В. Співаковський: уроки ОБЖ повинні бути головними

Людство дійшло до такого стану, що взагалі втратило орієнтацію в пріоритетах

В. Співаковський: уроки ОБЖ повинні бути головними

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Представляете, до чего у нас искорёженное общество!

По всем опросам «какой предмет самый бесполезный в школе», первое место с большим отрывом занял урок ОБЖ – «Основы безопасности жизнедеятельности».

Почему? Потому что никто не знает, чему тут учить, как учить, кто должен преподавать, и вообще - зачем это надо!

То есть вместо того, чтобы найти и иметь ответы на эти животрепещущие вопросы, и учить тому, что вообще должно быть на 1 месте..., особенно в наше беспокойно-панически-смертельно-вирусное время, а именно - как сделать свою жизнь БЕЗОПАСНОЙ..., считается, что главное в школе - это синусы и валентности.

Просто люди никогда не слышали о пирамиде Маслоу, в которой безопасность - это главная базовая потребность человека.

Просто люди не придают значения тому, что безопасность - это не что-то такое эфемерное, а то, что при её игнорировании может их обесточить, обездвижить и обезжизнить.

И даже сейчас, когда здоровье и выживаемость в каждой семье главная тема любых разговоров, считается, что детям знать азы своей безопасности не обязательно.

Типа, и так сойдёт.

На самом деле, уроки ОБЖ должны быть главными.

Иначе может так случиться, что не понадобятся ни синусы, ни валентности, ни даже законы Ома или Ньютона.

Действительно, разве не важна безопасность медицинская, психологическая, экологическая, физическая, экономическая, военная и социальная?

Или рискнём без всего этого обойтись?

Человечество дошло до такого состояния, что вообще потеряло ориентацию в приоритетах.

И даже не собирается в этом направлении думать.

Оригінал

Освіта.ua
07.09.2020

Популярні блоги
О. Мірошниченко: батьки не вороги освітянам Для батьків проблеми освітньої системи не є найголовнішою справою у житті
В. Онацький: які предмети зникнуть з розкладу шкіл? Кожен намагається знайти рецепт лікування освіти, хоча до школи мав дотик, лише будучи школярем
І. Лікарчук: освіта вижила лише завдяки вчителям Популізм і дилетантство в освіті руйнують педагогічну творчість і продукують вчителя-урокодавця
Тамара Горіха Зерня: роль учителя стає визначальною Реформа, по суті, вимагатиме повної професійної перепідготовки всього викладацького складу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учитель
Предмет дуже важливий. Саме на це, на зв`язок з життям орієнтує нас зараз МОН. Не на інтеграли,які не знадобляться у житті, а на те. що потрібно знати, щоб вижитити у неординарній ситуації, як зупинити кровотечу чи не потонути у морі. Це найважливіше. Важливо те, щоб діти орієнтувалися у мистецтві. а не бігли у Макдональдс подалі від музеїв та концертних залів. Важливо те, щоб діти вміли вести домашнє господарство, щоб знали дівчата..як прибрати у хаті. як щось зварити. А хлопці вміли цвяха забити. Це потрібно для життя. А в нас все перевернуто
Аскет
Для Учитель: А чим вам не догодив МакДональдс ??? І що такого цінного можна почути в концертних залах ?
Коментувати
Вчитель
Доречі, статтю про доречність предмету я бачила в інеті за авторства якогось роійського кандидата педагогічних наук, тому Співаковський транслює російські публікації
Вчитель
Про освіту на офіційному порталі треба писати українською мовою. Шановний Співаковський, вивчіть державну мову або свої дописи озвучуйте вдома на побутовому рівні для близьких .
учитель
дивно де ховаються коментарі під цим дописом??? То є коментарі, то потім зникють десь... Можливо, варто людям висловитися
наталья
Двумя руками за!Это главный предмет в школе для любого гражданина любой страны! И первое зно должно быть по ОБЖ!
Учитель
Для наталья: 100відсотків згодна. Доки не буде цього предмету в переліку обов*язкових ні батьки, ні адміністрація школи, ні колеги-вчителі не будуть ставитися адекватно до предмету. На жаль, у нас цінується лише те що оцінюється швидко та назагал. Думати на перспективу ніхто не бажає...
Коментувати
Аскет
"Почему? Потому что никто не знает, чему тут учить, как учить, кто должен преподавать, и вообще - зачем это надо!" - вся проблема в одному реченні.
Віктор Логвін
Заголовок вірний і загальна думка теж, але немає розуміння причини, а вона в невідповідності владних повноважень можливостям, готовності і бажанню влади вкладати свою увагу, гроші і час у сферу освіти. Треба привести це у відповідність і не тільки збільшивши (можливості, бажання, гроші і час влади щодо освіти), а і в першу чергу ЗМЕНШЕННЯМ владних повноважень, щоби в учнів (і батьків) була можливість самим себе рятувати і вирішувати "що головне".
ОЗ
Дивно. Дуже дивно. А де зникли попередні коментарі? Оце вже цензура!
Оракул
А яке відношення ОБЖ має до безпеки учнів?
Учитель
Для Оракул: Дітей потрібно гавчити так щоб було безпечно та корисно для здоров*я - свме це вчать на уроках основ здоров*я
Аскет
Для Оракул: Пряме.
Коментувати
Учитель ОЗ
Я вчитель основ здоров*я. Працюю так щоб максимально цікаво провести уроки. Учні запам*ятовують дослівно мої слова. З дітьми працювати можна і це задоволення. Страшно подолати батьківську думку про другорядність предмету, вчительську зверхність та лумку адміністрації про те що предмет можна віднести до непотрібних. Коли сам гориш, а на тебе скрізь лляють воду, то руки опускаються. Дякую автору статті
Учитель
Боже! Невже хтось думає як і я?! Люди! Я про це благаю багато років. Тільки здорова людина у безпечних умовах може досягти будь-якого успіху! Ви знаєте чому ОЗ не головний, не провідний предмет? Бо його немає у переліку предметів ЗНО. Як тільки він там буде, у батьків зміниться думка. Батьки живуть за зрвнішніми критеріями - балом атестату, результатом ЗНО, а те що у моїй школі з 79 вчителів лише один може надати допомогу при знепритомленні, дрібниці. Те що дитина давиться цукеркою, повна школа вчителів і лише один знає що робити, дрібниці. Батьки не думають про те що сінуси, формули, кути не всім знадобляться, а от зупинити кровотечі-більшості. Елементарно правильно вибрати свіжі продукти, вимагати дотримання санітарних правил у перукарні та лікарні.... Це все вчимо ми, вчителі основ здоров*я. Програма хороша, вчителі фахівці в більшості. Доки не зміниться мінталітет, ставлення до життя та не зрозуміють змісту- нічого, на жаль, не зміниться. Неправильно розставлено пріоритети у житті