![]() |
|
Київський Інститут Бізнесу і Технологій запрошує абітурієнтів на заочну форму навчання |
Навчатися, працювати й знову навчатися!
Щоб визнати заочне навчання гідною формою отримання освіти, потрібно за середньостатистичним портретом студента-заочника побачити людську долю. І не так важливо, коли виникає мотивація почати вчитися знову, хоча середній вік такого студента 25-30 років, а є приклади успішних 47-річних заочників. Важливішою є та усвідомленість, з якою вони підходять до вибору і самого процесу навчання.
Цікаво звернутися до конкретних історій. Випускниця медичного училища приходить працювати за фахом в один з підрозділів МНС. Як будь-яка державна структура, міністерство виконує свої прямі завдання, але шукає можливості заробляти гроші самостійно, а не чекати бюджетних подачок. У комерційних підприємств виникає необхідність у спецроботах, які здатний здійснювати тільки цей підрозділ МНС. Як наслідок, бюджетна структура починає комерційну діяльність: договори, закупівлі, ліцензії та інше. А у такої структури немає фахівця, який міг би взяти на себе відповідальність і мав знання і досвід комерційної роботи. Вихід - залучити і навчити своїх спеців. Найсміливішою виявляється медсестра! Дівчина швидко входить в курс справи, але знань не вистачає. Недовго думаючи, вона приймає рішення почати навчатися заочно за спеціальністю менеджмент організацій.
Ще одна розповідь про молодого чоловіка, що отримав професію лікаря-ветеринара, але так і не розкрився в ній (бувають і невдалі збіги обставин). У пошуках виходу з життєвої ситуації він вирішує отримати другу освіту, яка б дало йому шанс заробляти на гідне життя - фінанси і кредит. Маючи досвід роботи в будівельному бізнесі і вникнувши в юридичну та фінансову сторону комерційної діяльності, після року навчання на заочці він приймає сміливе рішення розвивати власний будівельний бізнес. Примітно в цій історії і те, що він для вирішення бізнес-завдань на практиці залучає зовнішніх фахівців, юристів і фінансових консультантів, по мінімуму.
Так і в житті людини, яка давно успішно працює, часто настає момент, коли вона, як фахівець, усвідомлює межу своїх практичних знань. А іноді подальше зростання її кар'єри впирається в наявність диплома відповідного профілю і фахівець йде вчитися без відриву від виробництва.
Навіть ті, хто приходять на заочку «за дипломом», з часом починають розуміти цінність саме такої форми навчання, як можливості капіталізувати нові знання. Але крім цього, саме середовище студентів-заочників певною мірою втягує людину в процес професійного та особистісного росту: живе спілкування з однокурсниками та викладачами, новий погляд на звичні речі, нові можливості, а то й нові ділові пропозиції.
Потрібно згадати ще одну категорію заочників, точніше заочниць, - «професійні мами». Трапляється, що сімейне життя відсуває особисті амбіції жінки на другий план. Освіта може бути перервана з причини народження дитини або переїзду на нове місце. Або вже отримана освіта здається не актуальною... а діти тим часом виростають. В таких ситуаціях заочне навчання стає тим способом, який дозволяє розірвати кільце монотонності, знайти коло спілкування і поглянути на власні перспективи за межі горезвісних 3К - Кіндер, кюхе, Кірхе.
Для заочної форми навчання характерно те, що період повернення інвестицій дорівнює періоду навчання. До кінця навчання у студентів спостерігається підвищення зарплат, кар'єрне зростання, вони виходять на новий бізнес рівень.
Установчі та екзаменаційні сесії - це той необхідний етап, який дозволяє студенту провести ревізію проміжних результатів. Крім того, можливість спілкуватися, ділитися досвідом і навіть сперечатися з педагогами і однокурсниками 3 рази на рік під час сесій - це не тільки технологія професійного зростання, але і можливість вирватися на пару тижнів з повсякденних турбот і поринути в атмосферу студентського життя.
Київський Інститут Бізнесу і Технологій практикує заочну форму навчання як перевірену довголітнім досвідом систему освіти. Ідейний підхід КІБіТ в цьому питанні з 1995 року суттєво не змінився, змінився формат заочного навчання. Навчальним планом для заочників передбачено всього 40 днів на рік, і ставка робиться на самоосвіту студента. Але за фактом студенти-заочники знаходяться в on-line і off-line контакті з деканатом і викладачами, багато в чому завдяки новим технологіям і способам комунікації. Навчальні та методичні матеріали виросли зі своїх архаїчних паперових форм. Ноутбуки і таблетки давно прийшли на зміну конспектам і методичкам. А інтерактивні методики викладання, мульти-медіа, скайп-сесії, відео-конференції студентів і викладачів, стали невід'ємною частиною навчального процесу.
Профілюючі факультети економіки, менеджменту та психології КІБіТ на заочному відділенні дають можливість поєднувати навчання з успішною кар'єрою. Крім того, інститут вітає написання курсових і дипломних робіт на основі реальних даних діяльності підприємств, на яких працюють студенти-заочники. Про вступ на заочне відділення в Києві і наших філіях читайте на сайті інституту.
Посилання за темою:
Освіта.ua
14.08.2014