![]() |
За словами міністра, останні півтора тижня вступної кампанії система працювала в штатному режимі |
Останні дні система вступу працювала штатно, - міністр
Міністр освіти Лілія Гриневич стверджує, що більшість помилок системи електронних кабінетів вступників були оперативно виправлені і останні півтора тижня система працювала в штатному режимі. Про це, за повідомленням прес-служби МОН, Лілія Гриневич заявила під час проведення брифінгу для представників ЗМІ.
Разом з тим, міністр повідомила, що після закінчення вступної кампанії МОН проведе ретельний аналіз усіх проблем, що виникли в роботі нового програмного забезпечення ЄДЕБО, та зробить висновки для його вдосконалення. На цьому наголосила міністр освіти Лілія Гриневич, повідомляє прес-служба МОН.
«Як тільки завершиться вступна кампанія, ми проаналізуємо та визначимо всі недоліки, які були в роботі ЄДЕБО. Більша частина з них вже усунені, однак ми й надалі вдосконалюватимемо програмне забезпечення, щоб воно було надійнішим та зручнішим для користувачів. Висновки разом з рішеннями, які дозволять поліпшити роботу ЄДЕБО, будуть обов’язково представлені громадськості», – повідомила Гриневич.
Вона висловила переконання, що в перші дні у вступників дійсно виникло чимало проблем з реєстрацією електронних кабінетів, що здебільшого були спричинені розбіжностями персональних даних в документах – пропущені апострофи, чергування «і»/«и», розбіжності в 1 літеру, подані старі назви населених пунктів, перейменованих в межах декомунізації тощо.
«Більшість з цих помилок були оперативно виправлені і останні півтора тижня система працювала в штатному режимі. Однак тим вступникам, у яких все ж залишилися такі проблеми, з 15 липня було дозволено подавати документи у паперовій формі», – заявила міністр.
Вона підкреслила, що цього року вступна кампанія була непростою – як для вступників та ВНЗ, так і для МОН. Довелося в дуже стислі терміни змінювати програмне забезпечення ЄДЕБО, але це був необхідний крок. Старе програмне забезпечення не відповідало змінам, які закладені в цьогорічних Умовах прийому. Підприємець, у власності якого перебувало програмне забезпечення, відмовився співпрацювати з ДП «Інфоресурс» і продовжувати доопрацювання бази у жовтні 2016 року.
Крім того, усі дані студентів, абітурієнтів, викладачів були незахищені. Вони могли бути втрачені, а система могла будь-якої миті припинити роботу і цьогорічна вступна кампанія взагалі опинилася би під загрозою зриву.
Тому, за словами Лілії Гриневич, в МОН було ухвалене досить складне і сміливе рішення щодо зміни програмного забезпечення. В силу непереборних обставин – пошук фінансування, проведення відкритого тендеру, блокування його результатів – терміни на розробку скоротилися від запланованих більш ніж удвічі. Тому провести його промислову експлуатацію до вступної кампанії не було жодної можливості.
«Але тепер програмне забезпечення ЄДЕБО є державною власністю, і це не тільки гарантує безпеку усіх даних, а й дає можливість постійно працювати над його вдосконаленням, яке точно зможуть відчути та оцінити вступники наступних років», – наголосила Гриневич.
Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Освіта.ua у Facebook.
Освіта.ua
28.07.2017