Osvita.ua Блоги
10.12.2018 С. Хутка: на ентузіазмі система протягне недовго
В Україні не відбувається релевантна кількісна та якісна заміна експертно-професорського складу
10.12.2018 В. Онацький: змін вимагають серця або про сертифікацію
Проект Положення про сертифікацію педагогів є неприйнятним і потребує повної переробки
10.12.2018 Н. Клясен: освітян треба вчити не "по-новому", а якісно
Професійну діяльність вчителя взагалі неможливо однозначно оцінити за загальними критеріями
10.12.2018 О. Мірошниченко: ставлення – результат роботи вчителя
Сама професія педагога не дає права на якесь особливе ставлення за ознакою професії, а не особистості
7.12.2018 В. Громовий: про «педагогічних папуасів» у вишиванках
Може, краще не вишиванки готувати, а інтенсив з англійської перед поїздкою за кордон проходити?
7.12.2018 Олеся Калинич: «бізнес» на уроці - і не більше
Коли й одиниця - позитивна оцінка, або як підвищити активність учнів, які не вважають навчання пріоритетом
7.12.2018 Антон Сененко: припиніть імітувати реформи
Науковий комітет розписав усі загрози, що несе в собі Положення популістського Фонду Президента
7.12.2018 Ю. Безвершенко: проект потрібно повністю переробити
Реакція Наукового Комітету Нацради з питань розвитку науки на проект Положення про Фонд Президента
6.12.2018 І. Примаченко: майбутнє лише за активним навчанням
Ніщо не заважає почати запроваджувати все це в українських вишах вже завтра. Чого ж чекаємо?
6.12.2018 О.Співаковський: відбір членів НАЗЯВО – історична подія
Який сенс в створенні НАЗЯВО, якщо на виході знову отримуємо підконтрольну МОН структуру?
5.12.2018 В. Бахрушин: про стандарти вищої освіти для магістрів
Чи варто обмежувати кількість вимог щодо результатів навчання і загальних та спеціальних компетентностей
5.12.2018 М. Хоменко: чи відповідають уявлення про молодь реаліям?
Чим живе молодь, як мотивувати її до навчання, який педагогічний інструментарій слід використовувати?
4.12.2018 І. Лікарчук: головний показник якості освіти - який він?
Навіть у «кращих» закладах освіти не мають мізерної уяви про те, як має забезпечуватися якість освіти
4.12.2018 Віктор Громовий: «у них» і «у нас» – два різні світи
Якщо «там» роблять те, що дитина хоче, то «у нас» ми кажемо дитині, що саме вона хоче
4.12.2018 В. Бєлий: про авторитарність і колегіальність
Роль керівника не у подачі рішення, а у забезпеченні чистоти здійснення державно визначеної процедури
4.12.2018 Марина Косенко: що не так з IT курсами? Якраз все так
Неформальна освіта має розвиватися паралельно і підштовхувати вищу школу до змін
3.12.2018 О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний
Інновації в освітньому процесі «поховані» в протоколах засідань педрад під різними псевдонімами
28.11.2018 Віктор Громовий: коли відбудеться НУШ?
НУШ буде, коли зникне вертикаль і запрацює горизонталь, де не рапортуватимуть про «здобутки»
28.11.2018 Ігор Лікарчук: роздуми про сертифікацію
Тринадцять питань, на які немає відповіді після аналізу проекту Положення про сертифікацію вчителів
27.11.2018 Н. Чуприна: про три «прориви» стосовно сертифікації
Давайте поговоримо про те, що варто було б зробити, якщо ми кажемо про сертифікацію вчителів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!