Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова

Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова

Наказ МОН № 898 від 28.09.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 898 від 28 вересня 2009 року

Про завершення І (організаційно-підготовчого)
етапу дослідно-експериментальної роботи
на базі навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова

З метою подальшої реалізації завдань науково-педагогічного проекту "Інтелект України" та на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.08 №1218 "Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі навчально-виховного комплексу №169 м.Харкова" за темою "Створення системи супроводження навчання, виховання та розвитку академічно обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку" наказую:

1. Схвалити роботу педагогічного колективу загальноосвітнього навчального закладу - навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова (директор Щербаков О.Ф.) щодо завершення виконання завдань І етапу дослідно-експериментальної роботи за темою "Створення системи супроводження навчання, виховання та розвитку академічно обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку" в межах виконання завдань щодо реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України".

2. Відповідно до висновків Комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України затвердити Звіт про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу (додаток 1) та Програму ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи (додаток 2).

3. Затвердити Експериментальні навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів для початкових шкіл з українською мовою навчання та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня, які працюють за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" (додаток 3).

4. З метою створення оптимальних умов для навчання і виховання академічно обдарованих дітей молодшого шкільного віку та за умови прийняття відповідного рішення органами місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування дозволити відкриття перших класів, які працюють в межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України", з граничним наповненням від 20 учнів у класі (лист Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 06.07.09р. №01-06/3445).

5. Залучити до проведення дослідно-експериментальної роботи педагогічні колективи загальноосвітніх навчальних закладів: Покотилівського ліцею "Промінь" Харківської районної ради Харківської області (директор Зубко О.М.), загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №142 м. Харкова (директор Огородницька Н.В.) (лист Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 06.07.09 №  01-06/3444).

6. Головному управлінню освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації (Гаркавець В.П.) сприяти в організації та проведенні дослідно-експериментальної роботи вищезазначених загальноосвітніх навчальних закладів.

7. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.):

7.1. Надавати організаційну та науково-методичну допомогу педагогічним колективам загальноосвітніх навчальних закладів, що здійснюють дослідно-експериментальну роботу за науково-педагогічним проектом "Інтелект України".

7.2. Заслухати звіти про роботу експериментальних навчальних закладів у травні 2010 року.

8. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і науки України www.mon.gov.ua.

9. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на заступника Міністра Полянського П.Б.

Міністр       І.О. Вакарчук


28.09.2009

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!