ особами, які вступають у магістратуру на спеціальності, які охоплені ЗНО.

Зауваження та пропозиції до запропонованих проєктів програм приймаються у довільній формі до 11 січня (з економіки та міжнародної економіки до 12 січня) 2022 року на електронну адресу: mruga@mon.gov.ua.

Контактна особа для надання консультацій: Марина Мруга, телефон (044) 281-32-67.

Результати обговорення будуть розміщені на офіційному вебсайті Міністерства освіти не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.

ПРОЄКТ ПРОГРАМИ ТЕСТУ З ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ

ПРОЄКТ ПРОГРАМИ ТЕСТУ З УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

ПРОЄКТ ПРОГРАМИ ТЕСТУ З ПОЛІТОЛОГІЇ ТА МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН

ПРОЄКТ ПРОГРАМИ ТЕСТУ З ЕКОНОМІКИ ТА МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ

Освіта.ua
28.12.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Іванка
Навчаюсь в польському вузі на магістратурі, у вивченні мови допомогли саме ці курси! https://imclasses.com/
Марія
Як людина, котра 4 роки вивчала журналістику, при вступі до магістратури може складати економіку, право, адміністрування чи психологію? Це просто неможливо, враховуючи відсутність цих предметів під час бакалавріату. Як журналісти взагалі опинилися у цьому переліку? Чому для них не склали іспит, як для усіх інших спеціальностей?
Сод
Общее право и психология были обязательно. А сейчас журналисты - это тоже товар: продажные шоумены олигархов-президентов и стукачи-посредники между кланами и криминалами. Ничего удивительного, что такие высокие требования к "свободе слова" и верховенству "права". Кто согласился на глупое требование снять штаны, будет согласен и на большее.
Марія
И здесь Вы. Думаю, я больше осведомлена, какие предметы у меня есть и были. А штаны, судя по всему, заставляли снимать Вас, иначе бы так не задело. Не проецируйте свои травмы на других. И больное мышление тоже.
Коментувати
Станіслава
Доброго дня. Я студентка 4-го курсу заочної форми навчання. Спеціальність : середня освіта (англійська мова і література). Також, я працюю в школі вчителем англійської мови. Орієнтовно, на початку червня 2022 р. буде захист дипломної (бакалаврської) роботи та атестація. Підкажіть, будь ласка, чи маю я право на оплачувану відпустку на період підготовки бакалаврської роботи? І скільки триває оплачувана відпустка? (Я навчаюсь в інстиуті приватної форми власності, але на період настановних занять та на період складання заліків і іспитів я кожного разу отримувала оплачувану відпустку. Почала працювати в школі після першого курсу, працюю вже третій рік.) Дякую.
М.Залізний
Дорогі педагоги, вчителі, професори, майстри, вихователі!! Велика подяка за подвижницьку працю. Хай в Новому році буде мир , спокій та благополуччя, а хвороби лишаємо в старому році. Хай рік новий буде стабільним, без потрясінь- реформ, атестацій , єві та єфді… , хай грантоіди ідуть до путіна, а ще краще в ж,,,у! Добра і здоров‘я!!!!
Лебедь
Для М.Залізний: Особенно согласен- пусть идут реформаторы в зад!!
Коментувати
Шевчук, Дніпро
На наших очах руйнується вища освіта, штучно( такого в світі нема) вводяться всякі перепони, тести , іспити , єві , Єфді… при вступі в магістратуру. Навіщо?? Щоб зруйнувати підготовку інженерів, економістів, фінансистів, бугалтерів,міжнародників… Введення Єві (іспитів з іноземноі) викинуло в минулому році 50 тисяч майбутніх магістрів…. В школах не буде магістрів фізиків, математиків, біологів… Все це проплачено урядами західних краін, найбільше поляками. Розумні діти витискаються за кордон. Координують цю роботу грантоіди, які сидятьу всіх фракціях: Голосі, Єс, група Бабака в Зе… Міністр безсилий подолати цю групу агентів впливу, ним керує грантоід Шаров. Повна криза?!!!!
Фєдя
