Володимир Бєлий: учитель має право на помилку?

Не має учитель права на помилку в оперуванні теоретичним матеріалом, передбаченим для його учнів

Володимир Бєлий: учитель має право на помилку?

Автор: Володимир Бєлий, екс-заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

Учитель має право на помилку?

Це дивлячись про що йде мова.

Не має учитель ніякого права на помилку в оперуванні тим базовим теоретичним матеріалом, який передбачено для його учнів.

Саме тому, наприклад у Франції, вчителя, який сертифікований як вчитель базової школи, жоден заклад старшої ланки не може взяти на роботу доти, доки той не отримає ще й ліцензію працювати на цьому, вже ліцейському, віковому рівні.

Чим дорослішим стає учень/студент, тим складнішим у науковому сенсі змістом має займатися.

Звертаю увагу до ось цього матеріалу Олега Орлянського з тієї ПРОСТОЇ і НАДВАЖЛИВОЇ для нації причини, що більшість членів групи, яка працює над підготовкою проекту «Профіль українського вчителя нової української школи» (стосується в основному представників педагогічних університетів та ІППО) на пропозиції, спрямовані до підсилення вимог до вчителя щодо рівня його теоретичної підготовки, реагують як на такі, що не варті уваги.

Дякувати долі, маємо завдяки поганому суспільно-життєвому сценарію (коронавірусна пандемія) нагоду запобігти на майбутнє ще гіршому.

Вже з царини науково-освітньої «вірусності» вітчизняної освіти з причини зростаючого засилля некваліфікованих випускників педагогічних університетів/факультетів, бо щонайкраща суто педагогічна майстерність використання навчального часу, але через науково хибний зміст стає ще гірше ніж відсутність освіти (читай про рагулів та ефект Даннінга-Крюгера).

Оригінал

Освіта.ua
14.04.2020

Популярні блоги
Г. Громко: прибраний шкільний підвал – це ще не укриття Не можна перекладати відповідальність за облаштування укриттів на керівників шкіл
Є. Козолуп: освіта з таким керівництвом скоро помре Високопосадовці достатньо хайпонули на коментарях щодо початку навчання в очному форматі
І. Лікарчук: будемо калатати дзвоником під виття сирен? Втрачені знання чи не здобуті можна відновити чи здобути пізніше, а втрачене життя – ніколи
В. Онацький: чи відновлювати очне навчання у вересні? Відновлення очного навчання – це реальна загроза безпеці учасників освітнього процесу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчителі не мають права на помилку
Ні, вчитель не має права на помилку. Напевно, мені пощастило навчатися у найкращих учителів. ройшло багато років, але кожен їх урок для мене був аксіомою, зразком знань, тому, коли навчаю своїх дітей, оперую тими знаннями. Учитель говорить те, що закарбовується на роки. Право на помилку не має ніхто, але найбільше вчителі, бо ми потім формуємо у дітей викревлене поняття про старанність, відповідальність у роботі. Дратує страшенно в роботі, коли вчитель укр.мови "приймає участь", "одИнадцять", "шахово-шахматний турнір"... А дитина чує, бачить і запам"ятовує як правильне. У мене дитина дже уважно все слухає на уроці і мене бере жах, що вона буде запам"ятовувати неправильну інформацію. Це розумове каліцтво дітей і порушення їх прав на освіту. Але питання не до окремого вчителя, а до системи освіти. Студентами стають ті хто ледь-ледь набрав поріг. Керують у методцентрах люди абсолютно некомпетентні. Система народжує "маю право на помилку"
Пенелопа Круз
Яка корупція в сільській школі? З кого що взяти? Учитель один отримує зарплату на село. А щозаплатить бідний студент в Житомирі чи Черкасах? З чого? Це в Києвомогилянці чи кду ім. Шевченка чи льівському ім, Франка- там може бути. І то не масово, бо там багатих діти мучаються.
Володимир
Якби не було в країні такого рівня корупції, то високого рівня корупції не було б і в освіті. Злодій не переживає за обкрадених. Тому обкрадають дітей, студентів, потім вчителів... Освітній процес перетворився на прибутковий кримінальний бізнес.
Мельничук
Для Володимир: чиста брехня, перебільшення хвороі уяви. Може це в Херсоні , в Бабенка?
Коментувати
Olga
"Я имею право на ошибку", подумал таксист и всосал поллитра водочки перед сменой. "Я имею право на ошибку", подумал судья и невиновный сел на 15 лет. "Я имею право на ошибку", подумал газовщик и больше в этом доме никто не живёт. "Я имею право на ошибку", подумала медсестра и вместо 5% глюкозы взяла 40%. "Я имею право на ошибку", подумал реаниматолог и перепутал гипергликемию с эпилепсией. "Я имею право на ошибку", подумали грантоеды и бесполезные депутаты и ничего не изменилось. Потому что, кроме ошибок, они не сделали вообще ничего", - иронизирует блогер Евгений Хурсин. .
Witalina
п. Володимире, невже тільки "зростає засилля некваліфікованих випускників педагогічних університетів/факультетів"? У інших сферах кваліфіковані випускники? У нас, взагалі, в країні дефіцит кваліфікованих спеціалістів: інженерів, економістів, юристів, управлінців, куди не кинь - скрізь. Це вже як епідемія. І не потрібно винити вчителів. Школа не може бути відірвана від суспільстваю
Владимир Белый
Для Witalina: Звісно, що "не потрібно винити вчителів" подушно. Мова про "порядки", які такі поблажливі до результатів навчання випускників університетів (не лише щодо вчителів), від яких і маємо ті проблеми псевдо, які апріорі у сотні країн світу блокуються у зародку завдяки неприпустимості брехні в оцінюванні результатів діяльності.
Коментувати
Математик
Правильно він написав .Треба по тексту розуміти- окремо чи разом .Ось так! Згодна,що використовувати можна більш зрозумілі слова.
Учитель
Від помилок, навіть елементарних, не застрахований ніхто, у тому числі й висококваліфікований учитель. Скажу більше, іноді навмисні "помилки" учителя є корисними, бо дають змогу перевірити, наскільки обдумано учні сприймають матеріал. Звісно, якщо потім така "помилка" буде разом з учнями проаналізована і виправлена. А заступнику директора ліцею не личить писати такими навороченими реченнями, як останній та третій знизу абзаци Вашого тексту. Невже Ви не здатні написати все це простими словами? Якщо ні, то краще не пишіть нічого.
Voxpopuli
Для Учитель: Подписываюсь под каждым словом. Механические ошибки, по сути, - оговорки - неизбежны даже у специалистов топ-уровня. Тем более в довольно экстремальных условиях. Критерий тут другой - насколько ученики способны заметить эти ошибки. И судя по отзывам, с этим у зрителей все в порядке)) Так что нет никакой причины для антиучительской истерии. И да - учитель имеет право на ошибку в живой речи. Эти ошибки не влияют на здоровье и судьбу учеников. Так что аналогии с врачами и саперами тут совершенно неуместны. Иногда полезно сделать ошибку умышленно, чтобы проверить внимательность учеников. Ну, любой же заметит, что 30 - 10 не равно 10))
Коментувати
Tet-a-tet
Ви,п.Бєлий, слово немає написали роздільно, зараз граматологи дадуть Вам чортів по самі помідори.Хіба ж можна бути таким не уважним?