Про завершення реалізації І (організаційно-підготовчого) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Моделювання інтегрованого цифрового освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти» у грудні 2021 - листопаді 2022 років

Наказ МОН № 67 від 24.01.2023 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 67 від 24 січня 2023 року

Про завершення реалізації І (організаційно-підготовчого)
етапу інноваційного освітнього проєкту за темою
«Моделювання інтегрованого цифрового освітнього
середовища в закладах загальної середньої освіти»
у грудні 2021 - листопаді 2022 років

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167, наказу Міністерства освіти і науки України від 11.01.2022 № 16 (із змінами) реалізується інноваційний освітній проєкт за темою «Моделювання інтегрованого цифрового освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти» у грудні 2021 - травні 2026 років.

На підставі висновку науково-методичної комісії з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України від 08 грудня 2022 року (протокол № 17), з урахуванням пункту 1 частини першої статті 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 09.12.2022 № 21/08-255 та з метою продовження експерименту НАКАЗУЮ:

1. Затвердити як такі, що додаються:

1) звіт про завершення реалізації І (організаційно-підготовчого) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Моделювання інтегрованого цифрового освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти» на базі закладів загальної середньої освіти Луганської, Львівської, Чернівецької, Чернігівської областей у грудні 2021 - листопаді 2022 років (далі - Проєкт);

2) програму реалізації ІІ (концептуально-діагностичного) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Моделювання інтегрованого цифрового освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти» на базі закладів загальної середньої освіти Луганської, Львівської, Чернівецької, Чернігівської областей на грудень 2022 - травень 2023 років.

2. Науково-методичній комісії з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України (далі - Комісія):

1) заслухати у травні 2023 року звіт про завершення реалізації ІІ (концептуально-діагностичного) етапу Проєкту (далі - звіт);

2) здійснити експертизу виконання програми реалізації ІІ (концептуально-діагностичного) етапу Проєкту (далі - експертиза);

3) звіт та висновок експертизи подати до Міністерства освіти і науки України для прийняття відповідного рішення.

3. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Баженков Є.) надавати організаційну та науково-методичну допомогу закладам загальної середньої освіти Луганської, Львівської, Чернівецької, Чернігівської областей, які є учасниками реалізації Проєкту.

4. Комісії та Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Баженков Є.) забезпечити дотримання законодавства усіма суб'єктами інноваційної освітньої діяльності цього Проєкту під час його реалізації.

5. Департаментам освіти і науки Луганської, Львівської, Чернівецької, Чернігівської областей разом із відповідним інститутами післядипломної педагогічної освіти сприяти закладам загальної середньої освіти, на базі яких реалізується Проєкт, у забезпеченні необхідних умов для організації та реалізації Проєкту.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рогову В.

Міністр                                       Сергій Шкарлет

Освіта.ua
24.01.2023

Популярні новини
Уряд відновив фінансування реформи НУШ Кошти скерують на обладнання, навчальну літературу та підвищення кваліфікації вчителів
Завдання НМТ з математики викликали труднощі у випускників У випускників шкіл виникли труднощі з розв’язування стандартних задач з математики
Оприлюднено рекомендації МОН з викладання шкільних предметів Документ містить рекомендації з викладання предметів та інтегрованих курсів за предметними галузями
Опубліковано рейтинг шкіл України 2023 року Щорічний рейтинг найкращих шкіл України за підсумками проведення НМТ у 2023 році
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів