В. Співаковський: оновлення предмета «Історія» в школі

Треба оновлювати «Історію» в школі, раз ми прямо зараз творимо цю історію, а концепції, на жаль, немає

В. Співаковський: оновлення предмета «Історія» в школі

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

У країні терміново постало питання про оновлення предмета «Історія» в школі.

Напевно, час настав, раз ми прямо зараз творимо цю історію.

А концепції, на жаль, немає.

Стало зрозуміло, що якщо вона й має бути, то зовсім інша.

Дуже шкода, що дітей змушують у школі вивчати історію як історію дат, воєн, вбивств, царів, захоплень і злочинів.

А не історію відкриттів, винаходів, культури та позитивних особистостей. А потім дивуємось, чому виростають хулігани та маніяки, а не творці. Тому...

Адже рішення дуже просте. Має бути 5 розділів історії:

1. Історія людства, цінностей та культур.

2. Історія своєї країни та рідного краю.

3. Історія відкриттів та винаходів.

4. Історія видатних позитивних особистостей.

5. Історія минулого та футурологія майбутнього

Просто набридло вивчати історію лише війн, вбивств та маразму царів і деспотів.

Потрібно ділити історію не за хронологією (давня, напівдавня, не дуже давня...), а за цими п'ятьма розділами.

Зрештою, математика також має кілька видів: арифметика, алгебра, геометрія, тригонометрія, і т. ін.

Ми ж не вчимо давню арифметику…, арифметику середньовіччя…, сучасну арифметику…, нову арифметику…

Чим історія гірша? В історії теж має бути різноманітність жанрів.

Ви запитаєте – навіщо? А тому, що розум дитини тоді буде зовсім інакше розвиватися. Тому що він почне думати про відкриття та винаходи, а не про те, хто кого як і коли вбив, захопив чи скинув.

Буде зовсім інше мислення. Яке зараз нам саме час набувати, застосовувати та навчати його дітей.

Оригінал

Освіта.ua
07.12.2022

Популярні блоги
Я. Абрамейцева: у чому ціль обов’язкової математики? Випускники 2023 найважливіші роки майже не мають можливості опановувати предмети взагалі
Ігор Лікарчук: хайп навколо оцінювання учнів Оцінка давно втратила дидактичну значущість і перетворилася на холодну формальність заради звіту
Є. Козолуп: чому вчитель має доводити свою необхідність? «Менеджери» довели освіту до такого стану, що вчитель має робити свою роботу на 150% за будь-яких умов
Іван Осадчий: про оцінювання учнів 5 класів НУШ За пропонованим у Методичних рекомендаціях підходом неможливо виставити оцінки за семестр
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Анатолій
Шановне товариство, прошу утриматись від грубої критики. Врахуйте, що це погляд на предмет історія не педагога, але в цьому і цінність. Людина -президент будівельної корпорації, досягти таких висот потрібні мізки, мудрість і витримка. Мало в кого так виходить. Нехтувати порадами таких людей не варто. Можливо не 100%, але переважно людина має рацію. Скільки розмов про Путіна, Гітлера, Сталіна і їм подібних, а що про них говорити? Злочинці і вбивці по-суті. Що зробили для людей? Війни влаштовували.А владу отримали. Чому? Бо народ дав. Чому? Бо мислення народу потрібно міняти. Багато уваги приділяється таким нікчемам і в історії і в літературі, а їх просто згадати одним словом, як вбивць, і крапка.Бо нічого доброго вони не зробили і уваги не варті.
Sergiy Terno
Звісно, оригінали - двигуни прогресу, для інновацій вкрай важливо мислити творчо і нешаблонно. Але в даному разі, чесно кажучи, не знаю, що і сказати. Скажу делікатно, незнання історії породжує її повторення. Я б не наважився давати рекомендації методистам-фізикам, як викладати фізику, або методистам-хімікам, як викладати хімію і т.п. Редактори мене здивували.
Василь
З особами, далекими від фізики, що й досі намагаються винайти вічний двигун, гідно посперечатись у власній переоцінці можуть лише особи далекі від історії, які щиро впевнені у тому, що вони краще за істориків знають що і як вивчати та викладати.
ТТ:
Ти ба, як воно хитро хоче приховати усі злочини людства, стерти історичну пам’ять, а особливо теперішні події.
sergey1979
усі біди освіти, якщо зроблено "терміново", або "терміново!". А не виважено та продумано
Светлана
дожились...если это пишут руководители корпораций, это просто дно. Некомпетентность зашкаливает... Человек элементарно не понимает принцип - если у страны нет истории, то у неё будет сплошная география. Такие мысли ведут страну к краху. Позитив изучайте на уроках искусства, вы их и так натыкали в программу больше, чем важных предметов
Олександр
Привильно. Саме так і треба зробити як каже шановний економіст-підприємець. Наприклад про агресію росії проти України в жодному разі не можна розповідати дітям. Тільки позитив, тільки винаходи. Щоб ніхто в майбутньому нічого не пам’ятав, не розумів і росія могла в майбутньому знову мирно напасти на Україну і нарешті її завоювати
Кеп
Так, а всі війни, злочини, вбивства, насилля, звірства, інківізицію, бандитів викреслити, приховати, щоб не травмувати психіку дітей, які захоплюються хагі-ваті та кіссі-міссі...