4.12.2020 А. Чернінський: лонгрід про підручники, соду та експертизу
Неприйняття законопроєкту №3900 не така і трагедія, а депутатам слід краще заглиблюватися в тему
4.12.2020 Дмитро Ламза: черговий «ляпас» освітянам
Педагоги змушені під час освітнього процесу виходити на мирні акції та просити владу почути нас
4.12.2020 Р. Грищук: мінус чотири мільярди на освіту і науку
У проєкті бюджету 2021 року видатки на освіту зменшені порівняно з першим читанням
3.12.2020 А. Сененко: що ще «порізали» в бюджеті на освіту й науку
На фейковий фонд Президента в нас кошти є, а на підготовку дітей з окупованих територій – немає
3.12.2020 О. Калинич: вайбер і месенджер – не навчальні платформи
Усі вчителі й діти в навчальному закладі мають працювати на єдиній електронній платформі
2.12.2020 І. Совсун: треба підвищувати роль тата у вихованні дитини
Законопроєкт дозволить гарантувати рівні можливості для матері й батька в сімейних і трудових відносинах
2.12.2020 С. Захарін: про так звану «індикативну собівартість»
У жодному економічному чи фінансовому словнику поняття «індикативна собівартість» не існує
1.12.2020 Ю. Гришина: реформування вищої юридичної освіти
Необхідно істотно підвищувати якість вищої юридичної освіти в Україні
30.11.2020 Н. Слободянюк: школи – вакцинованим? (частина 2)
Чи є «належною та необхідною» заборона на зарахування та відвідування закладів освіти дітьми без щеплень?
30.11.2020 Євген Ніколаєв: як я побував держслужбовцем у Міносвіти
Деякі питання опрацьовувалися б ефективніше, якщо б над ними можна було міркувати разом
30.11.2020 В. Громовий: не створюйте ілюзію гараздів в освіті
Страшна кадрова криза призвела до тотальної деградації освіти, яка вже переходить межу незворотності
30.11.2020 Альбіна Паренюк: колись освітяни вийдуть на Майдан
Колись освітяни вийдуть на Майдан за соціальне благо та безпеку держави, фактором якої є освіта
30.11.2020 Наталія Піпа: в освіти забрали 4 млрд грн
Аналіз бюджету для освіти і науки на 2021 рік, запропонованого урядом до другого читання в парламенті
27.11.2020 Інна Ящук: хто і як навчатиме п’ятиліток у першому класі?
Через поспіх є вірогідність морально травмувати ціле покоління майбутніх першокласників
27.11.2020 Сергій Захарін: читаємо й аналізуємо звіт НАЗЯВО
Нацагентство має звітувати насамперед про ступінь виконання закріплених повноважень
27.11.2020 М. Андрєєв: новації в освіті треба впроваджувати якісно
Маніпуляції реформами – ганебні, вони не повинні мати місця в цивілізованому суспільстві
26.11.2020 Д. Ламза: учитель має "виключати" хворих дітей?
Посадовці мають не чекати Дня вчителя, а виявляти свою турботу уже сьогодні
26.11.2020 О. Калинич: конкуренція спонукає до творчості
У кожній школі є багато вчителів, які мають чималу скарбничку цікавих напрацювань
26.11.2020 В.Співаковський: школі спеціалізація протипоказана
Ключ шкільної освіти - у багатокомпетентності, щоб зрозуміти, ким і чим «я хочу бути»
26.11.2020 О. Єременко: повірити в зміни і повірити в себе
Робота НАЗЯВО та всіх причетних до змін у сфері вищої освіти була і є справою не для слабких і тендітних