Т. Ткачук: хто посіяв зерно ненависті до вчителів?

Учителя закопають при всіх і будуть цькувати гуртом, виливаючи всю свою ненависть за всі свої приниження

Т. Ткачук: хто посіяв зерно ненависті до вчителів?

Автор: Тарас Ткачук, учитель.

Хто посіяв зерно ненависті до вчителів? Чому на них так накинулися за помилки?

Я особисто переконаний, що це зерно було посіяне давно. Посіяне тими, хто використовував помилку (будь-яку), щоб покарати людину/дитину/особистість/працівника. Ось так тицьнути носом при всіх, бажано висміяти та ще й вліпити оцінку/догану/критичну статтю тощо.

Як реагувати на помилку за нормальних обставин? Я не говорю про помилку, від якої залежить життя чи здоров’я людини, так само про помилки керівництва, які спричиняють проблеми для підприємств чи цілих держав. Йдеться про помилку під час навчання чи тренування. Така ПОМИЛКА – ЦЕ ШЛЯХ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ І ПОШУКУ правильної відповіді.

Що робила наша школа десятиліттями? КАРАЛА за помилки оцінками, за які дітей удома, як правило, ще раз карали батьки/дідусі/бабусі.

Як дорослі уміють цькувати дітей за помилку – це окрема історія. Скільки крику, заборон, побоїв падає на голови наших дітей через ОЦІНКУ, яку вчитель поставив, ураховуючи всі помилки, навіть ВИПРАВЛЕННЯ!!!

Чим мені подобається система освіти в США? Багатьма дрібницями. Якщо ж говорити про оцінювання, то в американців усе просто.

1. В американських школах ЗАБОРОНЕНО озвучувати на загал БУДЬ-ЯКІ ОЦІНКИ. Підкреслюю: жоден учитель не має права на клас озвучити якісь бали за будь-яку роботу! І це вирішує проблему цькування через оцінки, які є ПРИВАТНОЮ справою кожного учня. Якщо цей учень захоче, то поділиться своїми досягненнями з іншими. Ось так просто оцінка втратила функцію нагайки.

2. З першого до 12 класу діти можуть писати олівцями. Будь-які роботи! Навіть контрольні! Чому так? Бо американському вчителеві (підкреслюю – учителеві, а не учневі!) ДОВІРЯЮТЬ. Бо американський вчитель НЕ буде виправляти контрольну роботу свого учня, написану олівцем. Бо його не будуть КАРАТИ за низькі бали його учнів.

Нашому вчителеві НЕ довіряють. Чому? Бо він може виправити роботу свого учня (часто це того учня, за якого ПОПРОСИЛИ колеги/друзі/начальство). І так буде до тих пір, поки дітей не будуть оцінювати незалежні ОБ’ЄКТИВНІ комісії. Подякуймо Ющенкові, якого чомусь так ненавидить частина нашого населення, за те, що він за 2 (!) роки запровадив ЗНО. Це суттєвий крок на шляху викорінення жахливого явища під назвою ПІДТАСОВУВАННЯ оцінок (тут можна було б ще згадати сумнозвісні олімпіади, але це окрема тема, яка має такі ж самі корені). Тому в нас навіть за ВИПРАВЛЕННЯ під час написання диктанту знімають бали!

І після цього ви хочете, щоб нашим учителям пробачили помилку, допущену на ВСЮ Україну? Та НІКОЛИ! Та цього вчителя закопають при всіх і будуть цькувати гуртом, виливаючи всю свою ненависть за всі приниження, які пережили в шкільні роки, за всі свої помилки й оцінки!

А як же бути з помилками? Нібито й так зрозуміло. Про це ж написано в УСІХ підручниках з педагогіки: основний метод виховання – це (цитую) БЕЗУМОВНЕ ПОЗИТИВНЕ СТАВЛЕННЯ до дитини. І так мало би бути завжди. І якщо в такій атмосфері виховувати дітей, то дорослими вони ніколи не каратимуть чи цькуватимуть інших за помилки.

