30.06.2020 М. Косенко: як університети гублять залишки репутації
Про особливості проходження квесту «навчання» для іноземців в Україні або як виші гублять залишки репутації
30.06.2020 В. Онацький: чи варто з себе вичавлювати раба?
Є чимало педагогів, які відчувають приниження, хто не може заспокоїтися, відчуваючи несправедливість
30.06.2020 Т. Лютий: змішана освіта - між директивами та необхідністю
Про "Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти"
26.06.2020 Г. Новосад: моя позиція щодо призначення Сергія Шкарлета
У освіті і науці важлива тяглість та послідовність політики й те, на яких цінностях ця політика будується
25.06.2020 А. Сененко: академічна доброчесність - основа освіти
В Європі плагіатори втрачають міністерські посади, а у нас за це підвищують від ректора до міністра
24.06.2020 В. Круглов: змінюється школа – змінюються вчителі
Від роботи всієї шкільної команди, а не окремого вчителя, залежить, яким випускник вийде зі школи
24.06.2020 К. Спітковська: МОН - миттєва освітня навігація
У нашому освітньому просторі страшенно бракує злагоджених і чітких дій, швидкої та якісної комунікації
24.06.2020 В. Тарабан: шість кроків до дистанційного навчання
За деякими прогнозами, навчальний процес у наступному навчальному році може розпочатися на відстані
23.06.2020 О. Халепа: існує один варіант виживання сільської школи
Керівник сучасної української школи має бути креативним менеджером, а педагог має дивувати учня
23.06.2020 Сергій Кіяшко: чому я повернувся до України
Чим відрізняється здобуття вищої освіти в Україні і США та де здобути якісну вищу освіту з економіки
22.06.2020 В. Бєлий: критики неспроможні на продуктивну проектність
Попри три десятиліття освітніх «реформ», Україна ще так і не подолала стан неофеодалізму
18.06.2020 І. Ящук: справжні вороги майбутньої дистанційної освіти
Концепція майбутньої дистанційної освіти ще далека від ідеалу, однак динаміка її розвитку просто вражає
18.06.2020 С. Мудрук: «ліквідація ЗНО у два кроки» (impact analysis)
Хтось вірить, що відміна ДПА у формі ЗНО лише цього року не має реальних шансів закріпитись і в подальшому?
16.06.2020 Олександр Равчев: чи потрібно скасовувати ЗНО?
Із появою ЗНО в Україні доступ до вищої освіти став кращим, менш корумпованим і більш справедливим
16.06.2020 О. Северенчук: не можна розбивати бажання дітей
Можна сперечатися з приводу ціннісної складової ЗНО, але не можна нехтувати долями сотень тисяч дітей
16.06.2020 Н. Філоненко: варіантів для хаосу зі вступом безліч
МОН має прийняти рішення, яке не підлягатиме обговоренню, а турботливі батьки мають брати на себе відповідальність
16.06.2020 І. Совсун: починається ЗНО і вступ, а міністра освіти немає
На долю випускників випала одна з найскладніших вступних кампаній, і чутки про скасування ЗНО – знущання
16.06.2020 Ігор Лікарчук: УЦОЯО втратив відповідальну суб’єктність
УЦОЯО втратив відповідальну суб’єктність та незалежність у прийнятті рішень, що стосуються ЗНО
15.06.2020 А. Недоля: чим закінчаться вибори в Могилянці?
МОН самоусунулось від юридичної колізії, яку саме створило, і перенесло відповідальність на саму Могилянку
15.06.2020 Володимир Співаковський: ситуація з ЗНО форс-мажорна
Шкільний іспит не може ставати трагедією всього життя, якщо щось з цим ЗНО пішло не так

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!