Osvita.ua Блоги
11.12.2017 Ігор Лікарчук: з дітьми можна і надурно
На сесії Київської облради виконати гімн України викликали дітей, у яких у цей час мали бути уроки
8.12.2017 О.Мірошниченко: тема шкільної форми невичерпна
Сірий душею вчитель не може виховати яскраву особистість, і одяг - одна з форм прояву цієї «сірості»
7.12.2017 Д. Семьонов: потакання інфантилізму є деструктивним
Відповідальність відкриває зворотній зв’язок від реальності, а навчання можливе тільки за таких умов
7.12.2017 О. Панич: «погані гуманітарії та інші плагіатори»
Певна когорта фізиків-математиків вірить, що «гуманітарії» відбирають у них держфінансування
6.12.2017 В. Громовий: може, нам пороблено?! Як «відробити»?
Замість прийнятої у жанрі травесті веселої форми маємо трагікомічне травестування пострадянської школи
6.12.2017 Ігор Лікарчук: у нас школи чи божевільні?
Прошу допомогти мені знайти відповідь на питання, де вчаться діти - у школі чи божевільні?
5.12.2017 Володимир Співаковський: не все так безнадійно
Правда, що діти читають менше, мови вчать гірше, тільки геймлять, вайберять і не мають цілей?
5.12.2017 О. Мірошниченко: 2018 - рік докорінних змін в школі
На порозі українських шкіл стоїть покоління батьків, вільне від радянсько-рабського минулого
5.12.2017 Володимир Бєлий: парадокс в освіті
Чому ґвалт здіймається щодо планів реформування системи фінансування галузі та впровадження ЗНО?
4.12.2017 І. Лікарчук: багато вчителів не спроможні бути педагогами
Заяви «ми нічого не можемо зробити» свідчать, що люди фактично заявляють про фахову імпотенцію
4.12.2017 Л. Булигіна: про логіку та її відсутність
Інтегрований курс фізика+хімія+ще щось - це можна зробити, а літератур і історій треба багато різних
4.12.2017 В. Мисан: коли наступить в освіті хоча б рік спокою?
Коли з’явиться можливість працювати без стресів і авралів, реалізовувати плани, не змінюючи їх щомісяця?
4.12.2017 Олександр Мірошниченко: про почерк у дорослих і дітей
Якщо методика навчання каліграфії не працює, тоді який сенс в усьому цьому каліграфічному догматизмі?
4.12.2017 Марина Косенко: чи замінять роботи педагогів?
Роботи страшні для тих, хто прийшов в педагогіку не за покликанням і ставиться до неї байдуже
4.12.2017 А. Білецький: що спільного між магією вуду і вчителем?
Усі ті «як то складно», «а ви самі попрацюйте» - це все демагогія, що викриває некомпетентність спеціаліста
4.12.2017 О. Панич: про деякі наслідки боротьби з плагіатом
Втеча від відповідальності - це перше, що люди обирають в ситуації, коли неможливо уникнути тиску
30.11.2017 Віктор Громовий: хочемо як краще, а вийде, як завжди!
Треба оголосити мораторій на будь-які концепції до того часу поки не рухне вертикаль управління
30.11.2017 М. Хоменко: яка зарплата задовольнить випускника?
Робочих місць у нашій країні в значній мірі не вистачає, тим більше з достойною заробітною платою
28.11.2017 І. Лікарчук: репетиторство - така ж педагогічна діяльність
До поганого репетитора батьки свою дитину не поведуть, а у школу змушені вести навіть до нерадивого вчителя
27.11.2017 Віктор Громовий: про право вчителя на вчинок!
У школі має працювати достатня кількість чоловіків, здатних викинути і бешкетника і перевіряльника

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!