В. Онацький: як заповнити журнал під час карантину?

Зараз варто не розводити бюрократію, а чекати відновлення занять, чи хоч ясності перспектив їх відновлення

В. Онацький: як заповнити журнал під час карантину?

Автор: Володимир Онацький, заступник директора школи з навчально-виховної роботи.

Як обліковувати уроки та знання учнів під час карантину?

Перехід учнів на дистанційне навчання породив проблему самого переходу на це навчання, з якою освітянська спільнота успішно впоралася: вчителі проводять онлайн уроки, консультації, конференції, дають посилання на відеоуроки, розробляють завдання для контролю, перевіряють виконані завдання, здійснюють корекцію знань. Але тепер у учнів, батьків і вчителів виникають запитання, а як же будуть обліковуватись дистанційні уроки та оцінки, отримані під час карантину.

У ФБ з цього питання багато міркувань: хтось пропонує записати в журнали всі уроки як проведені та перенести всі оцінки, хтось притримується протилежної точки зору і вважає, що потрібно дистанційне навчання вважати забавкою, щоб діти не вештались по вулицям.

Я ж вважаю, що дистанційне навчання після карантину міцно увійде в життя школярів і для багатьох стане альтернативою очному навчанню. Питання ж обліку дистанційних уроків та оцінювання знань учнів не є зараз першочерговим. Але воно обов'язково виникне. І як тоді чинити?

Не знаєш як робити – роби за законом.

На сьогодні єдина встановлена форма обліку проведених уроків та виконання навчальних програм - це класний журнал.

Будь-які вчительські зошитки, нотатки, списки та інше не мають юридичної сили та не є документами, що підтверджують виконання програм та засвоєння їх учнями.

Зворотній зв'язок, який отримують педагоги, коли діти дистанційно проходять навчання, у вигляді тестів чи робіт є, до певної міри, результатом навчання.

Однак для виконання програм необхідно буде скоригувати навчальні плани, зробити об'єднання та ущільнення тем, ще раз пройти в прискореному темпі все те, що проходили дистанційно.

Щодо оцінок, отриманих учнями під час дистанційного навчання. Директор школи може видати наказ: «Про оцінювання навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання», у якому передбачити, що вчителі-предметники здійснюють оцінювання навчальних робіт з предмету відповідно до Критеріїв оцінювання, а після завершення карантину та припинення дистанційного навчання виставляють до класного журналу середню оцінку як тематичну.

Отже, я за те, щоб зараз не розводити зайву бюрократію, а дочекатися відновлення занять, або хоча б ясності перспектив їх відновлення, і потім остаточно визначитись з оформленням документації. На сьогодні не бачу ніяких додаткових потреб у вигадуванні ровера, бо ми вже багато років працюємо в умовах карантинів і ніколи не було проблем з оформленням документації.

Оригінал

Освіта.ua
23.03.2020

Популярні блоги
І. Лікарчук: карантин у системі освіти в совковому стилі Карантин все-таки - це додаткові витрати для кожного, хоча б на оплату доступу до Інтернету
Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учасник
Мене особисто дуже насторожили слова : "Я ж вважаю, що дистанційне навчання після карантину міцно увійде в життя школярів і для багатьох стане альтернативою очному навчанню." Воно б нічого, але хто і як оплачуватиме працю вчителя за підготовку методичних матеріалів і проведення дистанційних занять? Знову ж, а як цю роботу облікувати? Бо, здається мені, МОН вкотре скине все на вчителів і школу, а потім тільки видаватиме вказівки, що і це не так, і то недобре.... На жаль, МОН замість прогнозування на майбутнє, займається покаранням невинних, вигороджуванням винних і нагородженням непричетних -- життєвий досвід...
Ілля
Все чітко і зрозуміло! Треба дотримуватись трьох "НЕ": 1) НЕ вигадувати велосипед (як сказав автор); 2) НЕ бігти попереду паровоза (чим грішать багато наших колег, особливо директорів шкіл); 3) НЕ намагатися бути святішими за Папу римського(що, в принципі, відповідає пункту другому). Бережіть себе! Будьте здорові!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!