С. Біденко: репутаційний план дій для приватних шкіл

Що робити керівникам освітніх установ під час репутаційних криз, які вже стали нормою

С. Біденко: репутаційний план дій для приватних шкіл

Автор: Сергій Біденко, освітній продюсер, спеціаліст з репутаційного менеджменту та антикризових комунікацій.

Репутаційні кризи стали нормою для сфер мистецтва, науки, освіти. У цьому матеріалі поговоримо про те, що необхідно робити керівникам таких організацій та компаній.

Якщо 10 років тому репутаційні кризи асоціювалися переважно з нафтовими компаніями, які забруднювали континенти та океани, а також з політиками, то зараз репутаційні кризи трапляються навіть з компаніями та організаціями, що працюють в сферах мистецтва, науки, освіти. І це жорстока реальність, яку необхідно прийняти.

Упродовж 2019 та у першій половині 2020 року відбулось декілька репутаційних криз у сфері освіти в Україні. Це звільнення учителів у ситуаціях, які не були передбачені, відрахування учнів за порушення етичних правил, які не були прописані, фінансові претензії підрядників, батьківські конфлікти, навіть за межами Viber-груп, булінг учнів та їхніх батьків з боку адміністрацій шкіл й ряд інших сценаріїв...

Ключовий висновок – учасники цих ситуацій були абсолютно не готові до кризи. Як результат – багато хаотичних дій, повідомлень, відсутність грамотної комунікації та неемоційної позиції, яка завжди під час кризи дозволяє не втрачати відчуття опори. Це все призводить до помилок, які залишають плями на репутації на довгі роки.

Що важливе мінімально зробити приватним школам, громадським організаціям, об'єднанням, фондам в сферах мистецтва, науки, освіти, соціальних послуг і сервісів:

  • визнати, що кризи можуть відбуватися і з ними і не боятися цього;
  • організувати та провести комунікаційну стратегічну сесію. Визначити стейкхолдерів, принципи взаємодії з ними та необхідні комунікаційні дії;
  • розробити список репутаційних ризиків, визначити, яким чином можна їм запобігти та як системно діяти у разі виникнення кризи;
  • визначити план комунікацій з формування / розвитку репутаційного капіталу. Це ваш «озоновий шар», товщина якого визначає, як довго і наскільки ефективно діятиме захист від зовнішніх і внутрішніх атак та недружніх дій.

І, як показує правильний досвід деяких компаній, у вашому смартфоні мають бути номери телефонів високопрофесійного зовнішнього юриста та досвідченого фахівця з антикризових комунікацій. Це вже є одним з базових принципів бізнес-гігієни.

Освіта.ua
07.08.2020

Популярні блоги
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
В. Громовий: як врятувати освіту від остаточного розвалу Як викликати шалену ненависть, але врятувати шкільну освіту від остаточного розвалу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Vladamir
Хм.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!