15.06.2020 В. Круглов: за недоторканність ЗНО або #РукиГетьВідЗНО
Чи може головний лікар визначати формат ЗНО та вирішувати майбутню долю дітей?
12.06.2020 Юлія Гришина: дистанційна освіта - благо чи зло?
Найбільш доцільним варіантом застосування дистанційних технологій є «змішане» навчання
12.06.2020 В. Онацький: про що я сказав би на колегії МОН: про ДПА
Якщо Міністерство освіти не може виконати свої функції, то варто шукати, хто це зробить за нього
11.06.2020 Ганна Новосад: скільки зі Стабфонду отримала освіта?
Нуль на проведення безпечного ЗНО, нуль на доплати інструкторам (МВС при цьому доплати можна)
11.06.2020 П. Демченко: куди ти йдеш, школо? Хто твої поводирі?
З бідними вчителями ніякої Держави ми не побудуємо, хіба що якусь «державку» на сміх курям
9.06.2020 О.Мірошниченко: про виклики в новому навчальному році
Спроби ігнорувати проблеми, з якими школа зіткнеться вже 1 вересня, – шлях до конфліктів
4.06.2020 В. Бахрушин: університетам треба дати більше свободи
Університетам треба стимулювати створення ними власних моделей забезпечення якості освіти
4.06.2020 А. Ночкін: наказ написаний так, що завжди можна дати задню
Хайп хайпом, але наслідки розгрібати буде не ДОН, а директори шкіл, випускники та їх батьки
4.06.2020 І. Лікарчук: про проблему складання ЗНО випускниками
Якщо рішення КМДА буде реалізоване в повному обсязі, то очікуються чималі матеріальні збитки для бюджету
4.06.2020 В. Онацький: проб'ється світло крізь морок, або ДПА-2020
Невже бажання МОН освоїти додаткові кошти перевищує бажання зберегти життя та здоров'я дітей?
3.06.2020 Андрій Ночкін: кого ж звільнили в Києві від ДПА?
ДОН КМДА звільняє від ДПА тих, хто здобував освіту за кордоном, ув’язнених, вечірників, заочників, екстернів
3.06.2020 Володимир Бєлий: Рада з питань розвитку вищої освіти
Рада з питань розвитку вищої освіти – метод забалакати проблему чи конструктивний орган?
3.06.2020 О. Калинич: припиніть чекати на ідеального вчителя
Карантин зненацька вихлюпнув нас у море, де порятунок потопельника - справа рук цього ж таки потопельника
2.06.2020 І. Совсун: контроль має бути поєднаний із просвітництвом
Дорослим важливо не займати моралізаторську позицію, не забороняти користування інтернетом
1.06.2020 А. Ночкін: чому не варто скасовувати ДПА у формі ЗНО
Скасування ДПА у формі ЗНО вкрай негативно вплине на випускників 2020 року і з організаційного боку, і на їхні результати
1.06.2020 О. Охредько: обсервацію абітурієнтів з Криму відмінено
Обсервація «ставила хрест» на можливості вступу для дітей з тимчасово окупованого Криму
29.05.2020 В. Співаковський: освіта побудована для перевіряючих
Вся система освіти побудована для перевіряльників, щоб їм було легше контролювати і порівнювати
28.05.2020 К. Спітковська: навіщо тримати випускників у заручниках?
Потрібно відмінити ДПА в 11-х класах, аби розвантажити пункти тестування для складання ЗНО
28.05.2020 Н. Піпа: ліцеї різного профілю «під одним дахом»
В Україні цілком можливо поєднати в межах одного навчального закладу і академічний, і професійний ліцеї
28.05.2020 Н. Азарова: ми створюємо дітям ілюзію світу, де неважко
Ми так намагаємось створити дітям умови, так боїмось показати, що нам теж важко, що робимо біду

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!