Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про затвердження Плану заходів із реалізації загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2019 роц

Про затвердження Плану заходів із реалізації загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2019 роц

Наказ МОН № 265 від 26.02.2019 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 265 від 26 лютого 2019 року

Про затвердження Плану заходів
із реалізації загальнодержавного
моніторингового дослідження якості
початкової освіти «Стан сформованості
читацької та математичної компетентностей
випускників початкової школи закладів
загальної середньої освіти» у 2019 році

Відповідно до підпунктів 3, 5, 6 пункту 14 Порядку проведення зовнішнього   незалежного   оцінювання тa моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 533), Програми загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей   випускників   початкової школи   закладів загальної середньої освіти», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 29 грудня 2016 року № 1693 «Деякі питання загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти "Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів"» (зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 20 березня 2018 року № 256), НАКАЗУЮ:

1. Затвердити План заходів із реалізації загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2019 році, що додається.

2. Українському центру оцінювання якості освіти (Бойко В. І.) спільно з департаментом загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.) та Державною науковою установою «Інститут освітньої аналітики» (Лондар С. Л.) забезпечити своєчасне виконання Плану заходів із реалізації загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2019 році.

3. Департаменту фінансування державних і загальнодержавних видатків (Ткаченко О. Л.) забезпечити у 2019 році в межах бюджетної програми 2201470 «Здійснення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторинг якості освіти Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними підрозділами» фінансування витрат на:

1) оприлюднення результатів першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»;

2) заходи з підготовки, проведення пілотного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» та внесення результатів пілотного етапу до бази даних.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Карандія В. А.

Міністр                       Лілія Гриневич

Освіта.ua
26.02.2019

Популярні новини
У бюджеті відсутні кошти на підвищення зарплат освітян, - МОН У бюджеті відсутні джерела покриття витрат на виконання статті 61 закону «Про освіту»
Держава інвестує 150 млн у шкільні спортзали Будівництво та ремонт об’єктів відбуватиметься на засадах спільного фінансування
Розроблений порядок підвищення кваліфікації освітян Документ визначає механізм, види, форми, тривалість, періодичність та умови підвищення кваліфікації
Третина учнів початкової школи не почуваються щасливими Майже 13 % учнів мають претензії до своїх однокласників, а близько 7,5 % – до вчителів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!