Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України"

Наказ МОН № 267 від 29.03.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 267 від 29 березня 2010 року

Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985
"Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів
загальноосвітніх навчальних закладів з
української мови, математики та історії України"

З метою уникнення перевантаження школярів загальноосвітніх навчальних закладах у період завершення навчального року та враховуючи незадовільний рівень підготовки дослідження щодо вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та  історії України наказую:

1. Скасувати наказ Міністерства освіти і науки від 28.10.2009 №985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України".

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) вивчити питання щодо проведення вище названого дослідження у 2010-2011 навчальному році.

3. Департаменту адміністративно-господарської роботи (Ханюк В.А.) зробити відмітку у справах архіву про скасування наказу.

4. Контроль за виконанням наказу покладаю на Першого заступника Міністра Б.М.Жебровського.

Міністр       Д.В. Табачник


29.03.2010

Популярні новини
У МОН розкритикували «соціологію» освітнього омбудсмена У МОН стверджують, що опитування батьків стосовно форми навчання не є репрезентативними
Більшість батьків обирає дистанційну освіту, – освітній омбудсмен Понад 60 % українських батьків обирають для своєї дитини дистанційну форму навчання з 1 вересня
Школи без укриттів працюватимуть онлайн  В офлайн-режимі працюватимуть лише ті заклади, в яких є належно обладнані укриття
У Києві заявили, що більшість батьків за офлайн навчання За результатами опитування, майже 70% батьків обирають очну форму навчання
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів