О. Єременко: повірити в зміни і повірити в себе

Робота НАЗЯВО та всіх причетних до змін у сфері вищої освіти була і є справою не для слабких і тендітних

О. Єременко: повірити в зміни і повірити в себе

Автор: Олена Єременко, заступник голови в Національному агентстві із забезпечення якості вищої освіти.

Повірити у зміни. Повірити у себе.

«Ми звичайні люди, від нас мало що залежить…»

«Ми спробували, але нас піддали нищівній критиці…»

«Чи варто розпочинати, коли спільнота не підтримає?»

«Нас просто висміяли…»

«У нас нічого не вийде!»

Правда, надихаюче?

Такі думки з’являлися у кожного, хто намагався запропонувати щось нове, незвичайне, незвичне. А ще й у добу бурхливого соціальномережевого спілкування, коли хейтерство стало якщо не спортом, то хобі, а іноді – професією.

У цих умовах робота Національного агентства та усіх причетних до змін у сфері вищої освіти була і є справою не для слабких і тендітних. Склалося так, що з нами – принципові викладачі та віддані своєму ЗВО адміністратори, відважні студенти і сумлінні аспіранти…

Не забуваймо, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти – це не тільки про акредитацію освітніх програм, не тільки проєкти документів.

Це про наше з вами спілкування і порозуміння у ситуації постійного вибору.

А отже, про людей та їх усвідомлені дії.

Кожне «дякую» за корисний вебінар, перед яким невидима загалу підготовка спікерів вимагала безсонних ночей.

Кожна самостійно й добросовісна написана курсова робота.

Кожна спільно обговорена і впроваджена сучасна технологія викладання, що потребуватиме певних зусиль.

Батьки, які погоджуються з вибором випускника вчитися там, де краща підготовка, хоча й складніше.

Поважний професор, що на передзахисті замість зверхності й іронії знайде теплі слова підтримки і фахової поради.

Роботодавець, який знайде час і проаналізує надісланий навчальний план, щоб дати пораду університету.

Усе це – до скарбнички якості вищої освіти.

Тоді з’являється справжнє розуміння необхідності безупинного руху і віра в якість освіти, яка залежить від кожного причетного, хоче він цього чи ні, декларує чи ні.

Бережіть себе і зважайте лише на конструктивну критику.

Оригінал

Освіта.ua
26.11.2020

Популярні блоги
Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти На ЗНО живе страшний вірус, що через маску і антисептик не вб'ється, а випускний гулятимуть без масок
О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
Ігор Лікарчук: ЗНО стає токсичним для освіти ЗНО повинно бути відокремлене від школи, задля збереження як ЗНО, так і нормальної школи
Д. Ламза: учитель має залишати негаразди за парканом школи Потрібно залишати негатив за порогом школи, а дітям нести і сіяти добре, розумне, вічне
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олександр
Дякую "Акредитації", все точно. Тепер перемножте ціну акредитації на кількість програм, та на кількість вузів - непогано виходить?? От і новий бізнес, це вам не виробництво чи нові послуги впроваджувати. Врахуємо що ці кошти у бюджетному фінансуванні вишів не передбачені, тоді звідки?? Що ж, правильно каже шановна пані - "Це про наше з вами спілкування і порозуміння у ситуації постійного вибору". А ще: "Усе це – до скарбнички якості вищої освіти." Непогана виходить "скарбничка"! Ну а щодо самих програм - на кого надія? Та от так: "Роботодавець, який знайде час і проаналізує надісланий навчальний план, щоб дати пораду університету". Ви в своєму розумі??? От так і живемо, от тому й так...
Акредитація
Про яке забезпечення якості йдеться? Погоджуюся, що 68 тис. грн. за акредитацію однієї освітньої програми вплинуло на якість забезпечення агентства, але аж ніяк на якість забезпечення надання освітніх послуг! Експерти попрацювали з документами по самоаналізу, годину поспілкувалися з підготовленими студентами і винесли рішення. Якість надання освітніх послуг ні до акредитації, ні після акредитації не змінилася, тільки наплодили купу паперів, а в період підготовки паперів якість надання освітніх послуг студентам навіть знизилася, бо, завалені дурною роботою з акредитації викладачі, ходять злі, як собаки, і не мають часу проводити пари.
Олександр
НАЗЯВО існує 5 (п"ять!) років. Де хоч якісь результати? Всі "зусилля" які тут перераховані абсолютно не вимагають існування такої високооплачуваної бюджетної структури. Ну, а про ваші "акредитації" та користь від них - хай викладачі розкажуть...