19.02.2020 Ю. Федорченко: український контекст філософії вишів
Байдужість вітчизняних філософів можна пояснити надмірним перейманням тим, що їх погано чують
19.02.2020 Г. Сищук: найскладніше у роботі вчителя - бути матір'ю
Здорова адекватна мати - центр добробуту родини, здорова адекватна вчителька - центр обертання галактики
18.02.2020 Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян
В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
17.02.2020 Антон Сененко: про відтік молодих кадрів з науки
Саме недофінансування науки вбиває надії на невтрату наукових шкіл, зміну поколінь, реформи і таке інше
17.02.2020 А. Мельник: «вміла готувати...» або про електронну звітоманію
Шкільне життя все сильніше обростає публікаціями на сайтах шкіл і засновників, дописами в соцмережах
17.02.2020 Надія Азарова: ставте перед дітьми посильні завдання
Висловіть дитині свої співчуття і підтримку, а потім поясніть, що є речі, які ти просто мусиш осилити
17.02.2020 Г. Клочек: звернення до колег - учителів-словесників
Недопустимо груба помилка - вимагати від учнів «науковості», подібної до дисертаційності
13.02.2020 В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей
Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
13.02.2020 М. Косенко: неформальна освіта як частина формальної
Неформальна освіта - чудова можливість оживити систему вищої освіти
13.02.2020 І. Лікарчук: чималі бюджетні кошти можуть піти не туди
В Україні немає системи визначення та оцінювання результатів роботи шкіл: ні хорошої, ні поганої
12.02.2020 Інна Совсун: як розірвати це замкнене коло?...
Спроби відрегулювати і визначити усе на рівні законів суперечать ідеї університетської автономії
12.02.2020 О. Мірошниченко: про складне питання виховання
Я не бачу в самому понятті «сімейне виховання» місця для допомоги в засвоєнні шкільної програми
12.02.2020 Володимир Бєлий: розумно виглядати чи розумно діяти?
Педагогічні працівники держави мають не лише знатися на державній освітній політиці, а й її дотримуватися
11.02.2020 Андрій Мельник: учитись треба у звичайного вчителя!
Багатотисячні бюджети на тренінги - це чудово, але головне навчання педагога відбувається в школі
10.02.2020 І. Лікарчук: варто менше святкувати, а більше вчити
Українську мову у наших закладах освіти не вивчають, а «проходять» - пройшли й забули
10.02.2020 Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька
Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
10.02.2020 О. Остапчук: як писати, щоб не було соромно за примітивізм
Учителі, методисти, управлінці шкільні справи описують так, ніби сталася визначна подія, яка увійде в історію
10.02.2020 Анна Пуртова: чіткі масштабні цілі в реформуванні освіти
Чого очікувати від року математичної освіти в Україні в контексті освітніх реформ президента
6.02.2020 В. Круглов: майбутнє освіти України викликає питання
Освіту нашої країни намагаються знищити, і ми навіть не зможемо дізнатися, кому завдячувати цим
5.02.2020 Володимир Бахрушин: студент має право обирати
Результати його вибору треба формалізувати, зокрема у вигляді запису в дипломі і додатку до диплому

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!