10.09.2020 В. Бєлий: що у назві закладу освіти принципово важливе?
Більшість комунальних закладів освіти отримали до назви фіксацію про приналежність до міськради
27.07.2020 В. Бєлий: країна кривих освітніх дзеркал
Псевдоосвіта 30 років поспіль псує поверхню нашого дзеркала освіти випарами академнедоброчесності
22.06.2020 В. Бєлий: критики неспроможні на продуктивну проектність
Попри три десятиліття освітніх «реформ», Україна ще так і не подолала стан неофеодалізму
3.06.2020 Володимир Бєлий: Рада з питань розвитку вищої освіти
Рада з питань розвитку вищої освіти – метод забалакати проблему чи конструктивний орган?
26.05.2020 В. Бєлий: Центри консультації і незалежна атестація педагогів
Після появи Центрів маємо перейти до незалежної від кругової поруки процедури присвоєння категорій
21.05.2020 В. Бєлий: трансформація методкабінетів у консультативні центри
Через звичні на наших теренах «особливості» кадрової політики пролягає шлях до чергового пшику
28.04.2020 В. Бєлий: пробуксовування реформ має багато причин
Основою невдач є колись успішні керівники, що родом з радянського минулого та пострадянського теперішнього
21.04.2020 В. Бєлий: «усе геніальне просто» у період пандемії
ЗНО є набагато важливішим, ніж можливі 10% впливу «середнього балу», який ніколи не був об'єктивним
14.04.2020 Володимир Бєлий: учитель має право на помилку?
Не має учитель права на помилку в оперуванні теоретичним матеріалом, передбаченим для його учнів
23.03.2020 В. Бєлий: школа - карантин - класний журнал: як бути?
Для чого поточну роботу після її реального здійснення, у чому не має ніяких сумнів, ще записувати?
20.02.2020 Володимир Бєлий: учитель і його автономія і саморозвиток
Учительська спільнота ще не просякла такою професійною рисою, як автономія, але вже про неї чула
12.02.2020 Володимир Бєлий: розумно виглядати чи розумно діяти?
Педагогічні працівники держави мають не лише знатися на державній освітній політиці, а й її дотримуватися
20.01.2020 В. Бєлий: про наше освітнє законодавство, яке …
Законодавство сприяє довільному трактуванню базових нормативно правових регуляторів
15.01.2020 В. Бєлий: вчителі вчителів чи професійний менеджмент?
Час виставить потребу у зміні існуючого у нас досі авторитарного формату управління закладами освіти
8.01.2020 Володимир Бєлий: неочевидна очевидність?
Наша модель освіти сподівається у підсумку сформувати у всіх здобувачів освіти свої системно-обов’язкові цілі
3.01.2020 В. Бєлий: найслабша ланка нашої освіти - старша школа
Дійсно профільної освіти старшокласників як системного явища не варто чекати навіть з 2027 року
26.11.2019 В. Бєлий: було - є - буде (до слухань у комітеті з освіти)
«Стан і перспективи розвитку природничо-математичної освіти в системі середньої освіти в Україні»
18.11.2019 В. Бєлий: про підвищення кваліфікації учителів
«Там» суспільство не дозволить «розмазувати» кошти, передбачені для роботи освітньої системи
11.11.2019 Володимир Бєлий: не протиставленням єдиним
Фах спеціаліста апріорі тримається на вільному володінні спорідненими до професії науковими основами
30.09.2019 В. Бєлий: про зміни в законі про освіту старшокласників
Шлях до реформування освіти старшокласників має пролягти через відокремлення від 9-річки

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!