Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету "Українська жестова мова"

Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету "Українська жестова мова"

Лист МОН №1/9-684 від 05.10.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№1/9-684 від 05 жовтня 2009 року

Про виконання наказу МОН
від 11.09.2009 р. № 852
Про введення навчального предмету
"Українська жестова мова"

Міністерство освіти і науки АР Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій

З метою забезпечення вивчення української жестової мови у спеціальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом відповідно до наказу МОН України від 11.09.2009 р. № 852 "Про введення навчального предмету "Українська жестова мова" та внесення змін до Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" у 2009/2010 навчальному році у зазначених спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах введено навчальний предмет "Українська жестова мова":

у школах (школах-інтернатах) для глухих дітей (підготовчий, 1-4 класи) введено 2 години на тиждень. У підготовчому, 3-4 класах - 1 година - за рахунок годин, відведених на розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови і 1 година - за рахунок додаткових годин на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття; у 1, 2 класах - 1 година - за рахунок годин, відведених на розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови, 0,5 години - за рахунок додаткових годин на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, 0,5 години - за рахунок годин, відведених на предметно-практичне навчання;

у школах (школах-інтернатах) для дітей зі зниженим слухом (підготовчий, 1-4 класи) - 1 година на тиждень - за рахунок додаткових годин на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття.

У 5-12-х класах спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих та зі зниженим слухом вивчення української жестової мови здійснюється за рахунок додаткового часу на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації:

  • у школах (школах-інтернатах) для глухих дітей - 2 години на тиждень;
  • у школах (школах-інтернатах) для дітей зі зниженим слухом - 1 година на тиждень.

Вивчення предмету "Українська жестова мова" у школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом у 2009/2010 навчальному році здійснюється за експериментальними програмами з української жестової мови для підготовчого, 1-12 класів, яким надано відповідний гриф Міністерства освіти і науки України та розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України.

У додатках 12, 13 Типових навчальних планів початкової школи для глухих дітей, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 р. № 852, загальна кількість годин, відведених на вивчення навчальних предметів ("Разом") у 1 та 2 класах шкіл для глухих дітей з українською мовою навчання, становить 20 годин, замість 19,5 годин; загальна кількість годин, відведених на вивчення навчальних предметів ("Разом") у 1 та 2 класах шкіл для глухих дітей з навчанням мовами національних меншин становить 20 годин, замість 20,5 годин.

Заступник міністра       Т.В. Фініков


05.10.2009

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!