Osvita.ua Законодавство Середня освіта Щодо розроблення збірників завдань до державної підсумкової атестації

Щодо розроблення збірників завдань до державної підсумкової атестації

Лист МОН №1/9-910 від 25.12.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№1/9-910 від 25 грудня 2009 року

Міністерство освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Інститути післядипломної
педагогічної освіти

Щодо розроблення збірників завдань
до державної підсумкової атестації

До листа Міністерства освіти і науки України №1/9-879 від 15.12.09 щодо розроблення збірників завдань до державної підсумкової атестації інформуємо.

Збірники завдань для державної атестації розробляються на основі чинних навчальних програм, для 9-го класу - за курс основної школи (5-9 класи), для 11-го - за курс старшої школи (10-11 класи).

Структура збірника передбачає:

  • вступну частину, в якій визначено особливості побудови збірника та рекомендації щодо його використання;
  • власне завдання;
  • критерії оцінювання завдань.

Збірник завдань для державної підсумкової атестації має містити завдання різного рівня складності та різних типів: за змістом, способом дії (теоретичні, практичні), способом пізнавальної діяльності; відкриті та закриті завдання.

Особливу групу завдань для державної підсумкової атестації складають тестові завдання. Серед них - тести групи множинного вибору з однією правильною відповіддю. Іншу групу складають тестові завдання, які містять декілька правильних відповідей.

Заступник міністра       П.Б. Полянський


25.12.2009

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!