МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
№ 4/26-23 від 03 січня 2023 року
Потенційним авторам/укладачам модельних
навчальних програм для спеціальних закладів
загальної середньої освіти для дітей із
порушеннями інтелектуального розвитку
Про укладання модельних
навчальних програм
Шановні автори!
Інформуємо, що Наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2021 року № 1317 (зі змінами) затверджено Типову освітню програму для 5-10 (11) класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами.
З огляду на зазначене, пропонуємо потенційним авторам долучитися до розроблення проєктів модельних навчальних програм базового предметного навчання (7-10 (11) класи), використовуючи Методичні рекомендації для розроблення проєктів модельних навчальних програм, що додаються.
Повідомляємо, що для початку розгляду питання щодо надання проєктам модельних навчальних програм грифа, авторам/укладачам або юридичним особам, які представлятимуть авторів/укладачів, необхідно до 17 квітня 2023 року подати до Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» (вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035) такий комплект документів:
Проєкт модельної навчальної програми має бути виконаним комп’ютерним набором на одному боці аркуша формату А4, кеглем не менше ніж 14 пунктів, через одинарний інтервал.
Також інформуємо, що згідно з Порядком надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2020 року № 931, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2020 року за № 1119/35402, пропозиції щодо надання проєктам модельних навчальних програм грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» надають предметні (галузеві) експертні комісії на підставі експертних висновків комплексної експертизи.
Кінцеве рішення щодо надання грифа приймається Міністерством освіти і науки України, що оформлюється відповідним наказом.
З повагою
Генеральний директор Олег Єресько
Освіта.ua
03.01.2023
Facebook |
Twitter |