6.04.2020 В. Громовий: освіта як інструмент, а не самоціль
Освіту слід розглядати не як самоціль, а як інструмент для досягнення конкретної мети
25.03.2020 В. Громовий: коли відбудуться реальні зміни в освіті
Українська освіта залишається начальникоцентрованою і МОНоцентрованою. Не вірите?
13.03.2020 В. Громовий: про «імітацію креативу» та паперотворчість
Яка там НУШ у ситуації, коли досі за паперами (заходами, звітами тощо) дітей не видно?!
29.01.2020 Віктор Громовий: про ритуальні «голосіння» щодо НУШ
Ритуальні «голосіння» про НУШ звучать, як колись нав'язливо звучала теза про віру у світлі ідеали комунізму
9.01.2020 Віктор Громовий: 8 «чому» і 12 «тому» в українській освіті
Чому метод «барона Мюнхгаузена», тобто спроби освітньої системи реформувати саму себе, приречений на невдачу?
6.01.2020 В. Громовий: укладачам програми з літератури
Дорослі з добрими намірами можуть легко зруйнувати любов дитини до читання
28.10.2019 Віктор Громовий: про оплату багатогранної роботи вчителя
Завдання шкільного менеджменту - організація максимально продуктивної праці вчителів у певний проміжок часу
24.10.2019 В. Громовий: нашу країну доб'є непрофесіоналізм...
Популярних реформ не буває! У сфері оплати праці будь-які кроки будуть сприйняті неоднозначно
8.10.2019 Віктор Громовий: ювілейоманія продовжується
Змінюється світ, змінюються президенти, міністри, а в нашій освіті ніц не змінюється…
18.07.2019 В. Громовий: туалет «по-європейськи» і реформа освіти
Головним завданням чиновників було прозвітувати про кількість і «освоїти» виділені на ці потреби чималі кошти
25.06.2019 Віктор Громовий: як підвищити якість освіти
Соромно і вкрай безперспективно бути країною неуків із липовими атестатами та дипломами в кишенях
18.03.2019 В. Громовий: про перпедос (передовий педдосвід)
Сподіваюсь, що зараз хоч щось змінилось на краще, бо точно далеко не доїдемо з таким «перпедосом»
22.02.2019 В. Громовий: «Мріє, не зрадь», або смаколики для вчителів
Що треба, щоб підняти реальну престижність вчительської праці та привабити молодь в українські школи
13.02.2019 Віктор Громовий: крапки над I (dot the I)
Учитель не ретранслює інформацію і контролює процес її «засвоєння», а надихає, мотивує, супроводжує
7.02.2019 В. Громовий: можна привести коня до водопою, але…
Треба видавати довідку, що людина відсиділа у школі, але не використала можливість здобути освіту
4.02.2019 Віктор Громовий: шкільна освіта з позиції експертів
Не гроші, а свобода – чарівник №1 в освіті: лише вільні та окрилені роблять фантастичні речі та прориви в освіті
1.02.2019 В. Громовий: парадоксальність бачення вчителів
Учителі допомагають «тим, хто наверху» жити ілюзією, що світ шкільної освіти успішно реформується
31.01.2019 Віктор Громовий: погляд на школу з позиції учнів
Учні вміють легко здобувати інформацію, але не мають розуміння, навіщо це їм і що саме їм потрібно
29.01.2019 В. Громовий: про претендентів на нові посади до МОН
Сьогодні управлінським структурам потрібні люди, які здатні генерувати ідеї та мають проектне мислення
24.01.2019 В. Громовий: парадоксальність вимог начальників
Начальники мріють про самодостатню, але не уявляють шкільної освіти без «керівної ролі» себе коханих

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!