Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про особливості державної підсумкової атестації з іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році

Про особливості державної підсумкової атестації з іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році

Лист МОН №1/9-33 від 20.01.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№1/9-33 від 20 січня 2011 року

Міністерству освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій
Інститутам післядипломної педагогічної освіти
Загальноосвітнім навчальним закладам

Про особливості державної підсумкової атестації
з іноземних мов у загальноосвітніх навчальних
закладах в 2010/2011 навчальному році

На численні звернення педагогічних працівників, учнів, батьків щодо зарахування результатів міжнародних сертифікатів як державної підсумкової атестації з іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерство освіти і науки України роз’яснює.

Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які мають міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту (Kleines Deutches Sprachdiplom (KDS) - німецька мова; DELF/DALF - французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, Pearson Test of English (PTE) рівня (B-1, B-2), - англійська мова; D.E.L.E. - іспанська мова), зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів.

Перший заступник Міністра,
Голова комісії з реорганізації       Б.М. Жебровський


20.01.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
МОН планує оцінювати успішність освітньої політики Лілія Гриневич повідомила, що МОН планує проводити систематичні моніторингові дослідження
Заповнення Класного журналу у першому класі: рекомендації МОН Документ визначає особливості ведення журналів класними керівниками та вчителями
Школи отримають порадники про суть освітньої реформи Посібники допоможуть вчителям зрозуміти суть освітньої реформи та нового Державного стандарту
МОН планує більш ефективно використовувати кошти на НУШ Відомство планує отримати зв‘язок від педагогів і переглянути перелік обладнання для НУШ
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!