В. Бахрушин: у світі понад 91% учнів перебуває поза школами
Автор: Володимир Бахрушин, головний експерт групи «Освіта» Реанімаційного пакету реформ.
Від пандемії COVID та реакції на неї найсильніше страждають найбільш вразливі члени суспільства, зокрема, діти.
У новому звіті ООН зазначається, що соціально-економічний вплив пандемії, а також заходи щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції можуть бути катастрофічними для мільйонів дітей у всьому світі. ООН зазначає декілька основних проблем:
Сьогодні у світі понад 91% учнів перебуває поза школами. Закриття шкіл у більшості країн світу торкнулося 1 млрд. учнів. Втрати від цього сьогодні та в майбутньому поки важко оцінити. Деякі школи пропонують дистанційне навчання, але воно доступне не для всіх. Зокрема, це стосується країн та регіонів з повільним та/або дорогим доступом до Інтернет.
Серед них близько 310 млн учнів, для яких школа є основним джерелом доступу до повноцінного харчування. Поспішно реалізовані в багатьох країнах обмежувальні заходи створюють ризик порушення ланцюгів продовольчих товарів та місцевих ринків, що створює потенційно серйозну загрозу для доступу до продуктів харчування.
Призупинені кампанії вакцинації проти поліомієліту. Понад 117 мільйонів дітей у 37 країнах будуть змушені перенести чергові щеплення проти кору. 32% дітей, з симптомами пневмонії, не мають доступу до медичної допомоги, аналогічна ситуація з доступністю допомоги у випадках малярії, діареї та інших захворювань. У найбідніших країнах та важкодоступних і віддалених регіонах погіршується доступ до чистої води, З урахуванням темпів рецесії очікується зростання дитячої смертності на декілька сотень тисяч.
Закриття шкіл веде до втрати важливого механізму попередження випадків, коли діти стають жертвами злочинів, експлуатації і жорстокого поводження, або самі здійснюють злочини. Зростає ризик зловживань та експлуатації дітей через Інтернет. Очікується зростання підліткової вагітності.
Близько 60% дітей проживають у країнах, що запровадили повний або частковий локдаун. Це веде до зростання загального рівня сімейного стресу. Діти стають жертвами і свідками зростання сімейного насильства.
У відповідь на COVID-19 ЮНЕСКО запустила Глобальну коаліцію з освіти, щоб підтримати країни у розширенні кращих методів дистанційного навчання та охопленні дітей та молоді, які піддаються найбільшій небезпеці.
Краіна на межі виживання. Через місяць забудемо про зно, єві, атестаціі.... Державні управлінці нульові, чиновництво непрофесійне, нагле, самовпевнене. Кличко на чолі столиці. Отже і більшість така дурна в центрі. Гидкий Кернес в Харкові... невже харківяни кращі? Премєр ніякий, Президент слабкий. Міністра немає. Та що пнеться і зами Мон просто вишкребки. Звідси- розвал в освіті, нерозуміння ситуаціі, а потім гази, пил, задуха, безпорадність в епідеміі... Немає державників!!! Треба надзвичайний стан і поставити керувати украінців , які щось зробили, мають історію, можуть керувати і вміють. Бо буде гаплик. А ми про Зно....
Ви бажаєте вести свій блог на сайті osvita.ua? Напишіть про це лист за адресою:
Матеріали, що розміщуються у розділі «Блоги» відображають точку зору автора. Редакція сайту Освіта.ua може не поділяти позицію авторів у цьому розділі та не несе відповідальність за достовірність та тлумачення наведеної інформації.