19.02.2020 М. Хоменко: періодично ми можемо консолідуватися
Неповний список питань, вирішення яких дозволить хоч незначною мірою покращити наше життя
27.01.2020 М. Хоменко: треба мотивувати, а потім ставити завдання
Тривалий період попередніх реформ в освіті не дав очікуваних результатів через невмотивованого викладача
13.12.2019 М. Хоменко: об’єктивна оцінка закладу освіти – це випускник
Було б цікаво під час перепису отримати об’єктивні дані, який заклад людина закінчила і де працює
5.11.2019 М. Хоменко: проєкт програми нового уряду на п'ять років
Бентежить декларативність і поверховість: ми знаємо проблему, хочемо її вирішити і мати результат
6.09.2019 М. Хоменко: навчатись доведеться протягом життя
Сьогоднішній випускник не може хизуватись отриманою освітою - навчатись доведеться протягом всього життя
5.07.2019 М. Хоменко: таке в нас ставлення до «сіяча знань»
Інтелектуальна праця оцінюється не просто за залишковим принципом, а принизливо низько
25.06.2019 Микола Хоменко: чим не задоволені роботодавці
Хочете, щоб молодий фахівець відповідав вашим вимогам – співпрацюйте з закладами освіти
22.03.2019 Микола Хоменко: роздуми про важливе
Треба розглядати набуття професії більше як соціальну функцію, яку держава повинна забезпечити
15.03.2019 М. Хоменко: про закон «Про фахову передвищу освіту»
Коли визначали напрями розвитку школи і професійної освіти, забули про підготовку молодшого спеціаліста
27.02.2019 М. Хоменко: про держмайно - будівлі, що не експлуатуються
Невже складно зробити єдиний реєстр майна, встановити початкову ціну і виставити на прозорі торги?
5.12.2018 М. Хоменко: чи відповідають уявлення про молодь реаліям?
Чим живе молодь, як мотивувати її до навчання, який педагогічний інструментарій слід використовувати?
19.10.2018 Микола Хоменко: про впровадження дуальної освіти
Найбільш реальне впровадження дуальної освіти при підготовці кадрів для аграрного сектору економіки
11.09.2018 М. Хоменко: значення освіти переоцінити дуже важко
Тенденції, які мають місце за результатами прийому і демонструють свою сталість, насторожують
9.07.2018 М. Хоменко: відштовхуватися необхідно від позитивного
Щодо критеріїв неупередженої оцінки якості підготовленого фахівця – більше запитань, ніж відповідей
30.05.2018 М. Хоменко: кредитно-трансферне оцінювання
Якість освіти, оцінювання якості освіти – головне, що сьогодні турбує не тільки освітянську спільноту
25.05.2018 Микола Хоменко: нові виклики не за горами
ВНЗ необхідно консолідуватися, не гаяти час на те, що вже створено і що можна взяти в інших закладах
5.04.2018 Микола Хоменко: про питання фінансування коледжів
Лише окремі університети спроможні взяти на себе тягар фінансування технікумів і коледжів
28.12.2017 М. Хоменко: «ямковий ремонт» чи сучасний автобан в освіті
У нас провідні позиції з кількості академіків і членів-кореспондентів на кількість осіб у країні
30.11.2017 М. Хоменко: яка зарплата задовольнить випускника?
Робочих місць у нашій країні в значній мірі не вистачає, тим більше з достойною заробітною платою
25.10.2017 Микола Хоменко: якіснішою освіта так і не стає
Скільки б не закликали до патріотизму, через інтеграційні процеси затримати виїзд за кордон ми не зможемо

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!