Щодо оперативного інформування абітурієнтів про кількість поданих заяв на навчання за освітньо-професійною програмою бакалавра) спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) відповідних напрямів (спеціальностей)

Лист МОН від 11.06.08 № 1/9-379

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

від 11.06.08 № 1/9-379

Ректорам вищих навчальних закладів
ІІІ-ІV рівнів акредитації незалежно від
форми власності і підпорядкування

На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 11 червня 2008 року № 514 „Про забезпечення функціонування інформаційної системи „Конкурс" щодо оперативного інформування абітурієнтів про кількість поданих заяв на навчання за освітньо-професійною програмою бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) відповідних напрямів (спеціальностей) у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації у 2008 році, прошу визначити оператора локальної підсистеми приймальної комісії вищого навчального закладу - особу, відповідальну за подання до інформаційної системи „Конкурс" відомостей про надходження заяв на вступ до вищого навчального закладу і відрядити її до міністерства на нараду з цього питання.

Нарада відбудеться об 11.00 19 червня 2008 року за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 10, актова зала Міністерства освіти і науки.

Заступник Міністра       В.Д. Шинкарук

Завантажити: list_1_9_379_08.zip (4.30 Кб.)


11.06.2008

Популярні новини
МОН рекомендує поширювати англійську у вищій освіті МОН розроблений проєкт рекомендацій щодо забезпечення якісного вивчення англійської
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
У МОН і ВР оголосили ініціативу з перевірки дисертацій Міністр та голова комітету ВР відмовляться від наукових ступенів у разі плагіату
МОН впровадить реформи для порятунку вищої освіти МОН реалізовуватиме комплекс реформ, спрямованих на порятунок вищої освіти
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів