О. Калинич: підсумки першого «дистанційного» тижня

Після першого «дистанційного» тижня кожен учитель точно обрав оптимальні форми роботи

О. Калинич: підсумки першого «дистанційного» тижня

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустська гімназія-інтернат.

Після першого «дистанційного» тижня кожен учитель точно обрав оптимальні форми роботи. Матеріалів, у тому числі цікавих і зручних, в інтернеті море, але пошуки можуть просто вкрасти час, тому доводиться обмежувати себе.

На чому зупинилася поки я?

  • Пояснення матеріалу. Наївно думати, що всі учні можуть вивчити матеріал тільки за підручниками чи відеоуроками на різних платформах. Для своїх дітей, яких учитель знає дуже добре, можна створювати власні відео (дуже зручно й швидко записувати екран ноутбука, ви можете завантажити безкоштовно програми). Відео розміщую на гугл-диску, учні отримують доступ на перегляд. Короткі відео надсилаю відразу у вайбер.
  • Для 11 класу оптимальним став скайп - сьогодні на урок прийшов 21 учень (із 23); уроки щодня. Сьогодні урок тривав більше ніж годину через жваву дискусію, чи потрібно пробачати зраду (за романом «Маруся Чурай» Ліни Костенко).
  • Завдання надсилаю з інструкціями, у яких чітко розписано, як виконувати, як звітувати, додано покликання на різні матеріали, розписано бали за кожен вид роботи тощо.
  • Оцінювання. Кожен учень за кожен вид роботи отримує бал (не оцінку). Після карантину бали будуть переведені в оцінки. Ця робота займає дуууууже багато часу, бо учні щоразу мають бачити свої результати. Таке оцінювання є мотивацією до роботи.
  • Тестування - classtime: автоматично видно оцінки всіх, контролюється налаштуваннями час завдань, можна показати й пояснити відповіді.
  • Напам’ять - відеороботи. У моєму телефоні шедевральні відео від учнів. Зрозуміло, що хтось і не вчить напам’ять, а начитує текст до свого відео, та переконана, що сама форма роботи допоможе не сплутати твір із іншим.
  • Зворотній зв‘язок - вайбер. Правда, довелося домовитися, що пишемо тільки в групу, особисті повідомлення не читаються.

Оригінал

Освіта.ua
20.03.2020

Популярні блоги
І. Лікарчук: карантин у системі освіти в совковому стилі Карантин все-таки - це додаткові витрати для кожного, хоча б на оплату доступу до Інтернету
Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
кривопень
Это в какой версии скайп 23 одновременных подключений? Платной? Вам школа купила платную подписку или вы сами с аванса?
Короп
Для кривопень: ахахаха прочитавши цю статтю, зробив висновок, що ця мадам відверто бреше, треба ж щось писанути на osvita.ua ахахах
Коментувати
Доктор
Таке навчання - ще важче і клопітне , ніж звичайне. Це ж і дня не вистачить. Ну і про Чурай можна говорити , а як фізику чи хімію викладати? Не просто.
мама
По моему мнению, эта статья у вас лучше получилась, чем предыдущие. Так как появилась какая-то конкретика - ясно что вы преподаете украинскую литературу. Учебника для изучения этого предмета конечно недостаточно. А что еще нужно? Правильно, куколка моя, нужно еще читать КРИТИКУ. О чем вы, расчудесные наши учителя, всегда умалчиваете, так как любите кого-то дураком выставить, а себя умными. Нужно посоветовать детям поработать с книгой, например, "Все уроки украинской литературы, 11 класс", где по косточкам разобраны все произведения и от куда вы берете свои вопросики, подглядывая в ответики.
0
Дайте хоть на что-то ссылочку, а уж очень на вранье похоже.
Квітень
Для 0: погоджуюсь. Попахує брехнею.
Коментувати
Володимир
Хороший варіант! Для хороших учнів.
Володимир
Круто. Мої аплодисменти. Тільки один момент. Поки ніхто не сказав що ми почали учбовий процес дистанційно тому всі ваші зусилля це тільки ваша персональна ініціатива ніяк не підкріплена юридично. Все що ви робите це розважаєте учнів.
Ольга
Для Володимир: якщо і " развлечение", то це не найгірше
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!