О. Бобкова: участь в олімпіаді не має бути примусовою

Життя і здоров’я дітей і вчителів є вищою цінністю, аніж результат у олімпіад

О. Бобкова: участь в олімпіаді не має бути примусовою

Автор: Олена Бобкова, методистка Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

А чи погоджуєтеся ви з такою думкою? І хоча я саме той методист із системи ОІППО, який начебто двома руками повинен голосувати за таке дійство, проте...

Не підтримую олімпіад у цьому році ніяк. Життя і здоров’я дітей і вчителів особисто для мене є вищою цінністю, аніж результат у олімпіад.

Погоджуюся з тим, що участь в олімпіаді НЕ МАЄ бути примусовою. Категорично проти «забігу» одного учня з району чи міста у n-ній кількості олімпіад, бо а) нема кого більше «посилати»; б) він / вона у нас - талант в усьому.

Я проти жорстких квот. Є у Фастові три учасники з першим місцем і бажанням позмагатися - будь-ласка. Немає у Березані дітей, яким це цікаво - небо на землю від цього не впаде (назви міст вибрала довільно, якщо що).

Окрема тема розмови - праця вчителя, яка має оплачуватися. Як людина, яка займалася підготовкою учнів до ІІІ і до IV етапів, прекрасно знаю, чого це вартує. А ще у цього вчителя МАН, учнівські конкурси, вчительські конкурси, турніри, класне керівництво.

І не питайте, чому він не встигає відслідковувати інновації. Він і дорослішання власних дітей не встигає помітити.

Моя власна думка. НАБОЛІЛО.

