26.04.2023 |
О. Мірошниченко: батьки не вороги освітянам
Для батьків проблеми освітньої системи не є найголовнішою справою у житті
|
14.04.2023 |
О. Мірошниченко: правдивий діагноз української освіти
Героїчні зусилля окремих освітян викликають повагу, але ситуації не змінюють: провалено все
|
15.02.2023 |
Олександр Мірошниченко: навчання – це не тортури
В Україні дитина без таланту до математики повноцінною людиною не вважається
|
24.01.2023 |
О. Мірошниченко: якісна освіта не існує без знань історії
Навіть екзамен на громадянство в США включає в себе обов'язкове знання саме історії країни і мови
|
28.12.2022 |
О. Мірошниченко: присвоєння імені - радянська парадигма
Боротись потрібно проти залишків совка взагалі, а не проти конкретного Чайковського в назві консерваторії
|
4.08.2022 |
О. Мірошниченко: «рускій мір» у літературі в лайт варіанті
Потрібно змінити щось у просякнутому «рускім міром» мозку, а вже потім говорити про шкільну програму
|
1.02.2022 |
О.Мірошниченко: набридло бачити дім філіалом школи
Коли дітям жити і розвиватись – у коротких перервах між шкільними і домашніми завданнями?
|
19.01.2022 |
О. Мірошниченко: суперечка про меню відкрила іншу тему
«Оцінка за поведінку» – це спроба відвернути увагу від власне якості навчального процесу
|
11.01.2022 |
О. Мірошниченко: ми припинили відчувати фальш
Більшість того, що відбувається в школах, доводиться до максимальної концентрації пафосності
|
23.06.2021 |
О. Мірошниченко: гармонія між математикою і літературою
У школах необхідно або спростити математичну складову, або ускладнити літературу
|
28.05.2021 |
Олександр Мірошниченко: роздуми з табелем у руках
Роль школи стала зовсім незрозумілою в цьому світоглядному хаосі дистанційного навчання
|
24.05.2021 |
О.Мірошниченко: підсумки поточного навчального року
Радісні «останні дзвоники» лунають траурним саундтреком до року, що став імітацією освіти
|
13.05.2021 |
О. Мірошниченко: що потрібно насправді вчити?
Зараз наша школа не дає базової освіти, а підміняє її інформаційним мотлохом
|
1.04.2021 |
О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора
Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
|
12.03.2021 |
О. Мірошниченко: про межу вчительської професійності
На який відсоток навчальних невдач має право вчитель, щоб говорити про провину учнів, а не свою?
|
24.02.2021 |
О.Мірошниченко: чому все радісне сприймають як загрозу
Школа – це в ідеалі місце радощів та гри, які включають дітей у фантастичний процес пізнання
|
23.12.2020 |
О.Мірошниченко: для чого потрібні підручники?
Талановиті педагоги не потребують підручника, бо знають предмет і прагнуть викладати своїми словами
|
8.12.2020 |
Олександр Мірошниченко: що є обов’язками дітей?
Не плутаймо елементарну етику спілкування з повагою до вчителя, яку вимагають як норму
|
21.10.2020 |
О.Мірошниченко: невивчені уроки карантину
Що змінилось у першій чверті нового навчального року в порівнянні з навчанням у режимі карантину
|
11.09.2020 |
Олександр Мірошниченко: про школу і коронавірус
Можна, звичайно, позакривати школи, і все інше можна позакривати, але чи це допоможе?
|