Для Шевчук, Дніпро: Згоден, це просто якийсь зумисний злочин
Багато хочеш
Для Шевчук, Дніпро: Зараз диплом балавра прирівняли до диплома спеціаліста. Отримав його і гуляй, Вася. А магістрами мають ставати не більше третини випускників бакалаврату. А то з твоєю логікокою хоч потім всіх магістрів в аспірантуру зараховувати та видавати дипломи докторів філософії.
Варченко
Оці придурки- грантоіди скоро і Phd через Єфді будуть рухати
Коментувати
Полностью соглашаюсь с
предыдущим автором. Наконец-то!!! Конечно. Программы для школьников с 1 по 11 класс следует создавать одинаковыми. И тому есть конкретная причина. Если товарищ Антибот назовёт её, это будет прорывом!!! Надеюсь на Вас. Предложение же одинаковых вступительных экзаменов для будущих магистров говорит о полнейшей профНЕпригодности предлагающих. И предыдущий автор чётко её прописал. Вот только прописывать её следует без вопроса. Каждый ВУЗ учит по собственнм программам. И программа универа Шевченко абсолютно НЕ соотносится с программой какого-нибудь провинциального пединститута. Не следует показывать полнейшую некомпетентность тому, кто этот маразм придумал.
Роман
Для Полностью соглашаюсь с: Те, що "программа универа Шевченко абсолютно НЕ соотносится с программой какого-нибудь провинциального пединститута" абсолютно не означає, що в провінційному виші чи у Шевченка вивчають якусь не таку фізику, хімію чи педагогіку. Є певні основоположні базові речі, без знання яких випускника не можна визнавати фахівцем з відповідної спеціальності. Так, у межах освітньої програми може бути певна спеціалізація. Але у будь-якій спеціальності є базове ядро знань, без якого ніяку спеціалізацію на належному рівні опанувати не можливо. Завданням цього фахового вступного випробування і є якраз перевірка, що вступник володіє на належному рівні цим базовим ядром знань. Якщо у Вас є конкретні зауваження щодо того, що у програму включили якісь питання, що, на Вашу думку, не входять до базового ядра - для того ж і пропонується обговорення, пишіть, аргументуйте.
Роман
В доповнення. Багато хто із "опитних" "прохвесорів" зауважує, що потрібно дати можливість "прохвесору" обирати собі студента, тобто, проводити старі добрі вступні екзамени. Так, певна логіка в цьому є. АЛЕ! На превеликий жаль, Професорів (саме так, з великої літери) у нашій системі освіти занадто мало і вони, як правило, у відбіркові комісії не входять, бо чесні і принципові, приймають рішення, які переважно не подобаються керівництву. Тому до приймальних комісій включають "опитних" "прохвесорів", які не настільки чесні і принципові і готові приймати і випускати кого завгодно, аби гроші платили. І це одна із причин, чому наші виші часто перетворюються на деревообробні комбінати - "приймають дубів, випускають липу". От і доводиться придумувати якісь обмежувальні засоби, щоб суцільну "липу за собственними програмами" не гнали "на виході"...
антибот
Для Полностью соглашаюсь с: я не утверждал, что программы для школьников следует создавать одинаковыми, но на самом деле они действительно являются таковыми, ЗНО же одинаковое для всех, я просто констатировал факт)
Коментувати
антибот
1. А як же академічна автономія? Кожен виш вчить за своїми власними методичками і програми в них відрізняються. 2. Хоча для простого студента - це, можливо, й плюс. Я вже давно замислювався про таку річ: у всіх школах країни однакові програми, принаймні загальна для всіх програма ЗНО, за якою існує маса матеріалів як для самостійного опанування, так і широкий вибір репетиторів з будь-якого предмета у будь-якому куточку країни. 3. А коли ти в коледжі чи виші якусь дисципліну "не доганяєш", навіть якщо хочеш щось надолужити, відстаєш остаточно і безповоротно. Бо, повертаючись до п.1, на дисциплінах з однаковою назвою на тій самій спеціальності в різних закладах навчають різному.