Оригінал

Освіта.ua
09.11.2020

Популярні блоги
Т. Єфімова: як і чому школа вбиває мотивацію в дітей Чому в школі досі знижують оцінки за відступи, неправильний запис і колір малюнка
О. Бобкова: участь в олімпіаді не має бути примусовою Життя і здоров’я дітей і вчителів є вищою цінністю, аніж результат у олімпіад
І. Лікарчук: олімпіади - традиція совкової освіти Жодним законом чи нормативним документом обов’язковість участі школи у олімпіадах не передбачена
О. Українець: ЗНО з літератури дійсно не потрібне Шкільна програма передбачає читання текстів і біографій, а не вивчення літератури, і це дві дуже різні речі
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
Дистанційно навчатися можемо! Тож і відбір талановитих дітей можна здійснювати на рівні області ( за новими умовами проведення олімпіад, як наприклад інтернет-олімпіади) та готувати дітей до всеукраїнського рівня, а потім і міжнародного. А перемоги зараховувати у особисті звершення учасників, нагородивши і учня і вчителя грошовими преміями.
Анастасія
Виникає зацікавлення про присутність на олімпіадах та конкурсах учнів у період "каранимну вихідного дня". Чи правомірним є такий примусовий тиск на вихідних відводити дітей у натовп з 200 чоловік в одному маленькому холі?! Не зрозуміло кого намагається уряд захистити під час карантину( міністерства не спілкуються одне з одним
Інна
Я учитель і водночас мама дитини, яка закінчила школу на високому рівні з золотом. Так ось. Моя активна дитина десь з класу з 9 почала мені казати: "Тобі не вистачає картонок з моїм призвищем? Я марно витрачаю час на ці олімпіади, конкурси і турніри." І вона була дійсно права. Що має дитина від тих конкурсів? Диплом, сертифікат, грамоту яка не відіграє ніякої ролі в подальшому житті. Марно витрачений час та нерви дитини і педагога. Навіщо це засилля олімпіад, конкурсів? Які можуть бути змагання, коли потрібно всі сили кинуту на підготовку до ЗНО. І якщо ти його успішно сдашь на високому рівні, то тобі ті бали за 4 недосяжний всеукраїнський рівень і непотрібні.
Для О. Бобкова:
А ви впевнені у тому, що всі методисти ІППО аж рвуться організовувати олімпіади? Та без них їм, як кажуть в народі "баба з воза - кобилі легше". Якщо б не тиснули зверху, то більшість з методистів і пальцем не поворухнули би, щоб це робити. Бо чому, наприклад, ваша Київська область постійно не виконує квоту навіть на четвертий етап олімпіад? Це вам не з однієї школи відібрати 4 - 8 учнів, а з немалої області. А цьогорічний коронавірус - це лише нагода для вас нічого не робити.
Вчителька
Ми примусовщиною виховуємо абсолютно інфантильних дітей. Треба змінювати формат таким чином щоб діти були зацікавлені в участі.
Вчитель хімї
Повністю згодна!!! Давно пора було переглядати формат учнівських олімпіад і хватить за них гризти вчителів!!! Діти повинні самі прагнути до чогось , а не примушувати їх та їхніх учителів до чогось, що є дуже невизначеним в плані змісту, форми, репутації чи наслідків, - як то ці олімпіади.
Учасник олімпіад
Шановні і, судячи з окремих коментарів, нешановні учителі. Досить уже сперечатися, чи потрібні учням олімпіади. Дайте можливість вирішувати це самим дітям і не заважайте бажаючим брати у них участь, пропонуючи олімпіади відмінити взагалі. Якщо ви не бажаєте чи не вмієте підготувати дитину до олімпіади, то, на щастя, є багато вчителів, які хочуть і вміють це робити. І мені дуже пощастило, що такі вчителі у мене були, які не вважали, що їм навішують зайвий клопіт аж ледь не до злочину перед ними. А щодо епідеміологічної ситуації, то хто заважає провести цього року такі олімпіади в режимі онлайн і у такому ж режимі перевірити їх? Було б тільки бажання.
Для Учасник олімпіад:
Цікаво, яка вчительоха поставила тобі мінус.
Коментувати
Ляля Петрівна
Все абсолютно вірно, сама через таке проходила! Після закінчення карантину знання, які недоотримані, можна надолужити, а втрачені життя і здоров’я ніхто не поверне!
Вчитель математики
Повністю погоджуюся, що олімпіади мають бути особистими змаганнями учнів. Але положенням про олімпіади МОН намагалося їх уніфікувати, бо так чиновникам зручніше все контролювати. Зараз на ІІ етапі від цього в окремих регіонах уже відходять. Але тут можливі такі дві проблеми: 1) якщо не обов’язково, то можна не посилати нікого, навіть бажаючих; 2) якщо взяли участь мало учнів, то переможців не більше половини, навіть за умови високих результатів у решти учасників. Першу з них можна вирішити особистою реєстрацією дитини - переможця І етапу, а школа має забезпечити її участь у ІІ етапі. Другу - знявши обмеження на квоту переможців, якщо учасників олімпіади по даному класу менше 6 - 10, а залишити лише якісні вимоги до їхніх результатів. На наступних етапах такі проблеми уже не виникатимуть. Тут можна залишити фіксовані квоти для районів чи областей з додатковим персональним запрошенням володарів І дипломів минулого року. І без сумнівів щодо оплати вчителям за підготовку олімпіадників.
Валерія
Олімпіади у цьому році необхідно відмінити! Багато батьків не дають дозволу своїм дітям брати у них участь, ще більше вчителів не бажають бути членами журі. Величезна кількість вчителів перебувають на лікарняному. Температура, кашель. Чим хворіємо - невідомо, бо на ПЛР-тест направлень сімейні лікарі не дають. Хочеш - за власний кошт (дуже дорого!). МОН, як завжди, відповідальності ні за що не хоче на себе брати. А чому б, просто видати наказ про відміну цього року олімпіад! На місцях - повна незрозумілість.
Директор
Згідно положення про олімпіади- вони є добровільними! Але цього ніколи не дотримуються, а відділи освіти то щей ’’ нагинають’’ і вчителів і директорів за неучасть. Олімпіада повинна бути за бажанням дитини! Учнів багато є бажаючих брати участь- то нехай і змагаються! А вчителю платять за проведені уроки, а не за підготовку до олімпіади!. Лікар же не змагається з іншими лікарями як швидко виліковуться їхні хворі!
Покотун Лариса Петрівна
Олена Степанівна! Зрідна з Вами і з кожним Вашим словом. Дуже сподіваюсь, що Ви і будете провідником між вчителями і міністерством при формуванні у них уяви про вчительске життя. З повагою до Вас Покотун Лариса.
Директор
Вони згідно положення і є не примусовими!!! Але його ж ніхто не дотримується, особливо керівна братія від освіти. Спробуйте не підготувати дитину або не виставити від школи команду- з’їдять... Є справді діти, котрі дуже хочуть брати участь в олімпіадах, але основна частина іде туди з під палки!!! Може вже давно досить? Абсолютно погоджуюся з тим, що за роботу з обдарованими дітьми вчителю треба доплачувати- і то крепко.
Вчителька
Підтримую. Олімпіади взагалі варто відмінити. Якщо їх хочуть проводити, то хай це роблять позашкільні заклади. Збирають дітей і граються. А навішати на вчителя цей клопіт - це у наш час злочин перед вчителями.
Марія
Підтримую і погоджуюсь, що не варто, проводити олімпіади цього року, наражаючи на небезпеку дітей і вчителів.
Миколайович
Автор навіть не розуміє всього ідіотизму звичної совкової ситуації. Про ЯКУ взагалі ПРИМУСОВІСТЬ мова?! Олімпіади - не змагання вчителів, директорів і чиновників. Вони проводяться ДЛЯ ТАЛАНОВИТИХ ДІТЕЙ - ЗА ВИЗНАЧЕННЯМ! То якого біса чиновники ВИМАГАЮТЬ від вчителів ПРИМУШУВАТИ дітей брати участь в олімпіадах? Наче й совка тридцять років вже нема, а у нас досі - народ для чиновників, а не чиновники для народу!
Валентина
Для Миколайович: То Ви ж, мабуть, не працюєте в школі? З кожного класу має бути учасник, якщо такого немає, це означає, що вчитель ну дуже погано працює. Потім після закінчення всіх олімпіад рейтинг в районі по школах і по предметах. Один учень з міської школи може брати участь у 7 олімпіадах, ще й МАН захищати.А Ви говорите, що автор не розуміє, це Ви не були в цій шкурі.
Коментувати
вчитель
І чому ж Ви , шановна пані, не стали "саме тим методистом із системи ОІППО" який ініціював відміну олімпіад цього року раховуючі на пандемію???
Професіонал
Професіонал. Повнісю підтримую колегу! Ще раз доказує, що ніхто з керівництва не переймається збереженням здоров"я ні дітей, ні вчителів.
куку
+++, плюсую, згодна з вами на 100 відсотків. Нащо ті олімпіади, якщо дітям це не цікавить, а потів просимо дітей, взяти участь для шалочки, бо як же школа не має права не взяти участь. Ай, яй горого скаже : погано працюєте. Треба, щоб діти цікавилися цим, а не з пвд палки.