Osvita.ua Блоги Віктор Громовий - всі блоги автора
18.03.2019 В. Громовий: про перпедос (передовий педдосвід)
Сподіваюсь, що зараз хоч щось змінилось на краще, бо точно далеко не доїдемо з таким «перпедосом»
22.02.2019 В. Громовий: «Мріє, не зрадь», або смаколики для вчителів
Що треба, щоб підняти реальну престижність вчительської праці та привабити молодь в українські школи
13.02.2019 Віктор Громовий: крапки над I (dot the I)
Учитель не ретранслює інформацію і контролює процес її «засвоєння», а надихає, мотивує, супроводжує
7.02.2019 В. Громовий: можна привести коня до водопою, але…
Треба видавати довідку, що людина відсиділа у школі, але не використала можливість здобути освіту
4.02.2019 Віктор Громовий: шкільна освіта з позиції експертів
Не гроші, а свобода – чарівник №1 в освіті: лише вільні та окрилені роблять фантастичні речі та прориви в освіті
1.02.2019 В. Громовий: парадоксальність бачення вчителів
Учителі допомагають «тим, хто наверху» жити ілюзією, що світ шкільної освіти успішно реформується
31.01.2019 Віктор Громовий: погляд на школу з позиції учнів
Учні вміють легко здобувати інформацію, але не мають розуміння, навіщо це їм і що саме їм потрібно
29.01.2019 В. Громовий: про претендентів на нові посади до МОН
Сьогодні управлінським структурам потрібні люди, які здатні генерувати ідеї та мають проектне мислення
24.01.2019 В. Громовий: парадоксальність вимог начальників
Начальники мріють про самодостатню, але не уявляють шкільної освіти без «керівної ролі» себе коханих
22.01.2019 В. Громовий: парадоксальні побажання пересічних батьків
Контент-аналіз вимог батьків до сучасної школи на основі їхніх дописів в одній відомій ФБ-групі
18.01.2019 В. Громовий: який вплив на якість освіти має колір чорнила
Скільки «льодовикових періодів» має пройти, щоб закінчився педагогічний мезозой і з'явилась освіта без наказів?
3.01.2019 В. Громовий: освітянський чиновник «паперовий король»
Їх характерною рисою є відверта зневага до тих, хто зневажає нікому не потрібну «паперову роботу»
27.12.2018 Віктор Громовий: про казус із поняттям «агент змін»
Семантичне перенасичення - причина того, що поняття «агент змін» тепер викликає неприховане роздратування
19.12.2018 В. Громовий: питання номер один у процесі побудови НУШ
Не від агентів, ворон і ангелів, а від Його Величності Вчителя залежить успіх (провал) освітніх реформ
13.12.2018 В. Громовий: на уроках має бути позитивний емоційний баланс
Програми з гуманітарних дисциплін слід переглянути і забезпечити позитивний емоційний баланс
11.12.2018 В. Громовий: ми реформуємо освіту, якої немає
Реалії постають набагато сумніші, аніж собі уявляють найзапекліші зрадофіли і огульні критикани
7.12.2018 В. Громовий: про «педагогічних папуасів» у вишиванках
Може, краще не вишиванки готувати, а інтенсив з англійської перед поїздкою за кордон проходити?
4.12.2018 Віктор Громовий: «у них» і «у нас» – два різні світи
Якщо «там» роблять те, що дитина хоче, то «у нас» ми кажемо дитині, що саме вона хоче
28.11.2018 Віктор Громовий: коли відбудеться НУШ?
НУШ буде, коли зникне вертикаль і запрацює горизонталь, де не рапортуватимуть про «здобутки»
27.11.2018 Віктор Громовий: «а вона не могла не завалитись…»
Розкажіть мені про те, який у нас мудрий український народ і що «село - колиска української нації»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!