Osvita.ua Блоги
17.07.2019 Олеся Калинич: учитель - не професія, а спосіб життя?
Чомусь ми переважно мовчимо про «3/ (чи більше?) в 1» - вчителя-предметника-класного керівника
16.07.2019 Олена Бондаренко: практика під новим соусом
Проблему шкільних трудових практик можна вирішити, просто змінивши методи комунікації
12.07.2019 Т. Мілованов: факт для розуміння нашого місця в світі
Закривши всі школи і університети, ми зможемо собі дозволити три університети американського рівня
11.07.2019 Семен Єсилевський: що може добити українську науку
Зрушення в області публікації наукових даних тягнуть за собою нові реалії в оцінюванні продуктивності
11.07.2019 В. Співаковський: про ерудованих компетистів
Якби знання були силою, то всі академіки, професори, вчителі були б найбагатшими та найуспішнішими
9.07.2019 Ігор Лікарчук: кілька думок про репетиторство
Цивілізоване репетиторство повинно мати право на життя і на підтримку держави
5.07.2019 М. Хоменко: таке в нас ставлення до «сіяча знань»
Інтелектуальна праця оцінюється не просто за залишковим принципом, а принизливо низько
3.07.2019 Григорій Клочек: про проблеми нашої літературної освіти
Проблеми нашої літературної освіти не в тому, щоб відстояти наявність зарубіжної літератури як предмету
2.07.2019 Е. Рубін: рубікон для медицини в Україні
Ми створили сприятливе середовище для розмноження дипломованих шарлатанів
1.07.2019 І. Лікарчук: про нового вчителя, а не власника диплому
Лише учительський диплом у сучасних умовах не може бути єдиною перепусткою в шкільний клас
25.06.2019 Олег Охредько: кримчан чекають виші України
Вступна кампанія для абітурієнтів та абітурієнток з тимчасово окупованого Криму вступила в активну фазу
25.06.2019 Віктор Громовий: як підвищити якість освіти
Соромно і вкрай безперспективно бути країною неуків із липовими атестатами та дипломами в кишенях
25.06.2019 Микола Хоменко: чим не задоволені роботодавці
Хочете, щоб молодий фахівець відповідав вашим вимогам – співпрацюйте з закладами освіти
20.06.2019 Володимир Бєлий: вступ у Німеччині
Не повинно бути можливості «проскочити» на ЗНО за рахунок випадкового вгадування
19.06.2019 Микола Малуха: динаміка освітніх реформ у нас не дуже
У нас досі є проблема, що університет — це переважно освітній центр, а не освітньо-дослідницький
14.06.2019 М. Андрєєв: про встановлені порогові бали ЗНО
Чому політичні рішення диктуються бажанням сподобатися на міжнародній арені, а не національними інтересами
11.06.2019 А. Недоля: про «зловживання демократією» в освіті та науці
«Зловживанням демократією» є намагання мати свою власну думку і висловлювати її відкрито
6.06.2019 О. Співаковський: передвища освіта має правовий статус
Нарешті величезна освітня ланка фахової передвищої освіти вийшла із правового вакууму
5.06.2019 Інна Совсун: чому українські студенти списують?
В українських та американських студентів помітна кардинально відмінна мотивація для плагіату
5.06.2019 В. Бєлий: чому половина безробітних має вищу освіту?
Близько 47% осіб, які реєструються у службі зайнятості, є безробітними з вищою освітою

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!