Osvita.ua Законодавство Профтехосвіта Щодо надання інформації на виконання наказу № 55 від 02.02.2009 року

Щодо надання інформації на виконання наказу № 55 від 02.02.2009 року

Лист МОН № 3.3/4-136 від 20.02.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 3.3/4-136 від 20 лютого 2009 року

Заступнику Міністра освіти і науки Автономної Республіки Крим,
заступникам начальників управлінь освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
з питань професійно-технічної освіти

Щодо надання інформації
на виконання наказу № 55 від 02.02.2009 року

На виконання наказу Міністра освіти і науки від 02.02.2009 року № 55 «Про затвердження індикаторів ефективної діяльності та методичних рекомендацій щодо їх впровадження» просимо до 01.03.2009 року надати інформацію згідно форми, що додається.

Інформацію надати на паперових та електронних носіях (в Microsoft Excel) за адресою: g_oleksyuk@mon.gov.ua

Додаток на 1 аркуші.

Директор департаменту       Т.М. Десятов

Завантажити: Dodatok.xls (20.50 Кб.)


20.02.2009


Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Проект Умов прийому до ВНЗ винесений для обговорення Міністерством освіти розроблено проект Умов прийому на навчання до вишів в 2017 році
Усі випускники-юристи складатимуть ЗНО Лише після успішного зовнішнього оцінювання майбутній юрист отримає диплом магістра
Сергій Квіт: НАЗЯВО. Сподівання та реальність Після внесення змін до закону “Про вищу освіту” склад НАЗЯВО необхідно розпустити
МОН анонсувало пропозиції до Умов вступу-2017 У Міністерстві освіти презентували ключові пропозиції до Умов вступу до ВНЗ у 2017 році
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!