Про затвердження Типового положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації

Наказ МОН № 66 від 05.03.96 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

(Втратив чинність на підставі наказу МОН №553 від 24.07.2001)

№ 66 від 05.03.96 м.Київ


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 березня 1996 р.
за № 139/1164


Про затвердження Типового положення про атестацію середніх
загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти
і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної
допомоги та реабілітації


(Із змінами, внесеними згідно з Наказом МОН
№ 553 [z0678-01] від 24.07.2001)


На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 1996 року № 200 [200-96-п] "Про ліцензування, атестацію та акредитацію закладів освіти", НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Типове положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації (додається).

2. Опублікувати Типове положення в Інформаційному збірнику Міністерства освіти України.

3. Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам закладів освіти забезпечити виконання вимог даного Типового положення.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Бабака В.П.

Виконуючий обов'язки Міністра                                 В.П.Андрущенко

(Типове положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації втратило чинність на підставі Наказу МОН № 553 [z0678-01] від 24.07.2001)


05.03.1996

Популярні новини
У МОН розробили механізм апробації шкільних підручників Процес апробації передбачає дослідження якості підручників та відповідності стандартам
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
Маємо створити умови для вільної роботи вчителів, – міністр МОН за міністра Оксена Лісового акцентуватиме свою увагу на зміні культури у школі
Уряд розпочне тотальну боротьбу з освітньою бюрократією Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів