Osvita.ua Бакалавр Відкриті гарячі лінії щодо вступної кампанії 2018
Відкриті гарячі лінії щодо вступної кампанії 2018

Вступники можуть отримати роз’яснення щодо вступу до закладів вищої освіти або подати скаргу

Відкриті гарячі лінії щодо вступної кампанії 2018

У Міністерстві освіти і науки відкрито роботу гарячої лінії та приймальню громадян щодо вступної кампанії 2018 року.

У відомстві зазначають, що звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.

Телефонні лінії МОН та приймальня громадян працюватимуть упродовж усієї вступної кампанії до вишів.

Прийом громадян з питань вступної кампанії: Київ, бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00).

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Освіта.ua та Абітурієнт у Facebook.

Освіта.ua
25.06.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Alexandr Bublyk
Співробітник закладу працювала вихователем в дитячому садку, за результатами атестації їй була присвоєна 1 кваліфікаційна категорія. В подальшому протягом 20 років не працювала на педагогічних посадах. Яка кваліфікаційна категорія може бути встановлена працівнику при прийомі до дитячого садку на посаду вихрвателя-методиста та на яких підставах?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!