Щодо комунікації з учасниками сертифікації, які не подолали пороговий бал

Лист ДСЯО № 01/01-24а/221 від 08.02.23 року

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ

№ 01/01-24а/221 від 08 лютого 2023 року

Керівникам територіальних
управлінь Державної служби
якості освіти України в областях
та м. Києві

Щодо комунікації
з учасниками сертифікації,
які не подолали пороговий бал

На забезпечення виконання протокольного доручення Голови Служби від 2 січня 2023 року № 1, просимо вас запланувати та протягом лютого 2023 року провести заходи з учасниками сертифікації, які не подолали пороговий бал у 2021 та 2022 роках. Інформаційно-аналітичний звіт за результатами комунікації з учасниками сертифікації, які не подолали пороговий бал у 2021 та 2022 роках надіслати до - департаменту акредитації та моніторингу до 04 березня 2023 року за формою, що додається.

Перший заступник Голови                   Олександр Якименко

Додаток

Структура інформаційно-аналітичного звіту за результатами комунікації
з учасниками сертифікації, які не подолали пороговий бал у 2021 та 2022 роках

1. Назва заходу(ів), дата(и) проведення, кількість присутніх учителів, які не подолали пороговий бал у 2021 та 2022 роках (далі - вчителі).

2. Зовнішні стимули та внутрішні чинники, що найбільше мотивують учителів до участі в сертифікації.

3. Узагальнені причини, озвучені вчителями, що стали на заваді їх успішному проходженню третього етапу сертифікації.

4. Наявні наслідки та ризики для вчителів за результатами їх неуспішного проходження сертифікації.

5. Причини демотивації вчителів щодо їх участі у подальших сертифікаціях.

6. Тенденції у ставленні вчителів до сертифікації.

7. Готовність / неготовність учителів брати учать у подальших сертифікаціях.

8. Пропозиції вчителів щодо удосконалення процедури.

9. Вплив досвіду участі у сертифікації на професійний розвиток учителів.

10. Підсумки та пропозиції.

АНКЕТА
для учасників сертифікації, які не подолали пороговий бал
у 2021 та 2022 роках

1. Чому Ви вирішили взяти участь у сертифікації?

  • бажання пізнати нову процедуру, зрозуміти її відмінність від атестації;
  • можливість презентувати систему своєї роботи, поділитися власними професійними напрацюваннями;
  • можливість рефлексувати власну професійну діяльність;
  • бажання отримати новий професійний досвід, долучитися до спільноти сертифікованих учителів;
  • мотивація до самоосвіти;
  • можливість професійного зростання;
  • перспективи отримання доплати;
  • інше

2. Чи отримали Ви всю необхідну інформацію щодо процедури сертифікації?

  • так;
  • ні;
  • частково

3. Що, на Вашу думку, стало на заваді успішному проходженню третього етапу сертифікації?

  • недостатня поінформованість щодо процедури сертифікації;
  • забракло професійного досвіду;
  • втрата інтересу до подальшої участі;
  • непередбачувані сімейні обставини;
  • необ'єктивне оцінювання експертами;
  • психоемоційний стан здоров'я;
  • інше

4. Які наслідки та ризики для Вас мало неуспішне проходження сертифікації?

  • погіршення ставлення з боку керівництва закладу освіти;
  • упереджене ставлення з боку батьків майбутніх учнів;
  • погіршення ставлення колег;
  • надання методичної підтримки більш досвідченими педагогами;
  • жодних наслідків та ризиків не було;
  • включення до спільноти вчителів, які хотіли б взяти участь у подальших сертифікаціях;
  • обговорення моїх результатів на педраді;
  • дискредитація мене в очах громадськості;
  • позбавлення премій, заохочувальних виплат інших винагород тощо;
  • інше

5. Чи плануєте Ви у подальшому брати участь у сертифікації?

  • так;
  • ні;
  • ще не визначилася (-вся)
    (якщо ні)

6. Чим обумовлено Ваше рішення?

  • відсутність внутрішньої мотивації;
  • відсутність підтримки з боку керівництва закладу освіти;
  • відсутність підтримки з боку колег;
  • відсутність підтримки з боку родини;
  • небажання пережити негативні емоції, викликані неуспішним проходженням сертифікації;
  • розчарування у процедурі сертифікації;
  • складні життєві обставини;
  • відсутність можливості апеляції;
  • необ'єктивність експертів;
  • інше

8.   Чи задоволені Ви співпрацею з експертами?

  • так;
  • ні
  • частково
    (якщо ні)

9. Вкажіть причини незадоволення співпраці з експертами

  • необ'єктивне оцінювання;
  • експерти не достатньою мірою володіють методикою оцінювання професійних компетентностей;
  • особиста неприязнь чи упереджене ставлення з боку експертів;
  • інше

10. Чи порадите Ви взяти участь у сертифікації своїм колегам?

  • так;
  • ні

11. Зазначте, що Вам сподобалося у процедурі сертифікації (не більше трьох позицій)

__________________________________________________________________________

12. Зазначте, що Вам не сподобалося у процедурі сертифікації.

__________________________________________________________________________

13. Чи хотіли б Ви щось змінити у процедурі сертифікації? Якщо так, що саме?

__________________________________________________________________________

14. Чи вплинув досвід участі у сертифікації на Ваш професійний розвиток?

  • так;
  • ні

15. Якщо так, то як саме?

  • спонукав до рефлексії, критичного переосмислення власної професійної діяльності;
  • зросла внутрішня мотивація до участі у наступній сертифікації;
  • знизилася професійна самооцінка;
  • розширилося коло професійного спілкування;
  • дав поштовх до професійного саморозвитку, самоосвіти;
  • інше.

Освіта.ua
08.02.2023

Популярні новини
США допоможуть виплатити зарплати українським освітянам До держбюджету України надійшли грантові кошти від США в розмірі 1,25 млрд доларів
Школи можуть заявити про свою суб’єктність, – голова ДСЯО Школи отримали більше можливостей, щоб у межах автономії заявити про свою суб’єктність
МОН оприлюднило перелік підручників, в яких є потреба До переліку включено понад 100 назв підручників та посібників для учнів різних класів
Школи включать до системи охорони поліції Кабінет Міністрів планує включити школи всіх форм власності до системи охорони поліції
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів