Osvita.ua Блоги
22.02.2019 Анатолій Недоля: чи є наука в Малій академії наук?
Наукові доробки школярів навряд чи можна так назвати або діяльність заради діяльності без кінцевої мети
22.02.2019 В. Громовий: «Мріє, не зрадь», або смаколики для вчителів
Що треба, щоб підняти реальну престижність вчительської праці та привабити молодь в українські школи
22.02.2019 О. Охредько: українська мова стрімко зникає в Криму
У Криму в україномовних класах кількість учнів скоротилася із 12 694 дітей у 2014 р. до 318 дітей у 2018 р.
21.02.2019 А. Гін: серед «антисолдатів» завжди потрібен перший
У цій країні «все змінять» не «молоді перспективні тридцятирічні», а ті, хто набагато молодші
21.02.2019 В. Круглов: скільки підручників повинно бути в школі?
Кому довіряємо обирати підручники: експертам чи педагогам та чи потрібно продовжувати лінійки підручників?
21.02.2019 І. Лікарчук: чиновники від освіти хворіють на нарцисизм
Директорів шкіл не потрібно водити за собою парами чи строєм, дайте їм можливість працювати
20.02.2019 А. Недоля: про акредитацію окремої спеціальності
Навіщо закладам вищої освіти проводити акредитацію бакалаврів, якщо вже акредитовані магістри?
20.02.2019 Володимир Бєлий: освіта або «відібрані» і звичайні діти
У Первомайську всі старшокласники нарешті почнуть отримувати освіту дійсно пріоритетного змісту
20.02.2019 Олександр Остапчук: казкові методи виховання
Виховний вплив декоративної рибки в кабінеті директора школи, яка має властивість змінювати колір
19.02.2019 І. Примаченко: навіть невдалий експеримент буває корисним
Як програма попередження злочинності серед неповнолітніх показала негативні результати
15.02.2019 Марина Косенко: про інфляцію вищої освіти
ЗНО, зовнішні тести для студентів не стануть панацеєю, поки не буде роботи на совість і репутацію
15.02.2019 А. Недоля: про вибір рівня вивчення іноземної мови
Підхід до вивчення іноземних мов повинен бути індивідуальним у відповідності до рівня знань студента
14.02.2019 В. Бєлий: про «яйце» зародку якісної освіти й успішної нації
Поріг «здав/не здав» має бути на рівні, адекватному мінімальним вимогам справжньої системи вищої освіти
14.02.2019 Наталія Слободянюк: школи - лише вакцинованим?
В Житомирі батькам, які відмовились від вакцинування дитини, пропонують обрати інші форми навчання
14.02.2019 Іван Примаченко: як створити гарні школи-теплиці
Гарними стають школи, що дозволяють вчителям та учням розкрити свій максимальний потенціал
14.02.2019 Ігор Лікарчук: коли ж вчителі проводять уроки?
Норму закону про заборону відволікання вчителів від навчального процесу ніхто не відміняв
13.02.2019 Віктор Громовий: крапки над I (dot the I)
Учитель не ретранслює інформацію і контролює процес її «засвоєння», а надихає, мотивує, супроводжує
13.02.2019 К. Волошина: про «неймовірну зрівнялівку» в школах Америки
Школа вкрай ясно декларує свою позицію: або всіх і всім, або як хочете - така співпраця
13.02.2019 А. Недоля: про лінгвізм та мовленевість в освіті
Мова повинна розвиватися, але все повинно відбуватися природним чином та гармонійно, а не з примусу
8.02.2019 В. Онацький: про вибори директорів шкіл Києва
Школа – це дзеркало суспільства, і для виборів директора школи характерно все, що й для виборів глави держави

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!