Оригінал

Освіта.ua
14.04.2020

Популярні блоги
Г. Громко: прибраний шкільний підвал – це ще не укриття Не можна перекладати відповідальність за облаштування укриттів на керівників шкіл
Є. Козолуп: освіта з таким керівництвом скоро помре Високопосадовці достатньо хайпонули на коментарях щодо початку навчання в очному форматі
І. Лікарчук: будемо калатати дзвоником під виття сирен? Втрачені знання чи не здобуті можна відновити чи здобути пізніше, а втрачене життя – ніколи
В. Онацький: чи відновлювати очне навчання у вересні? Відновлення очного навчання – це реальна загроза безпеці учасників освітнього процесу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
Самі педагоги і посіяли. Бо вважають що вони завжди праві і ні в чому не помиляються ніколи. А батьки ніколи не бачать, що насправді відбувається на уроках, як викладається матеріал і який об’єм знань можуть донести до учнів учителі. Дали параграф - і опрацьовуйте самі. Для чого тоді такий учитель? Насправді хороших учителів, дійсно, дуже мало. Але вони є і це радує. Так, наші діти не ідеальні також. Але часто педагоги ставляться до них вимогливіше, ніж самі до себе.
Хвігура вторая. Печальная
Для Олена: ну смішно ж! Дали параграф і опрацьовуйте самі? Чого ж бо й ні? Поставили тарілку борщу чи каші, то не рекомендують її комусь другому пережувати, чи з’їсти не через рот? Ні? Чому той параграф так яйця комусь натирає???
Олена
Якщо Ви лише це помітили у моєму коментарі, то мені Вас шкода.
Олена
Для Хвігура вторая. Печальная: Якщо Ви лише це помітили у моєму коментарі, то мені Вас шкода.
Коментувати
Мой господин
Плохому танцору, как правило, мешают яйца. А что мешает плохим учителям? _
нуіну
Для Мой господин: такі довбойоби, як ти!
Коментувати
111
Хто посіяв зерно ненависті до учителів? Дуже просто: першим був Лікарчук, Табачник, потім Гриневич, яка поставила собі на службу батькососів -Парфьонову і Бондаренків, Мазур і телебачення загалом, газети і наше шановне МОН. Що саме цікаво, що хто сіяв ,той, між іншим, сіє і далі. За виключенням Табачника і Лікарчука, правда не знаю наскільки у Лікарчука це щиро.
Olga
"Я имею право на ошибку", подумал таксист и всосал поллитра водочки перед сменой. "Я имею право на ошибку", подумал судья и невиновный сел на 15 лет. "Я имею право на ошибку", подумал газовщик и больше в этом доме никто не живёт. "Я имею право на ошибку", подумала медсестра и вместо 5% глюкозы взяла 40%. "Я имею право на ошибку", подумал реаниматолог и перепутал гипергликемию с эпилепсией. "Я имею право на ошибку", подумали грантоеды и бесполезные депутаты и ничего не изменилось. Потому что, кроме ошибок, они не сделали вообще ничего", - иронизирует блогер Евгений Хурсин. ...
Voxpopuli
Для Olga: Ирония тут не уместна. Ошибки врачей и судей влияют, подчас критично, на здоровье и судьбы людей. Ошибки учителей - это механические оговорки в теоретической информации, которая с реальной жизнью практически не пересекается. Эти ошибки всегда замечаются и легко исправляются, в отличие от ошибок врачей, летчиков и саперов. Так что подобные аналогии не только не смешны, а просто глупы.
Коментувати
Ольга
Ткачук, або Ви не розумний, або не компетентний. Помилятись це нормально, помилятись вчителю іноді це нормально, якщо вчитель визнає свою помилку в очах дітей, скаже їм:" Вибачте діти я помилилась." Я так роблю іноді навмисно, для того щоб діти були більш уважними і слідкували за мною. Але помилятися і продовжуваи, як нічого не сталося, вибачте, це має свої негативні наслідки для дітей. Хто посіяв зерно ненависті до вчителів я Вам скажу. Той хто відбирав ціх "найкращіх вчителів України", Хто не перевіряв, чому Вони навчають дітей, Хто не редагував ці уроки Уроки йшли не онлайн, а взаписі. От ці байдужі дурники спаплюжили честь і професіоналізм багатьох Найкращіх по справжньому , талановитих Вчителів. І не треба тут волати тепер, кожен має право на помилку. Олухі , ви нас всіх підставили! Тепер всі будуть кричати: "Навіщо ім підіймати зарплатню!" Ми в повному лайні із-за таких як Ви.
Ткачук Тарас
Для Ольга: пані Олю, ви дуже неуважно прочитали (або ж швидше за все взагалі не дочитали до кінця) цей пост. Я писав НЕ про вчителів, які помилилися, а про ПРИЧИНИ ненависті до вчителів загалом. Тому всі ваші звинувачення трохи не за адресою висловлені.
Коментувати
Tet-a-tet
Помітив, що найчастіше критикують граматичні помилки тих, чиї дописи зачіпають чийсь інтерес. Немає аргументів для опонента,то я його обкакаю хоча б тим, що він кому не там поставив. Був свідком, коли директор причепився до викладача за те, що той наголоси у деяких словах ставить не у тих місцях. І це після відкритого уроку. Але я повністю згоден з п. Бєлим щодо навчального матеріалу. Плутати сторони світу може учень, але аж ніяк не вчитель. Щодо відеоуроків, то тут повністю вина лежить на телебаченні. Можна було переглянути урок, а лише потім його транслювати. Вчитель мав сам вимагати таке і тоді не було би цих ляпів.В американському суспільстві успіх людини вирішують не шкільні оцінки, а природні здібності. А ми далі користуємося радянською парадигмою:"не умеешь -научим, не хочешь-заставим", бо у ній оголошена оцінка відіграє роль нагайки. Тому деспотичні педагоги так нападають на НУШ, вона не дає їм "розгулятися" у своїх почуттях надважливості.
ПишиЧитай
Справжнє, цінне, високоякісне не народиться, якщо робити абияк, якщо не вказувати на помилки і весь час гладити по голівці тільки за те, що просто робить, як вміє.