Л. Булигіна: урок, який не залежить від відстані

Опис фантастичної ідеальної школи: усе дуже просто, але потрібна зграя однодумців проти системи

Л. Булигіна: урок, який не залежить від відстані

Автор: Людмила Булигіна, учитель інформатики, Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ».

Зараз буде опис моєї фантастичної ідеальної школи.

1. Команда дорослих, яка орієнтована на навчання в умовах нових вимог часу: 

  • відповідальність за результат навчання належить тому, хто навчається;
  • відповідальність за поведінку і рівень самостійності учня на боці батьків;
  • відповідальність за атмосферу розвитку та ефективність методів навчання на боці вчителів.

2. Плекаємо основні скіли в такому комплекті:

  • вміння вчитись;
  • самостійність;
  • усвідомленість важливості та цілей навчання.

Всі знають що, навіщо і в якому об'ємі вони вивчають. Це можна подивитись у будь який момент. І розуміти, де ми саме зараз і що далі.

Ті, хто навчаються, контролюють і те, що вони знають, і що там далі, і який мають прогрес. Ті, хто навчають - допомагають це робити.

І тоді немає питань щодо дистанції, немає питань про те, як оцінювати, немає питань про «порушення».

І до речі, абсолютно немає питань, чи 20 хвилин проводити урок в зумі, чи 40.

А почати можна прямо зараз з простого: не сидіти в зумах за отим чудним поняттям розкладу і «відмітити присутніх».

Алгоритм уроку (незалежно від он/офф):

1. Зустрілись.

2. Визначили задачі.

3. Обговорили питання.

4. Визначили матеріали для роботи.

5. Сформулювали завдання, час та спосіб відправки.

Від'єднались один від одного!

Залишили канал для запитань. Будь який зручний.

Все так просто.

Але потрібна зграя однодумців. Проти системи...ох!

Оригінал

Освіта.ua
14.01.2021

Популярні блоги
В. Громовий: «миздобули» не перевелися в освіті Два основні приховані мотиви організації конкурсів – заробити грошей і виправдати своє існування
О. Халепа: дайте нарешті спокій дистанційній освіті! Дистанційне навчання -  передвісник глобальних змін в освіті, причому незворотних змін
Д. Семьонов: чи вбиває безкоштовність освіти її розвиток? Кожна інвестована в навчання гривня – це не лише користь для себе, ці гроші рухають галузь загалом
Роксана Харчук: боротьба за ЗНО з літератури необхідна Хай закриваються непотрібні псевдоуніверситети, а ЗНО – це єдиний рятунок української освіти
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Світлана
Це ідеал! До нього варто прагнути. Я "ЗА"! Бо дуже збігається з моїм внутрішнім баченням. Дякую за висловлену думку. Давайте не образами обмінюватися, а конструктивними порадами. Будьте всі здорові!
Світлана
Дистанційне навчання не подобається вчителям, які тне бажають засвоювати щось нове і батькам, які не хочуть чи не можуть виховувати самостійних і відповідальних дітей. На жаль, таких більшість.
Володимир
Для Світлана: 80%
3999
Для Світлана: Дистанційне навчання не подобається вчителям, які не бажають засвоювати щось нове і батькам, які не хочуть чи не можуть виховувати самостійних і відповідальних дітей. На жаль, таких більшість. БАТЬКИ І ВЧИТЕЛІ не зобов’язані забезпечувати освітні заклади технічними засобами навчання та інтернет-ресурсами. Не кожна родина може забезпечити комп’ютерами та гаджетами навіть свою сім’ю, особливо, коли є два-три школярі. То ж Ваші МИСЛЕННЯ до одного місця, догадайтеся, до якого.
Коментувати
Володимир
Приєднуюсь.
Закона немає на вас
Це жах. Шкода дітей. Що ж буде далі? Жах у тому, що і у школі не навчають, і дистанційно також. Всі це знають і роблять вигляд, що так і потрібно...
3999
Для Закона немає на вас: у школі не навчають? Звідки така впевненість? У сучасній українській школі вчителів немає давно, це НАДАВАЧІ ПОСЛУГ, і навчити можна лише того, хто цього хоче. Не погано було б, якби до освітнього процесу долучалися батьки, але, щоб показати "БУРНУЮ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ" і відкараскатися від системи освіти - краще найняти репетитора, щоб навчив, замість логічного мислення, вгадувати відповіді.
Закона немає на вас
В батьків своя робота. Ви хочете, щоб, наприклад, лікар покинув своє місце і пішов долучатися до освітнього процесу? Бо ви не хочете і не можете??? Усі бачать бурную дєятеєльность вчителів. Вже далі нікуди. Працюйте або змінюйте професію!
Коментувати
Владислав
Найн! Сорос винуватен аллєс! Дайош тільки очне! А-а-а-а-а-а!!! Битен-ламатен двері ін школа! Компхутєр - на металолом! А нє пашлі би ви со своім дистанційним (...) Журнал, ручка, указка - регалії царської влади. На жаль, зовсім невелика частка вчителів справді готова хоч якось відповідально підходити до організації дистанційного (тобто так, щоб рівень знань, хоча б, тримати, а то й підвищувати). Легше кричати про необхідність термінового повернення навчання у приміщенні школи. Те ж саме можна сказати і про вчителів з батьками. "Ой іди ти хвор, та із мене, та із мене на Семена, а з Семена - на Петра, лиш до мене не верта!"
східний
Для Владислав: сподіваюсь, ви не вчитель фізики!
Владислав
На Ваше щастя, з сьомого класу захопився хімією.
Коментувати