І. Лікарчук: про обрізання фінансування освітніх програм

У цій ситуації не лише бюджет освітніх програм повинен стати основним донором коштів

І. Лікарчук: про обрізання фінансування освітніх програм

Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти, в. о. директора Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти.

Читаю слізні коментарі про обрізання фінансування освітніх програм. І думаю про таке.

Перше. Для того щоб ВИЖИТИ, потрібні кошти. Насамперед, на медицину. Їх потрібно десь брати. Хоч у цій ситуації не лише бюджет освітніх програм повинен стати основним донором.

Друге. Чи потрібно в сьогоднішніх умовах і в тій перспективі, котра нас чекає потім, вкладати освітні гроші туди, куди їх вкладали до сьогодні? Сьогодні левову частину освітніх коштів потрібно НЕГАЙНО спрямувати на розвиток ІТ-технологій ДЛЯ ОСВІТИ, створення реальної електронної освітньої платформи, електронних підручників, інших цифрових сервісів для забезпечення цифрової освіти.

Вибачте, але в еру цифрових технологій витрачати мільйони для придбання друкарського обладнання, щоб виготовляти тестові зошити - то це абсурд і марнотратство.

Або на сертифікацію вчителів у тому варіанті, у якому вона існує.

Або - видання державним коштом десятьох назв підручників із одного предмету для одного класу.

Або - на створення та утримання нових установ типу Інституту розвитку освіти, зберігаючи аналогічну стару – ІМЗО.

Чи це не марнотратство? Перелік можна продовжувати іще. Справа не в ньому. Справа у бажанні і здатності приймати рішення на перспективу. А от із цим складно.

Гасимо пожежу. Але і це робимо не дуже вправно.

Оригінал

Освіта.ua
27.03.2020

Популярні блоги
Т. Єфімова: як і чому школа вбиває мотивацію в дітей Чому в школі досі знижують оцінки за відступи, неправильний запис і колір малюнка
О. Бобкова: участь в олімпіаді не має бути примусовою Життя і здоров’я дітей і вчителів є вищою цінністю, аніж результат у олімпіад
І. Лікарчук: олімпіади - традиція совкової освіти Жодним законом чи нормативним документом обов’язковість участі школи у олімпіадах не передбачена
О. Українець: ЗНО з літератури дійсно не потрібне Шкільна програма передбачає читання текстів і біографій, а не вивчення літератури, і це дві дуже різні речі
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олекса Позняк
Толково. З задоволенням читаю майже кожну статтю. Добавляю- Заради економыъ та розженыть ви вже районо-облоно трутнів і корупціонерів. Цікаво хоч один з цих суперметодистів піде у школу?