Osvita.ua Законодавство Позашкільна освіта Про затвердження Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене"

Про затвердження Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене"

Наказ МОНмолодьспорт № 567 від 11.05.12 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 567 від 11 травня 2012 року

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
25 травня 2012 р. за № 830/21142

Про затвердження Положення про
Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію
"Відповідальність починається з мене"

На виконання Указу Президента України від 06 січня 2010 року № 6 "Про деякі заходи щодо сприяння вирішенню актуальних питань молоді" та з метою пропаганди і утвердження здорового способу життя у молодіжному середовищі наказую:

1. Затвердити Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене", що додається.

2. Державній службі молоді та спорту України (Сафіуллін Р. С.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної служби молоді та спорту України Сафіулліна Р. С.

Міністр       Д.В. Табачник

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України
11.05.2012 № 567

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
25 травня 2012 р. за N 830/21142

Положення
про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене"

1. Це Положення визначає порядок проведення Всеукраїнської інформаційно-профілактичної акції "Відповідальність починається з мене" (далі - Акція).

2. Акція проводиться щорічно з метою пропаганди та утвердження здорового способу життя у молодіжному середовищі.

3. Основними завданнями Акції є:

  • виявлення фактів порушень чинного законодавства щодо незаконного продажу неповнолітнім алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
  • обстеження вулиць обласних та районних міст і населених пунктів на предмет наявності зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
  • здійснення інформаційно-просвітницької роботи (розповсюдження друкованої продукції: плакатів, буклетів, книг, проведення консультацій тощо);
  • формування відповідального ставлення молоді до свого здоров'я;
  • стимулювання активної громадянської участі місцевої громади;
  • стимулювання рекламодавців до створення соціальної реклами;
  • стимулювання розповсюджувачів реклами та засобів масової інформації до розміщення соціальної реклами органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадських організацій безкоштовно;
  • побудова партнерських відносин інститутів громадянського суспільства з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, бізнес-співтовариством, громадськими організаціями, засобами масової інформації;
  • інші напрями завдань, що направлені на здоровий спосіб життя, можуть розширюватися за ініціативи місцевих органів виконавчої влади.

4. Акцію проводять структурні підрозділи, що реалізують державну молодіжну політику, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - структурні підрозділи) за участю правоохоронних органів, територіальних органів Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, управлінь охорони здоров'я, соціальних працівників, засобів масової інформації, громадських організацій, батьків, вчителів та громадськості (за згодою).

Організаційне забезпечення проведення Акції здійснюється Державною службою молоді та спорту України (далі - Держмолодьспорт).

5. Цільовою аудиторією Акції є молодь, яка залучається на добровільних засадах до реалізації відповідних заходів (ініціатив) Акції.

6. Добровольчі ініціативи й соціально значимі дії здійснюються за такими напрямами:

  • пропаганда здорового способу життя (включаючи питання профілактики алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії, інших соціально небезпечних явищ тощо);
  • забезпечення належного контролю реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів на вулицях міст і населених пунктів;
  • створення та розповсюдження соціальної реклами, зокрема з метою популяризації здорового способу життя;
  • інформування населення щодо відповідального ставлення до свого здоров'я (вплив на суспільну думку через ресурси засобів масової інформації);
  • робота з дітьми та молоддю за місцем проживання, активізація діяльності місцевого співтовариства.

Акція проводиться на безоплатній основі, не переслідуючи цілей одержання якого-небудь матеріального або фінансового прибутку.

7. Структурні підрозділи для ефективної підготовки і проведення Акції повинні:

  • внести проведення Акції до річного плану роботи;
  • підготувати наказ, робочий план заходів та призначення відповідальної особи, яка буде займатися плануванням, організацією й проведенням Акції;
  • створити робочу групу;
  • скласти графіки обстеження вулиць населених пунктів щодо розміщення зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, торговельних закладів (мегамаркетів, супермаркетів тощо);
  • взаємодіяти з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронними органами, територіальними органами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, громадськими організаціями, засобами масової інформації, батьками, вчителями;
  • здійснювати моніторинг здорового способу життя.

8. При проведенні Акції застосовуються:

  • інформаційні заходи;
  • різноманітні конкурси;
  • експертні ради, "круглі столи";
  • створення та розповсюдження соціальної рекламної продукції тощо.

На сайтах місцевих організаторів Акції щороку відкривається тематичний розділ "Відповідальність починається з мене", на якому розміщуються такі матеріали:

  • наказ про проведення Акції;
  • склад робочої групи та відповідальна особа за проведення Акції з вказівкою контактної інформації;
  • план проведення Акції;
  • статті, фоторепортажі, хроніка тощо;
  • перелік партнерських організацій, залучених до організації та проведення Акції;
  • підсумки та результати проведення Акції.

9. Після завершення Акції на підставі отриманих результатів проведених заходів структурними підрозділами надсилається відповідна інформація до Держмолодьспорту на паперових та електронних носіях до 1 жовтня кожного року.

За підсумками проведення Акції структурними підрозділами проводяться регіональні "круглі столи" (прес-конференції) із залученням представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів, територіальних органів Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, громадських організацій, засобів масової інформації тощо.

Оголошується подяка партнерам та учасникам Акції. Фінансування Акції здійснюється за рахунок коштів організаторів та інших коштів, не заборонених чинним законодавством.

Директор департаменту
взаємодії з центральними органами
виконавчої влади, засобами масової
інформації та громадськими організаціями       Є.В. Баженков

Освіта.ua
11.05.2012

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!