В. Вітвіцький: ми з дітьми живемо в різних реальностях

У порівнянні з віртуальною реальністю ігор повсякденне життя видається дітям нудним

В. Вітвіцький: ми з дітьми живемо в різних реальностях

Автор: Володимир Вітвіцький, учитель-методист школи №121, м. Одеса.

Як мене бісять оці доморощені педагоги. Типу «Учитель повинен зацікавити учня, інакше нічого не вийде».

А вам не здається, ми виростили «Мені нудно» покоління? Ми перетворили нові технології на дармових няньок для дітей. Телефони, планшети, ігрові приставки без обмеження у віці та в часі.

Але вони зовсім не дармові, й за все потрібно платити. Платити нервовою системою дітей, їх здатністю до концентрації уваги, здатністю відкласти задоволення чи протистояти спокусі.

У порівнянні з віртуальною реальністю ігор повсякденне життя видається їм нудне. Діти підіймають очі від екрана і чують звичайні людські голоси, бачать адекватні візуальні картинки, все це протистоїть фантастичній графіці та неймовірним спеціальним ефектам, які бомбардують їх мозок.

Після годин віртуальної реальності працювати з інформацією в класі надзвичайно важко, тому що мозок дитини звик до високого рівня стимуляції, яку вона одержує від відео гри. Вибачте, але школа - це набагато нижчий рівень стимуляції, ніж комп’ютерна гра. Як наслідок, дітям важко працювати з нудною шкільною інформацією.

Ми створили цифровий світ розваг для дітей. Тільки щоб дітки не нудьгували. Ми поїхали дахом на розвагах для дітей. Нам здається, що це наш батьківський обов’язок. Ми живемо в різних реальностях. У них - реальність розваг, у нас - реальність роботи. Діти втрачають смак до фізичного та інтелектуального зусилля. Це нудно.

Оригінал

Освіта.ua
08.09.2020

Популярні блоги
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
В. Громовий: як врятувати освіту від остаточного розвалу Як викликати шалену ненависть, але врятувати шкільну освіту від остаточного розвалу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
Як раз вчора прочитала статтю з приводу того, чому важливо розвивати у дітей цікавість. Дуже цікавий матеріал. https://mybabypass.com.ua/pochemu-vazhno-razvivat-lyubopyitstvo-u-detej.html
нудно-ненудно
Однако, констатация происходящего тоже нудно. К тому же не все дети. Определенный процент творцов всегда будет.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!