Про XVI Всеукраїнський турнір юних журналістів

Лист ІМЗО № 22.1/10-328 від 07.02.20 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ

№ 22.1/10-328 від 07 лютого 2020 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Про XVI Всеукраїнський
турнір юних журналістів

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.08.2019 № 1077 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році» з 01 по 05 квітня 2020 року на базі Сумської гімназії № 1 (в. о. директора Семенцова Наталія Олександрівна) відбудеться фінальний етап XVI Всеукраїнського турніру юних журналістів.

Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення турніру та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 248-18-13, Кучер Вікторія Василівна, методист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», або в м. Суми за тел. (095) 401-81-61, Семенцова Наталія Олександрівна, в. о. директора Сумської гімназії № 1; (050) 596-35-83, Симоненко Лариса Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської гімназії № 1, електронна адреса: gimnazia1sumy@gmail.com.

В. о. директора                         Костянтин Трушковський

Додаток
до листа ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
від 07.02.2020 № 22.1/10-328

ЗАПИТАННЯ ХVI ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ЖУРНАЛІСТІВ

1. Турнірові юних журналістів виповнюється 16 років. Створіть концепцію ювілейного друкованого видання під умовною назвою «Енциклопедія ТЮЖ». Зробіть його презентацію.

2. Політичне ток-шоу в Україні: свобода слова чи інструмент пропаганди позиції власників телеканалів?

3. Замовні матеріали: плюси та мінуси їх появи у ЗМІ з точки зору законодавства, журналістських стандартів і професійної етики.

4. Останнім часом все більше видань відмовляються від друкованих версій і перетворюються на винятково електронні ЗМІ. Спрогнозуйте плюси і мінуси цього процесу.

5. Ви отримали редакційне завдання підготувати актуальне інтерв’ю до Євро-2020 (чемпіонат Європи з футболу, в якому візьме участь збірна України). Кого ви оберете героєм інтерв’ю і які 5 запитань поставите?

6. Інфографіка у журналістиці. Наведіть приклади вдалого і невдалого використання цього способу подачі інформації у газетах чи журналах, у телеефірі, в Інтернет-виданнях.

7. Підготуйте тематичний випуск своєї шкільної газети та надайте її журі, прокоментуйте вибір теми, композицію та дизайн номера, доцільність розміщених публікацій.

8. Наведіть приклад Інтернет-видання, яке особливо цікаве вашій команді. Поясніть причини успіху цього медіа серед його цільової аудиторії. Що б ви змінили, якби могли впливати на політику видання?

9. Вам надали можливість попрацювати за експериментом «журналіст змінює професію». Яку професію (роль) ви оберете собі для «прикриття», щоб написати топовий матеріал? Чим ви будете керуватися і що враховуватимете при виборі професії? Для якого виду ЗМІ і в якому жанрі напишете матеріал?

10. Інформаційна журналістика має чіткі правила подання матеріалів. Які з них ви знаєте? Чи завжди мас-медіа дотримуються таких правил? Наведіть приклади з місцевих видань.

11. Роль соціальних мереж у підготовці журналістських розслідувань. Доведіть на прикладі.

12. Зробіть порівняльну характеристику контенту спеціалізованих Інтернет-видань про телебачення: «Детектор-медіа», «Телекритика» та Protv.ua. Яке з них ви вважаєте найбільш корисним для журналістів?

13. Реконструкція подій у телевізійній документалістиці: доцільність чи недоцільність використання? Прокоментуйте фрагмент з реконструкцією подій в довільно обраному телевізійному документальному фільмі.

14. Зробіть фоторепортаж зі шкільного життя за обраною вами темою. Продемонструйте знімки та обґрунтуйте їх доцільність, якість, відповідність жанру.

15. Youtube як нове медіа. Запишіть і продемонструйте блог, який буде цікавим шкільній аудиторії.

16. Дорогою на турнір юних журналістів зникла київська команда «Цицерони». Вона виїхала з Києва, але до Сум не прибула. Визначтеся із джерелами інформації, проведіть розслідування і зробіть імпровізований репортаж.

Освіта.ua
07.02.2020

Популярні новини
Інтеграція шкільних предметів не порушить прав вчителів, - МОН Вибір предметів та інтеграція курсів не призведе до втрати навантаження або звільнень
Як зростатимуть зарплати вчителів різних категорій Рівень заробітної плати працівників галузі освіти у 2021 році буде підвищений у два етапи
Набуло чинності нове положення про дистанційну освіту Документ визначає механізм забезпечення здобуття середньої освіти за дистанційною формою
COVID-19: 68 міст і районів включено до «червоної» зони З 19 жовтня 68 міст і районів перебуватимуть у «червоній» зоні карантинних обмежень
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
віктор
мені одне цікаво, який блог зараз цікавий шкільній аудиторії?
Софія
16 питання про рельну подію? Тобто чи була така реальна команда, яка зникла, чи це лише умова для виконання завдання?
Юля
Для Софія: лише умова
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!