Про затвердження складу оргкомітетів, фахових журі та умов проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009»

Наказ МОН № 143 від 20.02.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 143 від 20 лютого 2009 року

Про затвердження складу оргкомітетів,
фахових журі та умов проведення
всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009»

На виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 24.04.2008 № 4/14-19 та відповідно до п.10.2 наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009» від 26.11.2008 № 1071 наказую:

1. Затвердити склад оргкомітетів та фахових журі всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009» (далі Конкурс ) (додаток 1).

2. Затвердити Порядок проведення Конкурсу (додаток 2).

3. Відповідальність за організацію, проведення та здійснення науково-методичного забезпечення Конкурсу покласти на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) та департамент загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.).

4. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, інститутам післядипломної педагогічної освіти своєчасно забезпечити участь педагогічних працівників в організації та проведенні Конкурсу.

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Полянського П. Б.

Міністр       І.О. Вакарчук

Додаток 2
до наказу Міністерства освіти і науки України
від «20» лютого 2009 № 143

Порядок
проведення заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009»

Заключний тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009» проводитиметься з 10 по 21 березня 2009 року.

Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 5 березня 2009 року необхідно надіслати матеріали переможця другого туру в кожній номінації на адреси обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, на базі яких буде проводитись заключний тур конкурсу.

Українська мова та література - Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул.Слобідська,83, м. Чернігів, 14021

Тел. 8 (0462) 22-51-07, факс, 8 (0462) 24-30-19.

Іноземна мова. Англійська - Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, вул. Бидгошська, 38/1, м. Черкаси, 18003

Тел. 8 (0472)64-21-78, факс, 8 (0472) 64-24-39.

Інформатика - Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського, вул. Жовтнева, 64, м. Полтава, 36029

Тел. 8 (0532)27-26-08, факс, 8 (0532)50-809-85.

Фізика - Миколаївський  обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул. Адміральська,4, м. Миколаїв, 54001

Тел. 8 (0512) 35-40-39, факс, 8 (0512) 35-30-60.

Музика - Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул. 40-річчя Радянської України, 57-а, м. Запоріжжя, 69035

Тел. 8 (0612) 22-25-84, факс, 8 (0612) 34-67-11.

Заїзд конкурсантів планується на 12 березня до 16.00. Урочисте відкриття конкурсу - 12 березня о 18.00.

Заключний тур включатиме два етапи. Оцінювання завдань на кожному етапі конкурсу здійснюється відповідно до критеріїв, розроблених журі на окремому засіданні, та затверджується відповідним протоколом.

Перший етап передбачає:

1. Ознайомлення членів журі з матеріалами, надісланими учасниками на конкурс (орієнтовно 10- 12 березня).

2. Проведення конкурсних випробувань, які включають письмову роботу, майстер-клас та співбесіду.

2.1. Письмова робота передбачає перевірку фахової підготовки учасників конкурсу, володіння ними методикою викладання предмета, а також загальної ерудиції, виконання творчого завдання (орієнтовно 13 березня). Форму, зміст і тривалість виконання роботи визначає журі.

2.2. Майстер-клас «Я роблю це так» є однією з форм презентації досягнень конкурсанта як педагога, де він виконує роль вчителя, розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї (орієнтовно 13 - 14 березня). Рішення щодо оцінювання майстер-класу приймає журі.

2.3. Співбесіда. Проводиться після майстер-класу кожного конкурсанта і передбачає дискусію за змістом проблеми, над якою працює вчитель. Кількість запитань визначає журі.

Після завершення І етапу оголошуються його результати.

Дванадцять конкурсантів, які наберуть більшу кількість балів, запрошуються до участі в подальших конкурсних змаганнях. Решта 15 конкурсантів  від'їжджають  у день оголошення результатів.

Другий етап включає:

1. Виконання практичної роботи. Форму, зміст роботи і тривалість виконання визначає журі (орієнтовно 16 березня)

2. Проведення уроків у навчальних закладах, запропонованих організаторами конкурсу. День проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням (орієнтовно 17- 19 березня).

Урок має бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові.

3. Самоаналіз. Самоаналіз - це власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.

За результатами цих випробувань визначаються переможець та чотири лауреати конкурсу. Переможцем стає учасник, який набрав найбільшу кількість балів на другому етапі заключного туру конкурсу.

При однаковій сумі балів переможець визначається за більшою кількістю балів, набраних за проведення уроку.

Оголошення переможця та лауреатів проводиться урочисто, за участю педагогічної громадськості, меценатів конкурсу та висвітлюється в засобах масової інформації.

Переможець та лауреати можуть представляти своє захоплення, хобі, виконувати фахові завдання та відповідати на питання бліцтурніру тощо.

Завантажити: MON_143.doc (263.50 Кб.)


20.02.2009

Популярні новини
Школи можуть заявити про свою суб’єктність, – голова ДСЯО Школи отримали більше можливостей, щоб у межах автономії заявити про свою суб’єктність
МОН оприлюднило перелік підручників, в яких є потреба До переліку включено понад 100 назв підручників та посібників для учнів різних класів
Школи включать до системи охорони поліції Кабінет Міністрів планує включити школи всіх форм власності до системи охорони поліції
Школи напередодні канікул проведуть заходи з безпеки учнів  Перед початком канікул учителі мають провести заходи з учнями щодо їхньої безпеки
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів