![]() |
На кожному уроці курсу ви будете отримувати тільки корисну інформацію, що має практичне застосування |
Дистанційний курс «Менеджер зі зв'язків з громадськістю»
Про те, як представити ту чи іншу особистість, товар, послугу; як написати текст, що «продає»; як спілкуватися з журналістами і влаштовувати прес-конференції ви дізнаєтесь, записавшись на дистанційний курс «Менеджер зі зв'язків з громадськістю».
Матеріал курсу викладено доступно, на кожному уроці ви будете отримувати лише корисну інформацію, що має практичне застосування. Для сприйняття курсу немає ані вікових, ані професійних обмежень - будь-хто може стати класним піарником.
Дуже важливо, що за кожним студентом курсу закріплений персональний викладач. І якщо у вас виникають будь-які запитання в ході роботи з матеріалами, ви завжди можете зв'язатися зі своїм куратором.
Завантажте прямо зараз безкоштовний пробний урок курсу «Менеджер зі зв'язків з громадськістю» і переконайтеся, що це саме те, що вам потрібно.
Слухаючи промови високопосадовців, міністрів і президентів, ви, можливо, навіть і не підозрювали, що говорять вони «не своїми словами». У більшості випадків їх виступи - справа рук класних піарників, спічрайтерів, прес-секретарів.
Як написати саме «той текст», де розставити акценти; що можна виділити в спілкуванні з журналістами, а про що краще поки промовчати... Звичайно ж, щоб відповідати на всі ці та ще дуже багато запитань, потрібно мати не тільки теоретичні знання, а й досвід роботи з громадськістю, практичний навик.
Саме тому курс реклами та pr, який вам пропонується, містить так багато прикладів конкретної діяльності. Ви будете не просто занурюватися в теоретичні постулати - ви будете самі писати тексти, планувати зустрічі і прес-конференції своїх майбутніх босів. Це унікальний курс, зв'язок його з конкретикою (з реальним світом, якщо хочете), важко переоцінити - він побудований за спеціальною методикою, яка дозволяє відразу ж після навчання почати працювати.
Ось лише деякі теми, які будуть запропоновані в 24 уроках даного курсу:
- безпомилковий вплив на аудиторію - основні прийоми, без яких не обійтися, мислимо креативно;
- вдалі тексти - спічрайтинг як мистецтво, публічні виступи від А до Я;
- принципи побудови тексту для оратора, впливаємо на публіку за допомогою слова - поради майстрів;
- web-сайт як дзеркало організації - сторінка і портал «своїми руками»;
- прес-служба з нуля - розстановка сил і розподіл обов'язків; ведемо виборчу кампанію (секрети успіху).
При правильному і ретельному підході дані матеріали можуть бути використані не просто для навчання піар-менеджера, а цілком здатні стати настільною книгою успішного керівника, який колись уже проходив курси реклами і pr.
Після закінчення навчання ви отримаєте свідоцтво, яке допоможе вам пройти співбесіду і почати роботу в якості прес-секретаря, спічрайтера або менеджера зі зв'язків з громадськістю.
Завантажте прямо зараз безкоштовний пробний урок курсу «Менеджер зі зв'язків з громадськістю» і переконайтеся, що цей курс ідеально вам підходить.
Освіта.ua
25.03.2016