Osvita.ua Блоги
12.10.2018 Л. Гриневич: спогади про візит до звичайної школи в Японії
Згідно з міжнародним дослідженням PISA, Японія має одну з кращих систем середньої освіти в світі
12.10.2018 В. Бєлий: компроміси і сутички, або імплементація реформ
«Посадовець та вчитель не мають бути компромісними, але мають одночасно не бути конфліктними»
11.10.2018 В.Співаковський: з фінською освітою щось пішло не так
Зі знаменитою фінською системою освіти проблеми, показники падають, і уряд не знає, що робити
11.10.2018 Л. Гриневич: про підсумки участі у STS Forum в Японії
Дійсні перспективи для поглиблення співпраці з Японією, Чехією, Великобританією, Молдовою
10.10.2018 І. Примаченко: рішення суду створює прецедент
Невже лише трагедія нагадає, що псевдонаука підточує фундамент сучасної технологічної цивілізації?
10.10.2018 В. Онацький: про обов’язкове ЗНО з математики
Це політика знущання над дітьми, вчителями та батьками чи пріоритетний напрямок освіти?
9.10.2018 І. Примаченко: вчителі змінюють не оцінки, а долі
Учителі змінюють на краще не оцінки, а долі учнів, а через них і долі тисяч інших людей навколо
8.10.2018 Олеся Калинич: подарунок освітянам від супергероїв
Кожен учитель і є справжній Супергерой, адже реформи минають, а учитель залишається
8.10.2018 О. Халепа: ти не маєш права бути іншим, «ТИжВЧИТЕЛЬ!»
Коли настав той день, що став асоціювати тебе з багатогранною та всепоглинаючою професією?
8.10.2018 Володимир Мещеряков: про синекуру в освіті
Це твердиня, об яку розбиваються потуги міністра освіти, через неї немає в нас збалансованої освітньої політики
5.10.2018 А. Котляр: освіта - основа основ і святая святих
Серед вчителів такий же відсоток справжніх і небайдужих людей, як і в будь-якій інший сфері
5.10.2018 О. Равчев: про інтернатуру для молодих вчителів
Немає у молодих вчителів такої гострої проблеми з адаптацією, щоб вводити для них «педагогічну інтернатуру»
5.10.2018 О.Співаковський: про окремі проблеми Умов прийому
Умови прийому варто розглядати і оцінювати з точки зору подолання низки негативних тенденцій
4.10.2018 В. Громовий: промова Пауля Пшенічки у Верховній Раді
Хороша школа – коли діти поважають вчителів, вчителі - дітей, батьки підтримують школу в усьому
4.10.2018 Роман Бондаренко: про щоденники - останній раз
Існування щоденників не передбачено жодним нормативним актом, юридично щоденників немає, але вони є
3.10.2018 І. Лікарчук: про шматочки паперу під назвою «Грамота»
Ніхто із тих, хто виписує чи підписує ці папірці, не хоче напрягтися в роздумах про адекватність такої відзнаки
2.10.2018 І. Примаченко: чим західні виші відрізняються від наших
В університеті царить жорстка конкуренція, тут поважають час студентів і люди поважають самі себе
1.10.2018 Ігор Лікарчук: до 100-річчя Василя Сухомлинського
Неможливо примусити любити й поважати дитину лише тому, що той, кого примушують, має диплом учителя
1.10.2018 В. Бєлий: могиканам у нас повага, а молодим - дорога...
Наша освіта потребує не лише зміни кількості годин, а й переосмислення поняття «якісна освіта»
1.10.2018 Н. Азарова: «булінг» - це не тільки про дітей та інтернет
Булінг мусить лікуватись вдома, а в школі повинна лише проводитись його профілактика, інакше - біда

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!