Osvita.ua Вступна кампанія Помилка в документі про освіту не завадить вступу
Помилка в документі про освіту не завадить вступу

У разі виявлення помилок у документі про освіту вступники можуть реєструвати електронні кабінети

Помилка в документі про освіту не завадить вступу

У разі виявлення помилок у документі про базову або повну загальну середню освіту вступники можуть реєструвати електронні кабінети та подавати заяви до вишів, не чекаючи виготовлення дубліката. Відповідні листи Міністерства освіти надіслані до вишів, місцевих органів управління освітою та Державного підприємства «Інфоресурс».

В освітньому відомстві зазначають, що для вступників на базі 9-ти та 11-ти класів умови подання заяв на основі документа з помилками відрізняються.

Так, випускникам 9-х класів, які подають документ про базову загальну середню освіту, треба додати до нього довідку закладу освіти з підтвердженням того, що під час оформлення документів було допущено помилку. У довідці обов'язково має бути вказаний правильний варіант написання необхідних реквізитів.

Вступники після 11-го класу, яким під час реєстрації кабінету система видає помилку «П3.3 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в документі про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО», мають відправити на пошту ez@inforesurs.gov.ua сканкопію (фото) таких документів:

  • свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі);
  • сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі);
  • паспорта (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, терміном дії (для ID-паспорта);
  • скріншот з помилкою;
  • якщо у попередні роки вступник подавав документи на вступ до інших вишів, додається також сканкопія свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером).

Важливо, що в темі листа потрібно вказувати: «Помилка при реєстрації П3.3».

У разі виявлення в документі помилок, виправлення яких потребує його заміни, ДП «Інфоресурс» надаватиме вступникам можливість реєстрації електронних кабінетів без виготовлення дубліката.

«Водночас можливість подати заяви до вишу на основі документа з помилками є винятковим, тимчасовим заходом. Вступникам у будь-якому випадку ОБОВ'ЯЗКОВО ТРЕБА замінити документ з помилками на правильний до 1 жовтня 2019 року. Ця інформація неодмінно перевірятиметься після зарахування до вишів. Окрім того, якщо вступник не замінить документ на правильний, у майбутньому він не зможе отримати диплом про вищу освіту», - повідомили в Міністерстві освіти і науки.

Лист МОН «Щодо вступу з документами про повну загальну середню освіту, які містять помилки»;

Лист МОН «Щодо вступу з документами про базову загальну середню освіту, які містять помилки».

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Вступна кампанія в Telegram або Абітурієнт і Освіта.ua у Facebook.

Освіта.ua
12.07.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Андрій
У мене ще одне питання.Чи можу я подати одразу два пріоритети на одну спеціальність(тобто,наприклад,заяву з 7 пріоритетом і заяву з 5 пріоритетом на спеціальність право)?
Zorro
Для Андрій: можеш усі сім пріоритетів подати на право у 7 різних ВНЗ. А можеш в один внз подати на право. Хімію фізику та соціологію. Будь-які комбінації можливі .
Андрій
Дякую
Коментувати
Андрій
Доброго дня,а чи можна у моєму особистому кабінеті подавати заяви у різному порядку(тобто спочатку заяву з 7 пріоритетом,далі з 5 і так далі)
нап
Для Андрій: звичайно, можна.
Андрій
Дякую
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!