3.09.2020 |
А. Недоля: дисципліни на вибір – розвиток чи деградація?
Такий «вибір» предметів за вибором навряд чи потрібен студентам, або вони замисляться про інший виш
|
15.06.2020 |
А. Недоля: чим закінчаться вибори в Могилянці?
МОН самоусунулось від юридичної колізії, яку саме створило, і перенесло відповідальність на саму Могилянку
|
15.01.2020 |
А. Недоля: система продукує нові звання, а не знання
Слід зупинити фабрику марнославства і згадати, що наукові установи мають здобувати нові знання, а не звання
|
4.11.2019 |
А. Недоля: всі мовчать, що в Україні знищується фізика
У країні, у якій проголошується інноваційний шлях розвитку, робиться все, щоб цей шлях загубився
|
15.08.2019 |
А. Недоля: чому не працює положення про два строки
Хто повинен слідкувати за виконанням положення щодо двох строків перебування на одній керівній посаді?
|
26.07.2019 |
А. Недоля: навіщо Україні стільки нацуніверситетів?
Спочатку такий статус отримали лише декілька університетів, та на сьогодні їхня кількість перевищила дев’яносто ЗВО
|
19.07.2019 |
А. Недоля: шлях до розвитку, а не деградації університетів
Задекларований розвиток науки в університетах наражається на помилкові концептуальні підходи
|
11.06.2019 |
А. Недоля: про «зловживання демократією» в освіті та науці
«Зловживанням демократією» є намагання мати свою власну думку і висловлювати її відкрито
|
3.06.2019 |
А. Недоля: чому деякі науковці не проходять конкурс?
У закладах вищої освіти існує категорія науково-педагогічних працівників, які є більш рівними, ніж інші
|
22.05.2019 |
А. Недоля: ми захопились паралельним навчанням
Паралельне навчання десятку різних дисциплін одночасно й організація традиційних сесій – це консерватизм
|
19.04.2019 |
А. Недоля: про «саміти» локального значення
«Ярмарок марнославства» набуває розмаху при відсутності будь-яких розумних підстав для цього
|
5.04.2019 |
А. Недоля: кому потрібні куратори академічних груп?
У радянській вищій школі куратор – це наглядач за студентами, який перебрався в українські ЗВО
|
1.04.2019 |
А. Недоля: у музеях цікаво вчитись лише історикам
Політехнічні університети повинні бути центрами інновацій, а не музеями застарілого обладнання
|
20.03.2019 |
А. Недоля: що робити педагогам в університетах?
Державою та МОН анонсовано великі зміни в школі, реалізувати які не вистачає висококваліфікованих кадрів
|
12.03.2019 |
А. Недоля: камерні концерти для захистів дисертацій
Ніколи не потрібно забувати, що захист дисертації – це не тільки процедура, а й науковий захід
|
27.02.2019 |
А. Недоля: як в країні Універії перемагають ідеї Ліліпутії
Зиск у діяльності Науково-методичних рад нульовий, одна лише бюрократія, бо повинні ж вони чимось займатися
|
22.02.2019 |
Анатолій Недоля: чи є наука в Малій академії наук?
Наукові доробки школярів навряд чи можна так назвати або діяльність заради діяльності без кінцевої мети
|
20.02.2019 |
А. Недоля: про акредитацію окремої спеціальності
Навіщо закладам вищої освіти проводити акредитацію бакалаврів, якщо вже акредитовані магістри?
|
15.02.2019 |
А. Недоля: про вибір рівня вивчення іноземної мови
Підхід до вивчення іноземних мов повинен бути індивідуальним у відповідності до рівня знань студента
|
13.02.2019 |
А. Недоля: про лінгвізм та мовленевість в освіті
Мова повинна розвиватися, але все повинно відбуватися природним чином та гармонійно, а не з примусу
|