9.04.2021 Н. Піпа: про приміщення ліквідованих сільських шкіл
Замість того щоб простоювати і руйнуватися, приміщення закритих шкіл мають працювати на громади
2.04.2021 Є. Ніколаєв: постріл у ногу університетських викладачів
Стандарт викладача — потрібний дороговказ чи документ, на який не варто покладати великі надії?
1.04.2021 Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти
На ЗНО живе страшний вірус, що через маску і антисептик не вб'ється, а випускний гулятимуть без масок
1.04.2021 О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора
Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
31.03.2021 Ігор Лікарчук: ЗНО стає токсичним для освіти
ЗНО повинно бути відокремлене від школи, задля збереження як ЗНО, так і нормальної школи
30.03.2021 В. Онацький: атестація, або канібалізм в освіті
У деяких навчальних закладах атестація – це просто правовий нігілізм та знущання над педагогами
30.03.2021 О. Панич: від статусу закладу досліджень більше не стає
Ситуація з наукою в наших закладах вищої освіти навіть гірша, ніж можна собі подумати
29.03.2021 Д. Ламза: учитель має залишати негаразди за парканом школи
Потрібно залишати негатив за порогом школи, а дітям нести і сіяти добре, розумне, вічне
23.03.2021 В. Онацький: про грошову компенсацію за дистанційку
При дистанційному навчанні батькам доводиться більше уваги приділяти своїм дітям
23.03.2021 Володимир Мещеряков: оцінка – вимір праці учня
Чим слабкіший освітній менеджмент – тим більше спекуляцій навколо оцінок успішності
22.03.2021 В. Пекар: приватний бізнес має право готувати собі кадри
Важливим інструментом руху уперед є університети, хай би хто їх створював і фундував
22.03.2021 О. Панич: у нашому суспільстві магічне ставлення до оцінок
Мало хто замислюється, наскільки оцінювання в школі впливає на психіку та психологію дитини
22.03.2021 Людмила Булигіна: маркери вибору правильної школи
Якщо дитині не подобається в школі або в класі – їх варто без особливих переживань змінювати
22.03.2021 В. Онацький: переведення вчителів на контракт у 2021 р.
Ставлення до вчителя як до непотребу, на жаль, є ознакою державної політики останніх років
19.03.2021 В. Круглов: чим унікальний біоцидний папір
За результатами експертизи папір повністю відповідає вимогам діючого законодавства
19.03.2021 І. Совсун: ми не розуміємо наслідків дистанційної освіти
Треба забезпечити інструментарій для централізованого уніфікованого моніторингу рівня знань
19.03.2021 І. Лікарчук: укотре повторю, що відміна ДПА – прогрес
Відміна ДПА не врятує систему загальної середньої освіти від деградації, бо контроль має бути
18.03.2021 Н. Піпа: презентація проєкту «Положення про ліцеї»
Над проєктом «Положення про ліцеї» ще працювати і працювати, шукаючи відповіді на безліч «як»
18.03.2021 В. Онацький: право на відпустку вчителів-пенсіонерів
Необхідно продовжити з учителем договір до серпня, щоб надати відпустку повної тривалості
17.03.2021 Л. Найдьонова: до дискусії про кохання неповнолітніх блогерів
Передчасна сексуалізація дитячих почуттів – це злочин, незалежно від того, ким вчиняється