Інна Большакова: доки самоповага в усіх не зникне

Без дистанційного складання віршів напам’ять ще жодна освітня система не вижила в часи пандемії?

Інна Большакова: доки самоповага в усіх не зникне

Автор: Інна Большакова, методист.

Методична родзинка української дистанційної освіти... Лайфхак, ноу хау, інноваційна інновація...

Заінтриговані? Ви не уявляєте, яка бомба... Учора дізналася. Чесно кажучи, хотіла спочатку залишити смак методи собі, але потім зрозуміла, що так негуманно вчиняти. Усі мають знати про новинки. Тому ділюсь...

Не довіряйте дітям. Вони погані, завжди обдурюють, немає чого з ними про це говорити... Школа ж не виховує. А батьки ще гірші, пристойну людину днем з вогнем не знайдеш...

Методика привчає до життя, нашої сірої, суворої буденності. Забезпечує, так би мовити, зв'язок з життям. Тож хай ще скажуть Дякую, що привчаємо їхніх дітей до майбутнього, горизонти відкриваємо...

По суті:

1. Діти мають увімкнути камери.

2. Показати вуха, руки, ноги (про інші частини тіла поки не домовилися)

Звісно, краще всіх поголити під нуль, щоб не було неприємних відчуттів у дітей, коли демонструють вуха на камеру. Але це питання для обдумування.

3. ВАЖЛИВО! Заплющити очі і покласти руки на стіл. Це так знадобиться у житті. Дякую за навчання!

4. Далі читати вірш напам'ять. Без вірша напам'ять ще жодна освітня система не вижила в часи пандемії. Читати голосно, чітко, розбірливо. Головне, щоб УСІ слова у вірші дитина запам'ятала...

5. Скинути запис вчителю з надією, що він принесе йому справжню насолоду: очі заплющені, руки на столі, ноги під столом...

6. Повторювати, доки самоповага у всіх не зникне

7. Попередити дітей, що то гра. Схожа на допит, але тільки формою. Сутність то інша.

Щиро вірю, що незабаром освітянська спільнота порадує новими симпатичними методиками "обличчям до стіни, ноги на ширині плечей", "заліпи собі рот скотчем і не підказуй" і ...

До речі, подібними лайфхаками можна і з іншими країнами поділитися: Камбоджа, Південно-Африканська республіка, до сусідів завітати... Впевнена, все пройде блискуче…

P.S. И это было бы смешно, когда бы не было так грустно...

P.S. Почніть виховувати доброчесність... Це краща інновація...

Оригінал

Освіта.ua
16.03.2021

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
За останні роки методисти перевелися. Лишилися тільки ревізори. Можуть наказувати, що робити, просити вчителів придумувати, створювати щось нове, креативне. Можуть пхати носа скрізь. Але того, що вони, методисти, мають робити, не можуть. Бо НЕ вміють, НЕ знають, як робити!!! Для чого потрібні ці дармоїди???
Маргарита
Почніть із себе, методисти. Ваші листи з конкурсами, фестивалями і іншим сміттям уже дістали всіх. І зрештою, в чому суть роботи методиста? Методист повинен допомогти вчителю в організації дистанційного навчання, показати переваги і недоліки платформ, навчити чомусь новому. Як ви навчили, так вони і працюють. З себе самих сміється, доброчесні ви наші?
Ганна
Шановна Інна Большакова, методист! А чим відрізняється наказ про проведення конкурсу екологічних агітбригад, наприклад? Приготуйте сценарій, поставте дітей на сцену, зніміть відеоролик і відправте шановним методистам , щоб вони вибрали кращих! Це не маразм? Нам, вибачте, робити нічого, тільки фільми знімати??