25.03.2020 |
Ірина Васильків: карантин диференціює учнів
Як доведеться доучувати і оцінювати наживо тих, хто з різних причин не долучався до дистанційного навчання?
|
27.01.2020 |
І. Васильків: про «заборону смартфонів у школах»
Заборона використання смартфонів - це дискримінація дітей, які не мають «особливих освітніх потреб»
|
31.10.2019 |
Ірина Васильків: є пропозиція - сформуємо попит?
Є попит - є і пропозиція. Чи інакше: є пропозиція - сформуємо попит? Будь-яка забаганка за ваші гроші...
|
4.01.2019 |
Ірина Васильків: про фанатизм учителів
Мені в школі ніхто жодного разу за всі роки не давав вказівок щодо заборони лікарняних, а тут я в шоці
|
17.08.2018 |
І. Васильків: необхідність змін в шкільній історичній освіті
Для змін в шкільній історичній освіті треба не розділи перейменовувати і параграфи місцями міняти
|
13.06.2018 |
І. Васильків: про сім’ю і шлюб в контексті громадянської освіти
За емоціями і категоричними висновками часто губиться виважений погляд на ситуацію
|
18.04.2018 |
І. Васильків: про підручники та новий предмет у 10 класі
Дев’ять робочих днів, впродовж яких закладається основа викладання предметів на наступні 5 років
|
6.04.2018 |
І. Васильків: про школи, про те, що бачу, і від чого в шоці…
17 квітня стартує черговий етап вибору усіх підручників для 10 класу і деяких підручників для 5-го
|