1.02.2021 Віктор Громовий: наша праця коштує дорого! Понад 90% усього, що я робив і роблю в освіті, – це безкоштовна праця на «голому ентузязізмі» 26.01.2021 В. Громовий: як у 80-х роках здійняли новаторську хвилю? Активна пропагандистська кампанія під час перебудови сприяла повороту у свідомості вчителів 22.01.2021 В. Громовий: пізно пити освітянське «боржомі» Уже пізно будувати нову українську школу, настав час створювати «школу, яка не школа» 18.01.2021 В. Громовий: «миздобули» не перевелися в освіті Два основні приховані мотиви організації конкурсів – заробити грошей і виправдати своє існування 4.01.2021 В. Громовий: в освіті совкові маразми лише примножилися В освіті не просто збереглися, а і стократ примножилися радянська показуха та імітаторство 16.12.2020 В. Громовий: «скільки можна підвищувати зарплату вчителям» Невже «окупність» педосвіти полягає лише в тому, що вона є гарантією від викрадення з метою викупу?! 30.11.2020 В. Громовий: не створюйте ілюзію гараздів в освіті Страшна кадрова криза призвела до тотальної деградації освіти, яка вже переходить межу незворотності 25.11.2020 В. Громовий: «учителі важливі» або «без лоха жисть плоха» Лицемірно-демагогічно кажуть «Учителі важливі!» ті, для кого насамперед важливі гроші 4.09.2020 В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня 14.08.2020 В. Громовий: учитися ≠ перебувати в стінах школи Косметично-декоративні заходи, які передбачаються у відкритих з 1 вересня школах, точно не спрацюють 28.07.2020 В. Громовий: як врятувати освіту від остаточного розвалу Як викликати шалену ненависть, але врятувати шкільну освіту від остаточного розвалу 17.07.2020 В. Громовий: відбулась повна профанація ЗНО з математики Ті, хто якимось дивом спромігся не набрати прохідний бал (а таких майже 13%), є патологічними невдахами 6.05.2020 В. Громовий: про проєкт профстандарту вчителів Людина, маючи усі задекларовані в професійному стандарті компетенції, не прийде працювати до школи 4.05.2020 Віктор Громовий: як збудувати «школу, яка не школа» Настав час робити нестандартні сміливі кроки, які нарешті дозволять нам збудувати «школу, яка не школа» 28.04.2020 Віктор Громовий: популярних реформ не буває! Доки ми цього не зрозуміємо, наш заіржавілий освітянський «паротяг» так і стоятиме на узбіччі цивілізації 21.04.2020 В. Громовий: зворотний бік дистанційного навчання Сучасні реалії, або яким є зворотний бік медалі, на аверсі якої написано «Дистанційне навчання» 6.04.2020 В. Громовий: освіта як інструмент, а не самоціль Освіту слід розглядати не як самоціль, а як інструмент для досягнення конкретної мети 25.03.2020 В. Громовий: коли відбудуться реальні зміни в освіті Українська освіта залишається начальникоцентрованою і МОНоцентрованою. Не вірите? 13.03.2020 В. Громовий: про «імітацію креативу» та паперотворчість Яка там НУШ у ситуації, коли досі за паперами (заходами, звітами тощо) дітей не видно?! 29.01.2020 Віктор Громовий: про ритуальні «голосіння» щодо НУШ Ритуальні «голосіння» про НУШ звучать, як колись нав'язливо звучала теза про віру у світлі ідеали комунізму