21.01.2020 |
Петро Андрющенко: від МОН залежить наше майбутнє
Хотілося б більше радикальних кроків, бо я впевнений: тут суспільна думка ніколи не буде готова
|
20.11.2018 |
П. Андрющенко: такого конкурсу в нас ще не було
Діти різного віку повинні створити оду депутату, підвищуючи свій рівень соціалізації та профорієнтації
|
6.09.2018 |
Петро Андрющенко: рожевий колір розпочинає і виграє
У деяких школах, прикрившись модним словом "дрес-код", продовжує царювати сіре і однакове
|
26.02.2018 |
П. Андрющенко: чому батьки проти реформи освіти
«Зона комфорту» проти «материнського інстинкту» або чому батьки проти реформи освіти
|
13.12.2017 |
П. Андрющенко: якщо грошей немає, то і реформи немає
Місцеві бюджети почнуть зупиняти реформу усіма засобами, бо якщо грошей немає, то і реформи немає
|
8.11.2017 |
П. Андрющенко: нова міфологія міністра освіти
Обсяги реального батьківського фінансування, особливо у великих містах, досягають жахливих розмірів
|
11.10.2017 |
Петро Андрющенко: автономія освіти як маркер
Кращим маркером того, що відбувається в громаді, є автономія освітніх установ
|
28.09.2017 |
П. Андрющенко: новації та ризики нового закону
Нарешті, окрім зміни самої суті навчання, покладено початок зміни системи керування в галузі
|
17.07.2017 |
П. Андрющенко: ми втрачаємо майбутнє через освіту
Такими темпами у нас кожен перший буде мати документ про вищу освіту, який не котується
|
19.05.2017 |
П. Андрющенко: школи погано навчають, тому що ЗНО не таке
Еволюція наших міністрів освіти справляє враження якогось зачарованого кола
|
28.04.2017 |
Петро Андрющенко: саботаж і партизанство вчителів
Наші педагоги благополучно пережили не одного міністра-реформатора і десяток реформ
|
24.04.2017 |
Петро Андрющенко: географ глобус пропив?
Чому «потрібні» ініціативи в сфері реформи освіти в результаті ідуть не з міністерства, а «знизу»?
|